Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toisaalta kommentti oli, että se on jotain mitä ei heiltä olla ikinä nähty, eikä tulla enää näkemään..?
Eli tuskin K protagonistia, animaatiota tai heikkoa naista pelastamisen tarpeessa
Ei K ole koskaan ollut Joksujen musiikkivideossa protagonistina. Se EW tulkinta oli palstan kuvitelmaa kun kaikkeen B juttuihin pitää K vetää mukaan. EW kertoo B:n omista päänsisäisistä ahdistuksista ja se mieshahmo edustaa häntä itseään. Se on hukassa niin kuin B oli. Hahmo ei edes oikeasti muistuta K:ta ulkönäöltään tai habitukseltaan.. Miten nämä palstaharhat alkaa aina elämään totuuksina 🙈
 
vierailija
Ei K ole koskaan ollut Joksujen musiikkivideossa protagonistina. Se EW tulkinta oli palstan kuvitelmaa kun kaikkeen B juttuihin pitää K vetää mukaan. EW kertoo B:n omista päänsisäisistä ahdistuksista ja se mieshahmo edustaa häntä itseään. Se on hukassa niin kuin B oli. Hahmo ei edes oikeasti muistuta K:ta ulkönäöltään tai habitukseltaan.. Miten nämä palstaharhat alkaa aina elämään totuuksina
Nyt tosin puhut paskaa, koska samaa tulkintaa tehtiin myös YouTubessa ja muualla palstan (ja Suomenkin) ulkopuolella.
 
vierailija
no en nyt jaksa tällaisia. Miksi pitäisi olla erityistä, erittäin hyviä ystäviä kuitenkin ovat. Bojan vaan on sellainen ihminen, jolla on varmasti todella paljon todella hyviä ystäviä, myös eri maissa. Ja hän todella arvostaa ystäviään ja käyttää aikaa ja vaivaa heidän tapaamiseensa. Arvostan todella
Niin siihen asti kun ei sitten enää tarviikaan enää niiden ystävyyttä, jolloin se on bye bye. CT parka 🥹
 
vierailija
Nyt tosin puhut paskaa, koska samaa tulkintaa tehtiin myös YouTubessa ja muualla palstan (ja Suomenkin) ulkopuolella.
Kaikki ne tulkinnat oli shipissä syvällä olevien tulkintoja. EW on näistä uusimmista biiseistä se johon mä en kyllä saa mitään Kärtsä yhteyttä vaikka kuinka mietin. Bluza ja SBJ ehkä eri juttu, en tiedä niistäkään
 
vierailija
Kaikki ne tulkinnat oli shipissä syvällä olevien tulkintoja. EW on näistä uusimmista biiseistä se johon mä en kyllä saa mitään Kärtsä yhteyttä vaikka kuinka mietin. Bluza ja SBJ ehkä eri juttu, en tiedä niistäkään
Tämä. EW kertoo B:n omien sanojensakin mukaan hänestä itsestään ja kokemistaan paniikkikohtauksista. Protagonisti on hän itse ja hahmo kuvaa häntä itseään, jota itse lohduttaa. Se on todella selvä viesti ja ei tosiaan liity K:n. Eikä rehellisesti sanottuna miesnäyttelijästä tule K yhtään mieleen.
 
vierailija
Ei K ole koskaan ollut Joksujen musiikkivideossa protagonistina. Se EW tulkinta oli palstan kuvitelmaa kun kaikkeen B juttuihin pitää K vetää mukaan. EW kertoo B:n omista päänsisäisistä ahdistuksista ja se mieshahmo edustaa häntä itseään. Se on hukassa niin kuin B oli. Hahmo ei edes oikeasti muistuta K:ta ulkönäöltään tai habitukseltaan.. Miten nämä palstaharhat alkaa aina elämään totuuksina
Muistuttaahan, siitä on puhetta monessa paikassa.
 
vierailija
Tämä. EW kertoo B:n omien sanojensakin mukaan hänestä itsestään ja kokemistaan paniikkikohtauksista. Protagonisti on hän itse ja hahmo kuvaa häntä itseään, jota itse lohduttaa. Se on todella selvä viesti ja ei tosiaan liity K:n. Eikä rehellisesti sanottuna miesnäyttelijästä tule K yhtään mieleen.
Monille on tullut ja itselleni tuli heti välittömästi kun näin videon. Siihen ei kenenkään muun arviot eikä näkemykset vaikuttaneet.
 
vierailija
Tämä. EW kertoo B:n omien sanojensakin mukaan hänestä itsestään ja kokemistaan paniikkikohtauksista. Protagonisti on hän itse ja hahmo kuvaa häntä itseään, jota itse lohduttaa. Se on todella selvä viesti ja ei tosiaan liity K:n. Eikä rehellisesti sanottuna miesnäyttelijästä tule K yhtään mieleen.
Siis kuvitteleeko nämä täällä, että B palkkaisi K:ta esittämään keski-ikäisen äijän? Ja se olisi muka B:n mielestä romanttista ja ihanaa 😂 Ehkä K voi palkata seuraavaksi sen Hirviniemen esittämään B:tä. Sekin olisi yhtä romanttinen näkemys hänestä..
 
vierailija
Muistuttaahan, siitä on puhetta monessa paikassa.
Eikä ole. Sam
Monille on tullut ja itselleni tuli heti välittömästi kun näin videon. Siihen ei kenenkään muun arviot eikä näkemykset vaikuttaneet.
Niin koska halusit nähdä niin. Ei ole tullut mieleen kenellekään muulle kuin shippareille.. Se kertookin kaiken tarpeellisen.
 
vierailija
Siis kuvitteleeko nämä täällä, että B palkkaisi K:ta esittämään keski-ikäisen äijän? Ja se olisi muka B:n mielestä romanttista ja ihanaa Ehkä K voi palkata seuraavaksi sen Hirviniemen esittämään B:tä. Sekin olisi yhtä romanttinen näkemys hänestä..
Ei todellakaan. Tai ehkä sitten B:ta kaihertaa toisen menestys niin palkkasi vähän liioitellusti painavamman ja iäkkäämmän näköisen tyypin. Sai itse loistaa ja nostettua itseään. Mitään muuta syytä en tuollaiseen castaukseen keksi jos on totta. Ei kovin kiva frendi toi B sitten kuitenkaan.
 

Yhteistyössä