Ei oo.Hei, me ollaan järjestämässä nokkahuiluyllätystä Bailan aikana Laukaalla, onko täällä innokkaita lähtemään mukaan? 🪈
Aikaa sitten tullut. Vlogia tässä kaivataan. Hoplaa Mikke.Europassissa uusia kuvia.
Soitat sitten nahkafagottiaMut jos ei omista nokkahuilua
Hmm, minulla näkyi vasta äsken, vaikka olen pitkin päivää lataillut saittia.Aikaa sitten tullut. Vlogia tässä kaivataan. Hoplaa Mikke.
Ai. No kyllä ne siellä on jo tovin ollut. Mikke ilmoitti chatissakin vai siinä toisessa.Hmm, minulla näkyi vasta äsken, vaikka olen pitkin päivää lataillut saittia.
No ei ne silloin vielä olleet, kun chattiin kirjoitti, eivät kyllä kauaa ole voineet olla.Ai. No kyllä ne siellä on jo tovin ollut. Mikke ilmoitti chatissakin vai siinä toisessa.
Jotenkin tosi ärsyttävää että ihmiset ei voi olla heittämättä niitä suomi-juttuja sinne koko ajan, peliä ym ja sitten jos Bojan paikalla, jankataan Kärtsää. Joo onhan se ihanaa että tommosilla söpöillä balkanilaispojilla on Suomi-sympatioita, mutta liika on liikaa!Bojan ei todellakaan halua liveihin osallistua tällä hetkellä kun tietää mitä suomalaiset juntit kyselee häneltä. Muistatte miten vaivautunut hän on ollut kun livessä kysytty jotain kiusallista siltä aiemmin. Ja Kris varmaan nukkui. Tai häntä ei muutenkaan varmaan kiinnosta nuo jutut, tai ehkä oli tärkeämpää. Muut pakotettiin, tai veikkaan et Nace viihtyy livessä, ehkä Jankin mut Jure ei? Jurella on muuten ihan söpö enkunkieli jotenkin, hän on niin rauhallinen kun puhuu.
Minusta Bojan on ollut aiemmissa liveissä hymyilevän ja iloisen oloinen aina kun Suomi tai Kärtsä on mainittu.Bojan ei todellakaan halua liveihin osallistua tällä hetkellä kun tietää mitä suomalaiset juntit kyselee häneltä. Muistatte miten vaivautunut hän on ollut kun livessä kysytty jotain kiusallista siltä aiemmin. Ja Kris varmaan nukkui. Tai häntä ei muutenkaan varmaan kiinnosta nuo jutut, tai ehkä oli tärkeämpää. Muut pakotettiin, tai veikkaan et Nace viihtyy livessä, ehkä Jankin mut Jure ei? Jurella on muuten ihan söpö enkunkieli jotenkin, hän on niin rauhallinen kun puhuu.
Juu, eiköhän poissaoloon ole ihan muu, oikea syy, kerran Kriskään ei ollut.Minusta Bojan on ollut aiemmissa liveissä hymyilevän ja iloisen oloinen aina kun Suomi tai Kärtsä on mainittu.
No mut jos vaivaantunut esim pituuteen liittyvistä kysymyksistä. Hän on aivan blokannut kaikki kysymykset ja ollut puhumatta mitään.Minusta Bojan on ollut aiemmissa liveissä hymyilevän ja iloisen oloinen aina kun Suomi tai Kärtsä on mainittu.
Ei kai niillä tarvi samaa syytä olla.Juu, eiköhän poissaoloon ole ihan muu, oikea syy, kerran Kriskään ei ollut.
Mitä?Näkyykö nyt klo:23 B (ja Kris) siis jossain?
Eihän B ole edes erityisen lyhyt, eikai siellä nyt tollasia ole kysytty pitkään aikaan?No mut jos vaivaantunut esim pituuteen liittyvistä kysymyksistä. Hän on aivan blokannut kaikki kysymykset ja ollut puhumatta mitään.
No se tv juttu jossakin, näkyykö Suomessa.Mitä?
Onhan se lyhyt. Pitkään kuitenkin kysyttiin. Ja nyt sitten nää suhdehuhut Sadien kanssa ja sitten KyRpoksen loma Jeren kans. Ei varmaan jaksa puida.Eihän B ole edes erityisen lyhyt, eikai siellä nyt tollasia ole kysytty pitkään aikaan?
Minusta Bojan on ollut aiemmissa liveissä hymyilevän ja iloisen oloinen aina kun Suomi tai Kärtsä on mainittu.
Suomalaisena ajattelen että lyhyt mieheksi on alle 170 cm ja kai Jokerit kaikki sen yltää. Ei sillä että mitään väliä, mutta musta tuntuu et mun monet tutut on just 170-175 cm välillä. En osaa ajatella heitä lyhyiksi vai onko Balkanilaiset normaalisti tosi pitkiä?Onhan se lyhyt. Pitkään kuitenkin kysyttiin. Ja nyt sitten nää suhdehuhut Sadien kanssa ja sitten KyRpoksen loma Jeren kans. Ei varmaan jaksa puida.
178 cm ei ole lyhyt, perättömät S juorut on kumonnut jo kahdessa haastattelussa, kuka nyt enää kehtaisi.Onhan se lyhyt. Pitkään kuitenkin kysyttiin. Ja nyt sitten nää suhdehuhut Sadien kanssa ja sitten KyRpoksen loma Jeren kans. Ei varmaan jaksa puida.
Suomessa ja Sloveniassa käytännössä samanpituiset miehet, keskipituus inasen alle 180 cm. Mutta joo, samaa mieltä.Suomalaisena ajattelen että lyhyt mieheksi on alle 170 cm ja kai Jokerit kaikki sen yltää. Ei sillä että mitään väliä, mutta musta tuntuu et mun monet tutut on just 170-175 cm välillä. En osaa ajatella heitä lyhyiksi vai onko Balkanilaiset normaalisti tosi pitkiä?
Iloinen BojanMinusta Bojan on ollut aiemmissa liveissä hymyilevän ja iloisen oloinen aina kun Suomi tai Kärtsä on mainittu.