Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja siis, olisin tarjoutunut itse perustamaan, koska minulla tosiaan on Discord-kokemusta, mutta kaikki eivät pidä minusta, niin siksi ajattelin, että joku muu voi. Mutta Laivanrakentaja on tietysti luotettava hahmo, jos halutaan vaihtaa toisaalle.

- Joymuffin
 
vierailija
Minuakin kiinnostaa tuo discord. Vielä en sinne nimimerkkiä luonut, en keksi mitään 😃 Mutta jos se saadaan toimimaan ja porukkaa tulee paikalle, niin sitten tulen minäkin. Antishippaajat ja ankeuttajat tympii niin paljon nykyään.
 
vierailija
Näin olen saanut käsityksen, kun sama aihe on noussut aina silloin tällöin esiin, ja vieläkään en ole lasia rikkonut serveriltäni. Ikinä ei ole tullut sellaista oloa, että kukaan sinne olisi oikeasti siirtymässä, kaikesta huolimatta.
T. Laivanrakentaja
Mäkin olen ennen ollut sitä mieltä, mutta jossain vaiheessa vaan tulee raja vastaan tämän jankkauksen ja trollauksen kanssa.

Mä oon näillä palstoilla pyörinyt siksi, että voisin jutella mukavia ja pitää hauskaa itseäni kiinnostavan aiheen ja samanhenkisten ihmisten kanssa. Ja olen toivonut, että tämä olisi sellainen leppoisa hyvämielen paikka.

Mutta kun sitten osa porukasta käyttää tätä samaan aikaan viemärinä, joihin heillä on mielestään oikeus tuutata oma pahan olonsa ja kaikkki p*ska sisältään, niin ei tämä oikein toimi. Olen enemmän kuin valmis ainakin kokeilemaan discordia nyt ja siellä jo kävinkin.
 

Yhteistyössä