Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun budjetissa toi oli sopuhintaista. En tiedä, mistä mitä otettiin, olisin halunnut tuolla reissulla tinkiä
Niin, eri ihmisillä on erisuuruiset budjetit. :) Monen mielestä esim. 100e hotelliyöstä yhdelle tai kahdelle on oikein kohtuullista, itse taas en pysty sellaisia summia maksamaan ja tyydyn vähempään. En myöskään koskaan osta syötävää lentokoneessa tai lentokentillä. Jos jollakulla on enemmän rahaa, niin tuskin hän edes miettii moista kulua.
 
vierailija
Niin, eri ihmisillä on erisuuruiset budjetit. Monen mielestä esim. 100e hotelliyöstä yhdelle tai kahdelle on oikein kohtuullista, itse taas en pysty sellaisia summia maksamaan ja tyydyn vähempään. En myöskään koskaan osta syötävää lentokoneessa tai lentokentillä. Jos jollakulla on enemmän rahaa, niin tuskin hän edes miettii moista kulua.
Tehtiin edelliskesänä reissu Itä-Suomeen. Siellä pussin perällä yhdessä sinänsä joo aika hienon oloisessa hotellissa (mutta ei ollut Imatran) maksoi huone 99e per henkilö per yö. Ei siis saatana ollut huoneen hintaa, vaan per nenä. Mun mielestä Sloveniassa hinnat oli koko ajan per huone. Ei siis majoituttu siinä itä-suomalaisessa hotellissa sitten, vaan ihastuttavassa maatilamajoituksessa (pelkäsin vain helteitä, ja tukalaa nukkumista kuumissa huoneissa, siksi se hotelli ylipäätään oli pohdinnassa. Mutta ei onneksi silloin ollut kuuma 😛)
 

Yhteistyössä