vierailija
Kade?Ootpa kade. Kolme viestiä näin aiheesta.
Kade?Ootpa kade. Kolme viestiä näin aiheesta.
nyt menee piiikkasen epätoivoiseksi. Mut tää varmaan olikin vitsiksi tarkoitettu.Joo, mutta päivitteli instaan aamukuudelta eli ois voinut olla vaikka lentokentällä. Ja kun spekuloimaan ryhdytään, niin K:n stoorissa vilahtava käsi voisi olla vaikka B:n. Hänhän tehostaa välillä puhetta käsillään, kuten stoorin hlö ja on käyttänyt myös samantyyppisiä valkoisia neuleita.
Toive ei ole vaade.On teillä vaatimukset, valivali ihan joka asiasta.
no kyllä mua miljoonasti enemmän kiinnostaa se matkailu kuin loputon jankkaus ja ilkeilyKomposti on nykyään matkailukanava. Ei kiinnosta itseäni yhtään siellä hillua.
Olishan se melkonen pommi jos oiskin niin et kyllä Jerde saanut seksiä tänään mut sängyn jakaakin eräs tietty ruskeasilmäinen sloveeni.
jep. Ja heil on ti aamuna se radiohaastis ja siellä Bojankin on varmasti paikalla koska esittävät Bluzan, ainakin ennakkotietojen mukaanJoo en mäkään usko Bojanin mihinkään lentävän. Varmaan laittaa jonkun kivan synttärionnittelun stooreihin maanantaina. Seuraava lomasuunnitelma tyyliin tammikuussa veikkaisin.
Älä ala valehtelemaan täällä. En minä vihaa ketään. Ongelma on vain sinussa. Häivy ja hanki apua.Hei nyt loppuu tälle ero-trollille vastailu! Jere ei tuo yksityiselämäänsä julkisuuteen ja tajuatteko, miten lietsotte sairaiden ihmisten ajatusmaailmaa! Täällä jo yks avautui, kuinka vihaa mahdollista puolisoa, tuo on sairasta.
Hae nyt apua hyvä ihminen! Toivon, että saat sitä.Älä ala valehtelemaan täällä. En minä vihaa ketään. Ongelma on vain sinussa. Häivy ja hanki apua.
Ei ole tarvetta. Sinulla kyllä olisi.Hae nyt apua hyvä ihminen! Toivon, että saat sitä.
Ok, too bad. Thanks for the summary anyway.About the album and upcoming gigs. But just boring questions, nothing we havent heard before.
Jan on ihana noissa, tykkään hänen huumoristakin. Hyvä että jakavat vastuita, toimivat tosi fiksusti koko bändin jaksamista ajatellen.Jan on kyllä ottanut haltuunsa livet ja puhumisen jne jotenkin "kasvanut" paljon.
Kiitos vinkistä!PuppetMasterOnAStringilta uunituore kuumisteluficci. Hänen ficit on aina Lukekaa tagit ennen.