vierailija
Voisi kysyä miksi se päätettiin muuttaa.Oon eri mut joo vois kysyä et miks se on nyt niiden mielestä parempi kun fanit inhoaa sitä
Voisi kysyä miksi se päätettiin muuttaa.Oon eri mut joo vois kysyä et miks se on nyt niiden mielestä parempi kun fanit inhoaa sitä
Se on Jerk!Eiks nii bojan, että Behind those eyes on alkujaan Jerčistä?
Luulen myös, että saattaa kertoa kirjoittajasta itsestäänToi taitaa olla B:stä itsestään tai mistä senkään tietää.
Kai joku muistanut kysyä lempipizzatäytteet kans, jospa muuttuneet viime kerrasta?Kysyin mitkä on niiden lempivärit
Et tule ikinä tuota vastausta saamaan. EpäilenToisaalta toivon et joku älykääpiö on laittanut jotain Jerekysymyksiå ja että Bojanilla on munaa vastata nyt ihan tosi selvin sanoin että come on, he ovat hyviä ystäviä EIKÄ MITÄÄN MUUTA. Ei tarvis jankata sit
Siis mä en inhoa!!!! Ainoa, mikä on vähän pööö on se syntikan vai pianon luikautus siinä biisin alkupuolella mikä silleen on se korkea ääni. Mutta kun se tulee samassa kohtaa toisen kerran se on hillitympi. Kunpa se versio ois ollut siinä alussakin. Muuten erittäin bueno!Voisi kysyä miksi se päätettiin muuttaa.
Olisi se jo sanottu jos asia olisi niin. Epäilen.Toisaalta toivon et joku älykääpiö on laittanut jotain Jerekysymyksiå ja että Bojanilla on munaa vastata nyt ihan tosi selvin sanoin että come on, he ovat hyviä ystäviä EIKÄ MITÄÄN MUUTA. Ei tarvis jankata sit
Joo, kysyn! Kysyn myös mikä eläin ne olisi.Kai joku muistanut kysyä lempipizzatäytteet kans, jospa muuttuneet viime kerrasta?
Toihan on selvää, että ovat ystäviä Kysykää mielummin levystä eikä mitään turhia. Inhoan livejä, jossa lopulta jäädään lempiväri ja lempieläin tasolle.Toisaalta toivon et joku älykääpiö on laittanut jotain Jerekysymyksiå ja että Bojanilla on munaa vastata nyt ihan tosi selvin sanoin että come on, he ovat hyviä ystäviä EIKÄ MITÄÄN MUUTA. Ei tarvis jankata sit
Rakkain muisto viisuajalta?Mä kysyin mikä on heidän lempimatkamuisto Suomesta
Harvemmin näkee hintaa per henkilö hotellihuoneissa Suomessa. Tyypillisesti on 1hh hinta ja 2hh hinta. Ja 2 hh hinta maksaa saman yöpyy siinä sitten yksi tai kaksi. Onhan nuo hinnat nousseet. Perus Sokoshotel hinta voi ollai nykyisin lähemmä 200 euroa kuin sataa.Tehtiin edelliskesänä reissu Itä-Suomeen. Siellä pussin perällä yhdessä sinänsä joo aika hienon oloisessa hotellissa (mutta ei ollut Imatran) maksoi huone 99e per henkilö per yö. Ei siis saatana ollut huoneen hintaa, vaan per nenä. Mun mielestä Sloveniassa hinnat oli koko ajan per huone. Ei siis majoituttu siinä itä-suomalaisessa hotellissa sitten, vaan ihastuttavassa maatilamajoituksessa (pelkäsin vain helteitä, ja tukalaa nukkumista kuumissa huoneissa, siksi se hotelli ylipäätään oli pohdinnassa. Mutta ei onneksi silloin ollut kuuma )
Porkkana, herkkusieni, (b)ananas.Kai joku muistanut kysyä lempipizzatäytteet kans, jospa muuttuneet viime kerrasta?
Samaa mieltä, mutta ei taida tätäkään olla kohteliasta kysyä.Mä haluaisin tietää millon ne antaa sille Zarelle vai mikä se tuottaja on, kenkää. Pilasi Bluzan. Kele.
No eihän ole millään tavalla selvää, ei ole kumonnut mitään something more tasoista, eikä varmaan tule niin tekemäänkään, vaikka joku kysyisi.Toihan on selvää, että ovat ystäviä Kysykää mielummin levystä eikä mitään turhia. Inhoan livejä, jossa lopulta jäädään lempiväri ja lempieläin tasolle.