Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo, no itse en kyllä lentäessä maksa mistään noista, patsi matkatavara jos ilman ei pärjää (ja moni pärjää). Eli halvemmallakin pääsee.
Mutta toi oli toisaalta sellainen aika realistinen matkabudjetti, varsinkin jos elämäntilanne on sellainen, ettei ole mahdollista kaivaa kaikkiin kohtiin jotain erikoisen edullista vaihtoehtoa. Silti se autonkin vuokra oli mielestäni tosi edullinen, se perushinta 5 x24h = 5 vrk oli vain 250e, mutta kaikilla vakuutuksilla lopulta 329 euroa! Ja bensaa se söi yllättävän vähän, tasan yhden tankillisen, vaikka ajoimme jotain 500-600km. Että tolla laskutavalla ei pitäisi tulla suunnitteluvaiheessa enää paljoa kalliimmaksi, tuohon mahtui siis ainakin pari nähtävyyttä maksuineen myös. Linna ja rotko.
 
vierailija
Ymmärrättehän että jos taas livessä kysellään Jerestä niin se on just sitä shipin naamalle tuomista, mistä Bojan ei tykkää. Ei häntä varmasti haittaa keskustelut täällä, mutta jos niitä kysymyksiå heitellään levypromossa, niin voi jo haitatakin
Selän takana ok puhua fanituksen kohteesta kaikkea ja keksiä mitä tahansa suhdetarinoita ja -juoruja, tottakai. Mutta yritetään pitää ne poissa hänen silmistään, että ei taas ala avautumaan, missän videossa suomalaisista faneista.
 
vierailija
Monen mielestä BoKris on se ainoa ja oikea Bojan shippi. Ei kannata vähätellä tämän shipin kannattajien näkemiä tunteita. Ei tämä ole mikään kilpailu siitä, että kenen shippi on se oikea ja kenen ei. Jokainen näkee ne henkilöiden väliset kemiat omalla tavallaan. Missään muussa shipissä en ole koskaan törmännyt niin rajuun mustasukkaisuuteen siitä omasta parista, kuin BoJere shipissä.
En itse shippaa, mutta mitä olen seurannut niin monessa suositussa fandomissa on kaikissa omat shippisotansa. Ei ole mitenkään uniikkia tälle fandomille. Tai no täällä on tietysti näitä, jotka ottaa asiat ehkä hiukan liian tosissaan, mutta aika tosissaan ollaan muissakin shipeissä. Erona se, että useassa shipissä ei toisten shippien kannattajat tule heille kuulumattomiin keskusteluihin vaan pysyvät omissaan.
 

Yhteistyössä