Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En todellakaan ole innostanut muita. Etkö nyt saatana tajua pässi, että tuo on monille ihmisille ihan tavallinen kommentointityyli? Ei vain minulle. Voit ihan rauhassa epäillä, olenko Aito. Prööt. Minua ei kiinnosta paskaakaan. Ja toi pröötkään ei sitten ole minun ollut palstalle laitettuna ekaa kertaa, mä matkin sen kanssa nyt jotakuta. Hakekaa poliisi!
Mä koitan shipata täällä, sä haluat jankata näistä riidoista.
Sinun tapa kommentoida on tosi tunnistettava eikä tosiaankaan mitenkään normaali.

-eri
 
vierailija
Sinun tapa kommentoida on tosi tunnistettava eikä tosiaankaan mitenkään normaali.

-eri
No, se onko tyyli tavallinenkin vaiko ei, oli mun oma mielipide, mutta se ei ole mielipide, että mä tiedän, että näissä ketjuissa kirjoittaa muitakin aivan samalla kommentointityylillä, koska pystyn sen tietämään, kun tiedän mitkä kommentit on mun, toisin kuin te muut ette tiedä :D
 
vierailija
Minusta hän kyllä mainitsi nimenomaan Kyproksen loman siinä. Tai sitten muistan tän ihan metsään.
Katsoin ekan vlogin uudelleen eikä kyllä sano, että olisi ryypännyt vain Kyproksen lomalla. Sanoi että oli juuri viikon lomalla ja nyt on korkki kiinni ja vituttaa. Sanoi, että juhliminen ja semmoinen saa luvan nyt loppua, kun ei loppunut silloin siihen ja tuli vaan kahta kauheemmin vedetty. Tuossa viittasi selvästi vuoden takaiseen lupaukseen NT:n jälkeen, että juhliminen loppuu. Koko loma Fugesta alkaen oli varmaan aika kostea, kun oli juomia usein kädessä ja itseasiassa Kyprokselta ei karaokeillan jälkeen saatu enää juuri mitään stooreja missä olisi ollut muuta kuin vettä näkyvissä paitsi niissä Tjären mainosvideoissa.
 
vierailija
No, se onko tyyli tavallinenkin vaiko ei, oli mun oma mielipide, mutta se ei ole mielipide, että mä tiedän, että näissä ketjuissa kirjoittaa muitakin aivan samalla kommentointityylillä, koska pystyn sen tietämään, kun tiedän mitkä kommentit on mun, toisin kuin te muut ette tiedä
Minä en tiedä ja luotan sinuun. -100% yhtään minkään suhteen
 
vierailija
Ei vaan se oli juuri se sama puoli, josta vilkutettiin, sama puoli, jossa näkyi nainen. Se oli siis joko se lapsiperhe tai ainakin mies-nais-pari, jonka terassilta mies vilkutti. Tämä käsiteltiin jo silloin kun asia oli ajankohtainen.
No eihän ollut. Vaan K kääntää kesken videon takakameran päälle. Mies, joka vilkuttaa, on terassilla koko ajan yksin ja nainen, joka lukee kirjaa on K&B:n huoneen toisella puolella.
 
vierailija
Ei vaan se oli juuri se sama puoli, josta vilkutettiin, sama puoli, jossa näkyi nainen. Se oli siis joko se lapsiperhe tai ainakin mies-nais-pari, jonka terassilta mies vilkutti. Tämä käsiteltiin jo silloin kun asia oli ajankohtainen.
Hienoa kun yrität päteä tuolla "tämä käsiteltiin jo" -argumentilla, vaikka selkeästikin olette käsitelleet asian sitten huolimattomasti.
 

Yhteistyössä