Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihan selkeästi käyt ihmisten kimppuun haukkuen ja vääristellen. Lopeta se.
Tähtäin ei ole käydä ihmisten kimppuun, vaan jos joku on kirjoittanut mielestäni tyhmän kommentin saatan sanoa sen kirjoittajaa tyhmäksi, mutta se liittyy tyhmään kommenttiin, eikä se ihminen takana ole kohteena. Lisäksi kuten sanoin aika paljolti nykyisin sellaiset pahaa mieltä huokuvat kommentit ovat ties kenen näppikseltä, eivät minulta. Se on JÄNNÄ, miten et osaa siinä hetkessä, kun "kimppuusi käydään", sanoa ikinä mitään? Vai käydäänköhän sinun kimppuusi edes? Kun aina on sitten tilanteessa, jossa sinun kimppuusi ei ole mitenkään käyty aikaa huudella näitä syytöksiä.
Laita 1) oma kommenttisi ja 2) kommentti, jolla kimppuusi käytiin seuraavan kerran esille, kun "kimppuusi käydään", niin voidaan katsoa, käytiinkö kimppuusi ollenkaan ja olinko se minä vai joku toinen. Ihan ilmainen vinkki, jos totuus kiinnostaa.
A
 
vierailija
Puhutaanko välillä siitä housukuvasta ?
Yes! Bring Housukuva back! 😂 Nooooo
Mä siis pääasiassa ihastelen kaksikon suhdetta nykyään, jollain on nyt täysi jumi ja kuvitelmat päällä siitä, että kiertäisin ketjuissa esim. mollaamassa Jereä. En todellakaan. Kun tulin sloveniasta, huomasin, ettei Jeren tekemiset enää tietyllä tapaa rasita minua. Tehkööt mitä tekee. ani harvoin mulla on siihen mitään mielipidettä tai kommentoitavaa. Asia on eri, kun hän on Boitsun kanssa. Mutta eihän hän pysty silloin tekemään mitään väärin 🥰🥰🥰
Aito
 
vierailija
Miksi Vauvan ketju on lukittu? Olen matkalla enkä jaksa tonkia montaa sivua, ajattelin vain pikaisesti vilkaista. Voisiko joku ystävällisesti kertoa, mikä tällä kertaa aiheutti lukituksen?
Ei ole varmuutta. Jankattiin Kärtsän eilisellä Lontoon-keikalla kertoman Bojan-tarinan implikaatioista, mutta ei siellä mitään kauheaa tappelua ollut meneillään.
 

Yhteistyössä