vierailija
Voi kuule, ihan samalla lailla kuin näillä foorumeilla ihmiset jaksavat.178 cm ei ole lyhyt, perättömät S juorut on kumonnut jo kahdessa haastattelussa, kuka nyt enää kehtaisi.
Voi kuule, ihan samalla lailla kuin näillä foorumeilla ihmiset jaksavat.178 cm ei ole lyhyt, perättömät S juorut on kumonnut jo kahdessa haastattelussa, kuka nyt enää kehtaisi.
Kyllä 170cm ON lyhyt mieheksi. Ja myös 172cm. Balkanilaiset ainakin Jokereiden osalta suht pitkiä, reilusti yli 180cm ja lähempänä/yli 190cm. Mä edelleen myöskään usko et Bojan on 178cm. Mut ei siitä sen enempää.Suomalaisena ajattelen että lyhyt mieheksi on alle 170 cm ja kai Jokerit kaikki sen yltää. Ei sillä että mitään väliä, mutta musta tuntuu et mun monet tutut on just 170-175 cm välillä. En osaa ajatella heitä lyhyiksi vai onko Balkanilaiset normaalisti tosi pitkiä?
Aika erikoista et äippäkin aina matkustaisi synttäreille ulkomaita myöten..Ja tämä myös tietty syy miksei tästä vapaapäivästä ole tullut mitään stooreja tms kuten muina vapaapäivinä on
Mä olen ihan varma tästäBojan ja Kris ollut tuplatreffeilla tyttökavereitten kanssa.
TottaAika erikoista et äippäkin aina matkustaisi synttäreille ulkomaita myöten..
Oot täysin väärässä ja ketjukin vääräMä olen ihan varma tästä
Sinun mielestäsi voi olla, mutta kuten näet useimmat täällä on eri mieltä, että ei ole mitenkään erityisen lyhyt. Mutta tästä turha jankata sen enempää, kun sama keskustelu käyty sata kertaa ennenkin.Kyllä 170cm ON lyhyt mieheksi. Ja myös 172cm. Balkanilaiset ainakin Jokereiden osalta suht pitkiä, reilusti yli 180cm ja lähempänä/yli 190cm. Mä edelleen myöskään usko et Bojan on 178cm. Mut ei siitä sen enempää.
No oli viime vuonnakin, mitä hiton ihmeellistä siinä nyt on. Ihanaa et heillä on tiivis perheyhteys.Totta
Miten toi on erikoista? K on perheläheinen, ja yksi hänen viime vuoden harmittelujaan oli ettei ehtinyt keikkakiireiltä viettää tarpeeksi aikaa vanhempiensa kanssa.Aika erikoista et äippäkin aina matkustaisi synttäreille ulkomaita myöten..
Miksei Suvi pääse mukaan? Lapsillakin olis ollut syysloma just.No oli viime vuonnakin, mitä hiton ihmeellistä siinä nyt on. Ihanaa et heillä on tiivis perheyhteys.
Onks tää siis suora löhetys vai kuvasko aiemmin?Täällä mulle näkyi äsken, en tokikaan ymmärtänyt yhtään mitäänTV Slovenija
www.rtvslo.si
Nyt sifllä on joku välibiisi (ei JO), enkä tiedä jatkuuko se Bojan & Jan vielä. Bojan on hot ja sillä on mun fetissilenkkarit jalassa
Vois odotella JOS käännöstä, niin ymmärtääkin jotain. Toivottavasti kääntävät pian.Täällä mulle näkyi äsken, en tokikaan ymmärtänyt yhtään mitäänTV Slovenija
www.rtvslo.si
Nyt sifllä on joku välibiisi (ei JO), enkä tiedä jatkuuko se Bojan & Jan vielä. Bojan on hot ja sillä on mun fetissilenkkarit jalassa
Juu varmasti joku niistä on. Mut ei nykyinenJeren ENTINEN gf on Suomessa.
Jos Bojan ei ole 178, niin sitten K ei ole 170, kyllä heillä hyvinkin pituuseroa on 8 cm.Kyllä 170cm ON lyhyt mieheksi. Ja myös 172cm. Balkanilaiset ainakin Jokereiden osalta suht pitkiä, reilusti yli 180cm ja lähempänä/yli 190cm. Mä edelleen myöskään usko et Bojan on 178cm. Mut ei siitä sen enempää.
Sietääkin olla. Tulisi nykyisen kanssa ehkä vähän eripuraa jos sekin tulisi synttäreille.Jeren ENTINEN gf on Suomessa.
Äh, nyt sinne tuli joku ukkoVois odotella JOS käännöstä, niin ymmärtääkin jotain. Toivottavasti kääntävät pian.
Janin huumori on niin omintakeista, että tajuaako kaikki sitä?Jan on kyllä ottanut haltuunsa livet ja puhumisen jne jotenkin "kasvanut" paljon.
Noh noh, vaikka Bojan onkin aika omistushaluinen, niin tuskin sentään suuttuisi kuitenkaan.Sietääkin olla. Tulisi nykyisen kanssa ehkä vähän eripuraa jos sekin tulisi synttäreille.
ei sitä tiedä vaikka olisivat kaikki yhtä suurta perhettäSietääkin olla. Tulisi nykyisen kanssa ehkä vähän eripuraa jos sekin tulisi synttäreille.
Joo näköjään loppui Boitsun ja Janin osuus. Katsoikohan LadySLO ohjelman, oliko siinä mitään kiinnostavaa?Äh, nyt sinne tuli joku ukko
K sanoi pituudekseen 169 cm siellä Linnan juhlissa.Jos Bojan ei ole 178, niin sitten K ei ole 170, kyllä heillä hyvinkin pituuseroa on 8 cm.
Mä uskon kyllä, että on. Ja Jerppa on 170cm.Kyllä 170cm ON lyhyt mieheksi. Ja myös 172cm. Balkanilaiset ainakin Jokereiden osalta suht pitkiä, reilusti yli 180cm ja lähempänä/yli 190cm. Mä edelleen myöskään usko et Bojan on 178cm. Mut ei siitä sen enempää.