vierailija
Vtut kysytMä kysyin, kertooko Bluza K:sta ja katteleeko B K:n kuvia kansikuvassa.
Vtut kysytMä kysyin, kertooko Bluza K:sta ja katteleeko B K:n kuvia kansikuvassa.
Tätä mäkin kysyin. Koska Suomi vuorossa?Missä se live on ja mihin aikaan? Kiinnostais kyllä tietää millon julkistavat Balkanin ulkopuoliset keikat.
Mut tää ei mikään Cvjeticaninin kuuma linja vaan koko bändin liveMitä noloa siinä on? Se on ainut, mikä kiinnostaa.
Mun budjetissa toi oli sopuhintaista. En tiedä, mistä mitä otettiin, olisin halunnut tuolla reissulla tinkiäOlen matkustanut melko paljon ja omassa budjetissani tuo on tosi hintavaa.
Joo, ei ehkä ole kohteliadta ihan noilla sanoillaAika vaikea on kysyä albumista, josta olemme kuulleet vasta pienen osan. Tai itse kysyisin, että miksi tuhositte Bluzan totaalisesti, mutta sitä ei ole kohteliasta kysyä, niin eipä tule mieleen musiikista kysymyksiä. Levyn julkaisun jälkeen voi tulla vaikka mitä.
Kiitos ihanaMä kysyin nyt meidän kaikkien puolesta onko rakastunut Jereen
Bojan, does Sadies carpet match the drapes?Mä kysyin et mitä Sadielle kuuluu
Oon eri mut joo vois kysyä et miks se on nyt niiden mielestä parempi kun fanit inhoaa sitäJoo, ei ehkä ole kohteliadta ihan noilla sanoilla
Niin, eri ihmisillä on erisuuruiset budjetit. Monen mielestä esim. 100e hotelliyöstä yhdelle tai kahdelle on oikein kohtuullista, itse taas en pysty sellaisia summia maksamaan ja tyydyn vähempään. En myöskään koskaan osta syötävää lentokoneessa tai lentokentillä. Jos jollakulla on enemmän rahaa, niin tuskin hän edes miettii moista kulua.Mun budjetissa toi oli sopuhintaista. En tiedä, mistä mitä otettiin, olisin halunnut tuolla reissulla tinkiä
Kysytty!Missä se live on ja mihin aikaan? Kiinnostais kyllä tietää millon julkistavat Balkanin ulkopuoliset keikat.
Bojan, who is Sadie Sink?Bojan, does Sadies carpet match the drapes?
Bojan, is Sadie a fire crotch?
Bojan, what's the name of that Ron Weasley looking girl you're hanging with?
Ei nyt mitään tälläisiä, ihan hölmöä.Kaikilta voisi kysyä, että haittaako heitä jos heiltä kysytään jotain Käärijästä.
Tänks!Mä kysyin nyt meidän kaikkien puolesta onko rakastunut Jereen
Eiks nii bojan, että Behind those eyes on alkujaan Jerčistä?Mitkä kaikki biiseistä kertoo Käärijästä?
Toi taitaa olla B:stä itsestään tai mistä senkään tietää.Eiks nii bojan, että Behind those eyes on alkujaan Jerčistä?
Repesin tolle vikalle, vaikka ei saisiBojan, does Sadies carpet match the drapes?
Bojan, is Sadie a fire crotch?
Bojan, what's the name of that Ron Weasley looking girl you're hanging with?
Tehtiin edelliskesänä reissu Itä-Suomeen. Siellä pussin perällä yhdessä sinänsä joo aika hienon oloisessa hotellissa (mutta ei ollut Imatran) maksoi huone 99e per henkilö per yö. Ei siis saatana ollut huoneen hintaa, vaan per nenä. Mun mielestä Sloveniassa hinnat oli koko ajan per huone. Ei siis majoituttu siinä itä-suomalaisessa hotellissa sitten, vaan ihastuttavassa maatilamajoituksessa (pelkäsin vain helteitä, ja tukalaa nukkumista kuumissa huoneissa, siksi se hotelli ylipäätään oli pohdinnassa. Mutta ei onneksi silloin ollut kuuma )Niin, eri ihmisillä on erisuuruiset budjetit. Monen mielestä esim. 100e hotelliyöstä yhdelle tai kahdelle on oikein kohtuullista, itse taas en pysty sellaisia summia maksamaan ja tyydyn vähempään. En myöskään koskaan osta syötävää lentokoneessa tai lentokentillä. Jos jollakulla on enemmän rahaa, niin tuskin hän edes miettii moista kulua.