vierailija
KiitosValistunut veikkaukseni on klo 22, koska ovet on klo 21 Suomen aikaa.
KiitosValistunut veikkaukseni on klo 22, koska ovet on klo 21 Suomen aikaa.
No mut sehän olis vaan hyvä, löytäisit sit varmaan uuden harrastuksen itsellesMä tiedän täysin kykeneväni kivaan ja vain esim julkaistuihin aiheisiin kaksikon taholta liittyvään keskusteluun, jos haluan. Pointti vain on, että mua ei kiinnosta! Siis kirjoitella koko ajan kivoja, vaikka jonkun kommentoijan typeryys jossain kommentissa kävisi hermoon. Tykkään myös muiden silloin tällöin tulevista osuvista servailuista tai sanailuista, ja monesti trollien ”ilkeämieliset” letkautukset, sutkautukset ym. saavat nauramaan ääneen.
Kuolisin siis takuulla tylsyyteen palstalla, jonka huumoria on A, M, P, Pirjo ja Sirpa (who?) ja lukuisat muut tuon tason hahmot.
Mun lemppariseurattavat eri alustoilla on aina olleet tosi aktiiviset tyypit jotka tuuttaa paljon milloin mitäkin sisältöä. Eikä yhtään haittaa vaikka he olisivat joistain asioista eri mieltä kuin minä. Olisipa itsellänikin paljon asiaa ja juttuja niin että voisin aktiivisesti kirjoitella.No jaa. Moni kuitenkin kirjoittelee millä keikoilla käy ja missä päin asuu ja sitten jossain livahtaa ammatti ja onko lapsia jne ja ties mitä muuta.
t. eri
Instagram bugi. Siinä pitäisi soida myös Baila, mutta ei soi koska Instagram lataa ja lataa eikä suostu pyörittämään videota auki.Se on joko selfie tai still-kuva videosta. Ihan tarkoituksella laitettu pelkkä kuva eikä videota.
Instanavigationissa näkyy stillkuva ja soi Baila.Instagram bugi. Siinä pitäisi soida myös Baila, mutta ei soi koska Instagram lataa ja lataa eikä suostu pyörittämään videota auki.
Kiitos! Tulkaa vaan kaikki halukkaat, niin voisi testailla miten toimiiServeri löytyy nimeltä B&K linkki: https://discord.gg/ZkaTHVdG
Säännöt
1. Ei yksityiselämän levittelyä Tärkein sääntö
Paskat tullaanKiitos! Tulkaa vaan kaikki halukkaat, niin voisi testailla miten toimii
ite juuri saavuin severille mitää tutkia heti kun oon käytänyt koiran ulkona :3Kiitos! Tulkaa vaan kaikki halukkaat, niin voisi testailla miten toimii
On vai? Kuinka?Paskat tullaan
VAROITUS tää on huijaus!
Siis miten ei muka toimi?En tiedä huijauksesta, mutta tuo serveri ei toimi.
Minulle näyttää desktopissa, että siellä on yksi kanava, jonka sisältöä ei pysty näyttämään, enkä näe ketään paikallaolijoistakaan, selaimessa taas, että siellä ei olisi yhtään kanavaa. Oletan, että asetuksissa on jotain hämärää.Siis miten ei muka toimi?
No kyllähän siellä osa väkisinkin ajattelis sit jotain kyseisestä nimimerkistä. Mua vois kans sellainen hävettääTurha hävetä kun on nimimerkit eikä oikeat nimet käytössä.
Tarkoittaa mitä?Siellä kaikilla täytyy olla rool, että pääse näkemään
Tarkoittaa, ettei ylläpitäjä osaa käyttää Discordia, koska palvelimen asetuksia ei kuulu laittaa noin.Tarkoittaa mitä?
Vai onko sinne servulle edes luotu vielä mitään kanavaa?Siellä kaikilla täytyy olla rool, että pääse näkemään
Ok, minulla vielä tunnukset harkinnassa niin en tiennyt.Tarkoittaa, ettei ylläpitäjä osaa käyttää Discordia, koska palvelimen asetuksia ei kuulu laittaa noin.
Ei saa heistä mitään tietoa.Saakos noissa serverin pyörittäjä tietoon keskustelijoiden ip-osoitteet? Eli voi yksinkertaisesti alkaa selvittämään keskustelijoiden henkilöllisyyttä?
Siten, että kirjoittaja kiukutteli siinä haukkuen Bojanin liittyvästä haastattelusta puhumisesta.Miten tämä liittyy K:n asioihin? Vai menikö tää väärään kohtaan?
Siellä selvitellään just kaikkien ip-osoitteet ensinEn tiedä huijauksesta, mutta tuo serveri ei toimi.