Ei näy mitään lastensänkyä taustallaJoo ei ole Rob. Ja sieltä ikkunasta taitaa näkyä lasten sänky taustalla. Ja toisella puolella toisessa huoneistossa näkyy videolla vanhempi nainen ja mies.
On ihan ok odottaa. Ajatteletko, että vaikutan sillä todellisuuteen jotenkin?Älä odota, tuo ei ole ok.
Ei niin.Ei näy mitään lastensänkyä taustalla
Se lapsiperhe on voinut olla sillä toisella puolella, jossa sen naisen jalat ovat.Eihän se ole Rob, joka vilkuttaa siinä videolla, vaan sen lapsiperheen isä, täähän puitiin jo aikoja sitten.
Poistelu lukitsee niinkuin ennenkin.Miksi vauvan ketju lukittuna?
Juu. Ei ollut mitään kummallista eikä kummoistakaan poistelua kun meni lukkoon.Miksi vauvan ketju lukittuna?
Sinun tapa kommentoida on tosi tunnistettava eikä tosiaankaan mitenkään normaali.En todellakaan ole innostanut muita. Etkö nyt saatana tajua pässi, että tuo on monille ihmisille ihan tavallinen kommentointityyli? Ei vain minulle. Voit ihan rauhassa epäillä, olenko Aito. Prööt. Minua ei kiinnosta paskaakaan. Ja toi pröötkään ei sitten ole minun ollut palstalle laitettuna ekaa kertaa, mä matkin sen kanssa nyt jotakuta. Hakekaa poliisi!
Mä koitan shipata täällä, sä haluat jankata näistä riidoista.
Kyllä niitä viestejä siellä poistui, mutta joskus menee aika pienestäkin lukkoon.Juu. Ei ollut mitään kummallista eikä kummoistakaan poistelua kun meni lukkoon.
Minusta Kärtsän rusketus lisääntyi Kyproksella niin paljon, ettei tuo vaikuta loman puolivälissä kuvatulta. Ja miksi olisikaan, olisi vähän hassua kuvata loman puolivälissä tuollainen.Rob lähti vissiin perjantaina? En nyt sanoisi useita päiviä ennen ja etteikö K:n videota ois voitu tehdä vaikka torstaina.
No, se onko tyyli tavallinenkin vaiko ei, oli mun oma mielipide, mutta se ei ole mielipide, että mä tiedän, että näissä ketjuissa kirjoittaa muitakin aivan samalla kommentointityylillä, koska pystyn sen tietämään, kun tiedän mitkä kommentit on mun, toisin kuin te muut ette tiedäSinun tapa kommentoida on tosi tunnistettava eikä tosiaankaan mitenkään normaali.
-eri
En ole kyseinen henkilö, mutta ei se mene ihan näin ja nimimerkillistä on tosiaankin myös matkittu, minuakin on luultu A:ksi joskus ja silti menin itsekin halpaan luullen nimimerkilliseksi tätä faktan etsijää.Sinun tapa kommentoida on tosi tunnistettava eikä tosiaankaan mitenkään normaali.
-eri
Joo joskus viestejä poistuu paljon eikä mene lukkoon. Viikonloppuisin tuntuu menevän pienemmästä lukkoon tai sit silloin poistellaan vielä normaaliakin ahkerammin.Kyllä niitä viestejä siellä poistui, mutta joskus menee aika pienestäkin lukkoon.
Katsoin ekan vlogin uudelleen eikä kyllä sano, että olisi ryypännyt vain Kyproksen lomalla. Sanoi että oli juuri viikon lomalla ja nyt on korkki kiinni ja vituttaa. Sanoi, että juhliminen ja semmoinen saa luvan nyt loppua, kun ei loppunut silloin siihen ja tuli vaan kahta kauheemmin vedetty. Tuossa viittasi selvästi vuoden takaiseen lupaukseen NT:n jälkeen, että juhliminen loppuu. Koko loma Fugesta alkaen oli varmaan aika kostea, kun oli juomia usein kädessä ja itseasiassa Kyprokselta ei karaokeillan jälkeen saatu enää juuri mitään stooreja missä olisi ollut muuta kuin vettä näkyvissä paitsi niissä Tjären mainosvideoissa.Minusta hän kyllä mainitsi nimenomaan Kyproksen loman siinä. Tai sitten muistan tän ihan metsään.
Ei vaan se oli juuri se sama puoli, josta vilkutettiin, sama puoli, jossa näkyi nainen. Se oli siis joko se lapsiperhe tai ainakin mies-nais-pari, jonka terassilta mies vilkutti. Tämä käsiteltiin jo silloin kun asia oli ajankohtainen.Se lapsiperhe on voinut olla sillä toisella puolella, jossa sen naisen jalat ovat.
Minä en tiedä ja luotan sinuun. -100% yhtään minkään suhteenNo, se onko tyyli tavallinenkin vaiko ei, oli mun oma mielipide, mutta se ei ole mielipide, että mä tiedän, että näissä ketjuissa kirjoittaa muitakin aivan samalla kommentointityylillä, koska pystyn sen tietämään, kun tiedän mitkä kommentit on mun, toisin kuin te muut ette tiedä
No eihän ollut. Vaan K kääntää kesken videon takakameran päälle. Mies, joka vilkuttaa, on terassilla koko ajan yksin ja nainen, joka lukee kirjaa on K&B:n huoneen toisella puolella.Ei vaan se oli juuri se sama puoli, josta vilkutettiin, sama puoli, jossa näkyi nainen. Se oli siis joko se lapsiperhe tai ainakin mies-nais-pari, jonka terassilta mies vilkutti. Tämä käsiteltiin jo silloin kun asia oli ajankohtainen.
Niin, koska rehellisyys ja luottamus ovat sulle vieraita asioita. Et erota satuja faktoista niin hups, siinä meni luottamus.Minä en tiedä ja luotan sinuun. -100% yhtään minkään suhteen
Hienoa kun yrität päteä tuolla "tämä käsiteltiin jo" -argumentilla, vaikka selkeästikin olette käsitelleet asian sitten huolimattomasti.Ei vaan se oli juuri se sama puoli, josta vilkutettiin, sama puoli, jossa näkyi nainen. Se oli siis joko se lapsiperhe tai ainakin mies-nais-pari, jonka terassilta mies vilkutti. Tämä käsiteltiin jo silloin kun asia oli ajankohtainen.
Eipäs ole, kun nainen on miehen päällä!Kyllä ne nainen ja mies ovat eri puolilla.
Eli faktat esitetään aina toisia mollaten ja haukkuen ja kummallisia raivareita saaden? Minusta päinvastoin. Noin käyttäytyvä ihminen salaa jotakin eikä ole rehellinenNiin, koska rehellisyys ja luottamus ovat sulle vieraita asioita. Et erota satuja faktoista niin hups, siinä meni luottamus.
Mitä raivareita? Oon keskustellut täysin normaalisti läpi kaikki Sys-tourit, Ptujn, Ruisrockit jne jne jne.Eli faktat esitetään aina toisia mollaten ja haukkuen ja kummallisia raivareita saaden? Minusta päinvastoin. Noin käyttäytyvä ihminen salaa jotakin eikä ole rehellinen
Nyt katsot jotain iiiiihan muuta videota sielä.Eipäs ole, kun nainen on miehen päällä!