Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä tiedän täysin kykeneväni kivaan ja vain esim julkaistuihin aiheisiin kaksikon taholta liittyvään keskusteluun, jos haluan. Pointti vain on, että mua ei kiinnosta! Siis kirjoitella koko ajan kivoja, vaikka jonkun kommentoijan typeryys jossain kommentissa kävisi hermoon. Tykkään myös muiden silloin tällöin tulevista osuvista servailuista tai sanailuista, ja monesti trollien ”ilkeämieliset” letkautukset, sutkautukset ym. saavat nauramaan ääneen.
Kuolisin siis takuulla tylsyyteen palstalla, jonka huumoria on A, M, P, Pirjo ja Sirpa (who?) ja lukuisat muut tuon tason hahmot.
No mut sehän olis vaan hyvä, löytäisit sit varmaan uuden harrastuksen itselles
 
vierailija
No jaa. Moni kuitenkin kirjoittelee millä keikoilla käy ja missä päin asuu ja sitten jossain livahtaa ammatti ja onko lapsia jne ja ties mitä muuta.
t. eri
Mun lemppariseurattavat eri alustoilla on aina olleet tosi aktiiviset tyypit jotka tuuttaa paljon milloin mitäkin sisältöä. Eikä yhtään haittaa vaikka he olisivat joistain asioista eri mieltä kuin minä. Olisipa itsellänikin paljon asiaa ja juttuja niin että voisin aktiivisesti kirjoitella.
 

Yhteistyössä