Voi ei tämä, missä joksu fiilistelyketju?Tervetuloa tänne pulpattamaan ja peukuttamaM/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2 | Vauva
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistollewww.vauva.fi
mä vähän veikkaan että video on hyyyvin heteronormatiivinen, surusilmäinen kaunotar jonka perään haikaillaan ym ym. Häivytetään vähän muuta keskustelua.Kyllä ne baaripätkät Ursan ja Janin stooreista taisi olla Bluzan kuvauksista. Tällä viikolla ovat viikkokirjeen mukaan kuvanneet sitä
Lukossa. Mut tossahan saa fiilistellä Joksuja ja Kärtsää! Yhdessä tai erikseenVoi ei tämä, missä joksu fiilistelyketju?
No nimenomaan pystyy, jos on muuten urheileva ja kunnossa.Yleensä puolimaratonia ei kai voi juosta, ellei ole treenannut ihan reilusti.
”It's a one of a kind video which you haven't seen from us before and probably never will again. The perfect blend of yugo love and heartbreak desperation.”Bluzan mv-video "heartbreak desperation" eli mennään vähän eri tunnelmaan kuin biisissä.
Lukee viikkokirjeessä, että olis videossa jotakin uutta, mutta eikai se voi nyt olla sarjakuvaa taas.mä vähän veikkaan että video on hyyyvin heteronormatiivinen, surusilmäinen kaunotar jonka perään haikaillaan ym ym. Häivytetään vähän muuta keskustelua.
Ei luultavasti. Ihan kuvaamassa ovat kuitenkin olleetLukee viikkokirjeessä, että olis videossa jotakin uutta, mutta eikai se voi nyt olla sarjakuvaa taas.
Eihän se sarjakuva olisi uutta.Lukee viikkokirjeessä, että olis videossa jotakin uutta, mutta eikai se voi nyt olla sarjakuvaa taas.
Netin mielestä huomattavan riskaabelia kyllä, siis ei siihen toki kuole, mutta vammoja tulee tosi helposti.No nimenomaan pystyy, jos on muuten urheileva ja kunnossa.
Selvä pyy! 🫡Tonne Vauvan ketjuun vaan! Discord harmaannuttaa ihmisen ennenaikasesti
Ei ole juossut itse. Sanoo siinä vikassa storyssa, ettei ole.Minä en ymmärrä noita B:n stooreja, vaikka siis käänsinkin tekstit. Onko se siis itse juossut vai pilailee kaverinsa palkinnolla, että olisi juossut?
Toisaalta kommentti oli, että se on jotain mitä ei heiltä olla ikinä nähty, eikä tulla enää näkemään..?mä vähän veikkaan että video on hyyyvin heteronormatiivinen, surusilmäinen kaunotar jonka perään haikaillaan ym ym. Häivytetään vähän muuta keskustelua.
No netin... Ja ehkä nykynuorison kohdalla joo.Netin mielestä huomattavan riskaabelia kyllä, siis ei siihen toki kuole, mutta vammoja tulee tosi helposti.
Niin, mutta nolompi ja trollit tulee taas sinne.Lukossa. Mut tossahan saa fiilistellä Joksuja ja Kärtsää! Yhdessä tai erikseen
jos siinä onkin vahva nainen ja heikko mies.Toisaalta kommentti oli, että se on jotain mitä ei heiltä olla ikinä nähty, eikä tulla enää näkemään..?
Eli tuskin K protagonistia, animaatiota tai heikkoa naista pelastamisen tarpeessa
Näin vois olla, minullakin on tunne, että nainen siinä on tällä kertaa.jos siinä onkin vahva nainen ja heikko mies.
Näin mäkin uskon. Sen jälkeen Boitsun on henkisesti helpompi hoitaa promoaNäin vois olla, minullakin on tunne, että nainen siinä on tällä kertaa.
Niin, ei taida olla sen kummempaa Kn kanssa kun on tuollainen kaikkien miesten kanssa.Boitsu näyttää niin onnelliselta aina ystäviensä kanssa
Kiitos ei, ollaan Vauvalla.Meitä on 23 nyt kirjautunut discordiin Tulkaa mukaan vaan!
Antaa kenenkin olla missä haluaaKiitos ei, ollaan Vauvalla.
kaikkien ystäviensä kanssa, kuten myös K:n, näyttää onnelliselta. Sehän on vaan ihanaaNiin, ei taida olla sen kummempaa Kn kanssa kun on tuollainen kaikkien miesten kanssa.
Erityisesti K:n seurassa säteilee. Se vasta ihanaa on.kaikkien ystäviensä kanssa, kuten myös K:n, näyttää onnelliselta. Sehän on vaan ihanaa