vierailija
Tämä video osui silmään youtubessa pitkästä aikaa. Bojan on ihana tässä ja A sem ti povedal edelleen lemppari https://youtu.be/I7GC3L6s-Ko?si=bq9xWbuVV7DFUZk-
Samoinno en nyt jaksa tällaisia. Miksi pitäisi olla erityistä, erittäin hyviä ystäviä kuitenkin ovat. Bojan vaan on sellainen ihminen, jolla on varmasti todella paljon todella hyviä ystäviä, myös eri maissa. Ja hän todella arvostaa ystäviään ja käyttää aikaa ja vaivaa heidän tapaamiseensa. Arvostan todella
Ei K ole koskaan ollut Joksujen musiikkivideossa protagonistina. Se EW tulkinta oli palstan kuvitelmaa kun kaikkeen B juttuihin pitää K vetää mukaan. EW kertoo B:n omista päänsisäisistä ahdistuksista ja se mieshahmo edustaa häntä itseään. Se on hukassa niin kuin B oli. Hahmo ei edes oikeasti muistuta K:ta ulkönäöltään tai habitukseltaan.. Miten nämä palstaharhat alkaa aina elämään totuuksinaToisaalta kommentti oli, että se on jotain mitä ei heiltä olla ikinä nähty, eikä tulla enää näkemään..?
Eli tuskin K protagonistia, animaatiota tai heikkoa naista pelastamisen tarpeessa
Nyt tosin puhut paskaa, koska samaa tulkintaa tehtiin myös YouTubessa ja muualla palstan (ja Suomenkin) ulkopuolella.Ei K ole koskaan ollut Joksujen musiikkivideossa protagonistina. Se EW tulkinta oli palstan kuvitelmaa kun kaikkeen B juttuihin pitää K vetää mukaan. EW kertoo B:n omista päänsisäisistä ahdistuksista ja se mieshahmo edustaa häntä itseään. Se on hukassa niin kuin B oli. Hahmo ei edes oikeasti muistuta K:ta ulkönäöltään tai habitukseltaan.. Miten nämä palstaharhat alkaa aina elämään totuuksina
Niin siihen asti kun ei sitten enää tarviikaan enää niiden ystävyyttä, jolloin se on bye bye. CT parka 🥹no en nyt jaksa tällaisia. Miksi pitäisi olla erityistä, erittäin hyviä ystäviä kuitenkin ovat. Bojan vaan on sellainen ihminen, jolla on varmasti todella paljon todella hyviä ystäviä, myös eri maissa. Ja hän todella arvostaa ystäviään ja käyttää aikaa ja vaivaa heidän tapaamiseensa. Arvostan todella
Niin samat shipparit, jotka väkisin haluaa yhteyksiä, ei kukaan muu..Nyt tosin puhut paskaa, koska samaa tulkintaa tehtiin myös YouTubessa ja muualla palstan (ja Suomenkin) ulkopuolella.
Kaikki ne tulkinnat oli shipissä syvällä olevien tulkintoja. EW on näistä uusimmista biiseistä se johon mä en kyllä saa mitään Kärtsä yhteyttä vaikka kuinka mietin. Bluza ja SBJ ehkä eri juttu, en tiedä niistäkäänNyt tosin puhut paskaa, koska samaa tulkintaa tehtiin myös YouTubessa ja muualla palstan (ja Suomenkin) ulkopuolella.
Tämä. EW kertoo B:n omien sanojensakin mukaan hänestä itsestään ja kokemistaan paniikkikohtauksista. Protagonisti on hän itse ja hahmo kuvaa häntä itseään, jota itse lohduttaa. Se on todella selvä viesti ja ei tosiaan liity K:n. Eikä rehellisesti sanottuna miesnäyttelijästä tule K yhtään mieleen.Kaikki ne tulkinnat oli shipissä syvällä olevien tulkintoja. EW on näistä uusimmista biiseistä se johon mä en kyllä saa mitään Kärtsä yhteyttä vaikka kuinka mietin. Bluza ja SBJ ehkä eri juttu, en tiedä niistäkään
Muistuttaahan, siitä on puhetta monessa paikassa.Ei K ole koskaan ollut Joksujen musiikkivideossa protagonistina. Se EW tulkinta oli palstan kuvitelmaa kun kaikkeen B juttuihin pitää K vetää mukaan. EW kertoo B:n omista päänsisäisistä ahdistuksista ja se mieshahmo edustaa häntä itseään. Se on hukassa niin kuin B oli. Hahmo ei edes oikeasti muistuta K:ta ulkönäöltään tai habitukseltaan.. Miten nämä palstaharhat alkaa aina elämään totuuksina
Kätevästi maalitolpat siirtyivät.Niin samat shipparit, jotka väkisin haluaa yhteyksiä, ei kukaan muu..
