vierailija
Mä hankkisin just salille kortin. Kohta oon valmis tappelemaan.Samaa mieltä, kunnon tappelut best
Mä hankkisin just salille kortin. Kohta oon valmis tappelemaan.Samaa mieltä, kunnon tappelut best
Eiku niin, en pysynyt perässä. Kuvista puhui mut ei vlogista mitään tossa stoorissa.Ei varmaan oo Lontoossa enää kun illalla on keikka Bristolissa.
Turkulaisista nyt ei ole mihinkään! Turku on Suomen… No, se.Mä hankkisin just salille kortin. Kohta oon valmis tappelemaan.
Käännös näytti, että "nukuin sitten läpi Ljubljanan maratonin" mitä sit ikinä tarkoittaakaanBoitsun stoori. Mitä tarkoittaa?
En viitsi edes vastata tähän (it’s a NO)Pidetään äänestys discordiin liittyen, että pitäiskö vaihtaa sinne
Kannatat: kyllä
Et kannata: ei
Kuinka monella täällä on discord käyttäjä
Miksi hän siitä ilmoittelisi?Ljubljanassa ollut maraton tänä viikonloppuna. Ehkä Boitsun piti mennä katsomaan, mutta onkin nukkunut.
Vähän siinä ja siinä, periaatteessa kyllä. Joutuisin tosin tekemään uuden tunnuksen, koska nykyinen on ei-anonyymi.Pidetään äänestys discordiin liittyen, että pitäiskö vaihtaa sinne
Kannatat: kyllä
Et kannata: ei
Kuinka monella täällä on discord käyttäjä
Mistä mä tiedän, mutta näytti nyt kuitenkin ilmoittavan Ehkä yrittää olla aktiivisempi somessa. Tai halusi vain kertoa, että on ollut Ljubljanassa nukkumassa.Miksi hän siitä ilmoittelisi?
Sama mulla, etten oikein osaa sanoa.Vähän siinä ja siinä, periaatteessa kyllä. Joutuisin tosin tekemään uuden tunnuksen, koska nykyinen on ei-anonyymi.
Hyvä, anna tulla vaan!Mä hankkisin just salille kortin. Kohta oon valmis tappelemaan.
Niin, eilen. Postasi stoorit tänään.Olihan se Lontoossa, Mikke.
Jos se on vanha?Olihan se Lontoossa, Mikke.
Noi on selkeästi eiliseltä noi stoorit, vaikka julkaissut nyt vasta tänäänOlihan se Lontoossa, Mikke.
Aijaa no sitä mä kyl tarkotinkin et yksin liikkeellä ja et missähän muut ollut. Mut joo itse vasta äsken katselin.Niin, eilen. Postasi stoorit tänään.
Uskoisin kans, että en, sitä joksujen discordia jaksoin yhden päivän ja lakkautin tunnukset.En viitsi edes vastata tähän (it’s a NO)
Joo lopussa meni sinne Comedy clubille, missä loppuporukka ja Rob.Niin, eilen. Postasi stoorit tänään.