Monille on tullut ja itselleni tuli heti välittömästi kun näin videon. Siihen ei kenenkään muun arviot eikä näkemykset vaikuttaneet.Tämä. EW kertoo B:n omien sanojensakin mukaan hänestä itsestään ja kokemistaan paniikkikohtauksista. Protagonisti on hän itse ja hahmo kuvaa häntä itseään, jota itse lohduttaa. Se on todella selvä viesti ja ei tosiaan liity K:n. Eikä rehellisesti sanottuna miesnäyttelijästä tule K yhtään mieleen.
Ai niin kun missä? Se että yksi random YouTuben käyttäjä käy kirjoittamassa siitä kommentin ei tarkoita että monet ajatteli niin.Muistuttaahan, siitä on puhetta monessa paikassa.
Siis kuvitteleeko nämä täällä, että B palkkaisi K:ta esittämään keski-ikäisen äijän? Ja se olisi muka B:n mielestä romanttista ja ihanaa Ehkä K voi palkata seuraavaksi sen Hirviniemen esittämään B:tä. Sekin olisi yhtä romanttinen näkemys hänestä..Tämä. EW kertoo B:n omien sanojensakin mukaan hänestä itsestään ja kokemistaan paniikkikohtauksista. Protagonisti on hän itse ja hahmo kuvaa häntä itseään, jota itse lohduttaa. Se on todella selvä viesti ja ei tosiaan liity K:n. Eikä rehellisesti sanottuna miesnäyttelijästä tule K yhtään mieleen.
Se näyttelijä on nuorempi kuin K.Siis kuvitteleeko nämä täällä, että B palkkaisi K:ta esittämään keski-ikäisen äijän? Ja se olisi muka B:n mielestä romanttista ja ihanaa Ehkä K voi palkata seuraavaksi sen Hirviniemen esittämään B:tä. Sekin olisi yhtä romanttinen näkemys hänestä..
Eikä ole. SamMuistuttaahan, siitä on puhetta monessa paikassa.
Niin koska halusit nähdä niin. Ei ole tullut mieleen kenellekään muulle kuin shippareille.. Se kertookin kaiken tarpeellisen.Monille on tullut ja itselleni tuli heti välittömästi kun näin videon. Siihen ei kenenkään muun arviot eikä näkemykset vaikuttaneet.
Miksi oot shippiketjussa vtun kompostijäte.Niin samat shipparit, jotka väkisin haluaa yhteyksiä, ei kukaan muu..
Ei ne edes ole mitään shippareita varmaan ne Youtube kommentoijat tai en usko.Kätevästi maalitolpat siirtyivät.
Varmaan on kuule ihan samoja tyyppejä, jotka täällä pyörii.Ei ne edes ole mitään shippareita varmaan ne Youtube kommentoijat tai en usko.
Juu, ihan oma ketju on näille.Miksi oot shippiketjussa vtun kompostijäte.
Et voi tietää.Varmaan on kuule ihan samoja tyyppejä, jotka täällä pyörii.
Ei todellakaan. Tai ehkä sitten B:ta kaihertaa toisen menestys niin palkkasi vähän liioitellusti painavamman ja iäkkäämmän näköisen tyypin. Sai itse loistaa ja nostettua itseään. Mitään muuta syytä en tuollaiseen castaukseen keksi jos on totta. Ei kovin kiva frendi toi B sitten kuitenkaan.Siis kuvitteleeko nämä täällä, että B palkkaisi K:ta esittämään keski-ikäisen äijän? Ja se olisi muka B:n mielestä romanttista ja ihanaa Ehkä K voi palkata seuraavaksi sen Hirviniemen esittämään B:tä. Sekin olisi yhtä romanttinen näkemys hänestä..
Näin sen akun eikä tosiaankaan sanonut mitään tuollaistaK heitti livessä Trafikin alkuun parvelle "wife, are you ready?"
Joo sanoi tosiaan!K heitti livessä Trafikin alkuun parvelle "wife, are you ready?"