K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On tehty pahaa ihan samalla tavalla ku muissakin ketjuissa ja se myönnetään. Mutta niinku toi kommentoija kirjottaa, haastattelun jälkeen täällä ei oo huudeltu, että "minä kyllä aion jatkossakin kirjotella ihan mitä vaan". Sen sijaan täällä on mietitty asiaa Bojanin kannalta ja katsottu siihen peiliin.

Eli nyt puhutaan siitä mitä on tapahtunu haastattelun jälkeen.
Haloo nyt. Et sinä voi puhua kaikkien tänne kirjoittavien suulla ja jotenkin tehdä tän ketjun kirjoittajista jotenkin parempia. Aika moni seilaa ketjujen välillä koko ajan ja suht samaa porukkaa täällä pyörii, Ihme jeesustelua. Ja oikeesti, voisi opetella tunnistamaan noita selviä trollauksia. Kaikilla palstoilla on niitä, jotka tahallaan ärsyttää ja kirjoittaa just tollasia triggeröiviä viestejä.
 
vierailija
Shippauksen eri näkökulmat on minusta ihan mielenkiintoista. Kun se on on samaan aikaan sekä tietoinen markkinointikeino että mahdollisia negatiivisia asioita kohteille aiheuttava. Vaikea varmaan löytää tai ylläpitää sopiva balanssi kun sokka on niin sanotusti irti.
 
vierailija
En ole trolli. Oon ollu mukana alusta asti. Ollut niin fiilistelijä, shippaaja kuin miten sattuu seilaaja. Nähnyt poni-invaasiot, youtube-video-spämmäykset, poistelut, ketjun lukitukset sun muut. Kaikki on koettu. Joten keinotkin tullut tutuksi.
Hyvä että et oo tommosta suunnitellu! Toivottavasti ei kukaan muukaan. Kyllä tänne mielipiteitä mahtuu. Eikä kai kaikki realistit tai "ei-shippaajatkaan" yritä tai toivo shippauksen kokonaan loppuvan. Jonkinlaista suvaitsevaisuutta peräänkuulutan.
Nyt kun katon tätä keskustelua taaksepäin, niin taisin tosiaan toistella aika monta kertaa sitä "oman osansa", joten ymmärrän, jos siitä tuli trollifiilis. 😄 Hups! Pitänee vetäytyä keksimään uusia fraaseja!
 
vierailija
Mä oon ainakin "shipannut" K&B tässä ketjussa vain vastapainona harhaiselle S-pakotukselle. Josta Bojan sanoi tuossa haastattelussakin, että on isoin valhe, mitä hänestä on levitelty, että ois muka ollut Rivieralla, kun S oli siellä! Jos täällä osataan olla shippaamatta Bojania kenellekään, on turha sanoa siitä, että läheisin hän näistä kaikista valheellisista "ehdokkaista" on Jeren kanssa.
S taitaa olla B lle se arka paikka.
 
vierailija
Shippauksen eri näkökulmat on minusta ihan mielenkiintoista. Kun se on on samaan aikaan sekä tietoinen markkinointikeino että mahdollisia negatiivisia asioita kohteille aiheuttava. Vaikea varmaan löytää tai ylläpitää sopiva balanssi kun sokka on niin sanotusti irti.
Yksi mikä mua tässä myös kiehtoo on se, että osa porukasta tulkitsee ihan tavallisetkin kavereiden väliset asiat sillä tavalla, että K ja B tuottaa nyt yleisölle shippi materiaalia. Mutta joo, shippi niinkuin moni muukin asia tuo mukanaan lieveilmiöitä. Teet sä julkkiksena mitä tahansa, niin aina joku on urputtamaan tms.
 
vierailija
Aika naiivi oletus, mun mielestä. Että kaikki tietää... Ei ihmiset mee googleen tsekkaamaan joka sanan merkitystä. Sana sisältää sanan "romance". Siis voisin kuvitella ihan hyvinkin että joku tyyliin 2-3% ihmisistä ottaa sen ihan totena, miesten välisenä ei-kaverillisena romanssina, varmasti vastaava prosenttimäärä on just niitä jotka ihan oikeasti menis jonkun kirjeen lähettämään.
Takamatkalta luen, mut häh, kyllähän suurin osa tietää mitä tuo sana tarkottaa. Tossa oletetaan ettei muka tietäis. Onhan tuo ollu esillä jo viisuista asti tässäki saagassa.
 
vierailija
Shippauksen eri näkökulmat on minusta ihan mielenkiintoista. Kun se on on samaan aikaan sekä tietoinen markkinointikeino että mahdollisia negatiivisia asioita kohteille aiheuttava. Vaikea varmaan löytää tai ylläpitää sopiva balanssi kun sokka on niin sanotusti irti.
Ja vaikka K ja B kuinka todistelisivat olevansa pelkkiä hyviä ystäviä tai menisivät naimisiin tahoillaan, niin aina tulee olemaan ihmisiä, jotka eivät halua hyväksyä sitä asiaa, vaan elättelevät toiveita heidän suhteestaan. Osa jopa käy läpi erilaisia suhdemuotoja, jotta saisi B:n ja K:n edes jollakin tavalla laitettua parisuhteeseen tai sen kaltaiseen olomuotoon. Tämä kuvio on valitettavasti nähty jo niin moneen kertaan ja esim. Harry&Louis ja Antti&Kalle ovat tästä hyviä esimerkkejä.
 
vierailija
Yksi mikä mua tässä myös kiehtoo on se, että osa porukasta tulkitsee ihan tavallisetkin kavereiden väliset asiat sillä tavalla, että K ja B tuottaa nyt yleisölle shippi materiaalia. Mutta joo, shippi niinkuin moni muukin asia tuo mukanaan lieveilmiöitä. Teet sä julkkiksena mitä tahansa, niin aina joku on urputtamaan tms.
Se mielikuva mahdollisesta suhteesta juurtui viisujen aikaan niin syvään, että kaikki näkyy nyt sen kautta. Minusta se on ihan ymmärrettävää, vaikka ei olekaan oikein.
 
vierailija
Takamatkalta luen, mut häh, kyllähän suurin osa tietää mitä tuo sana tarkottaa. Tossa oletetaan ettei muka tietäis. Onhan tuo ollu esillä jo viisuista asti tässäki saagassa.
Luitkohan mun viestiä kokonaan? Yritin ilmaista että aina löytyy niitä jotka ei välttämättä tiedä. Mainitsin jopa hatusta heitetyn prosenttimäärän, että 2-3% ei ehkä tiedä. Eli ollaan varmaan samaa mieltä, että suurin osa toki tietää, mutta ei se määrä kuitenkaan koskaan oo 100% kun meitä on moneen junaan ja kaikki ei oo perillä kaikesta.
 
vierailija
Jos K lomailisi myös jonkun toisen miespuolisen kaverinsa kanssa kahden, vähentäisikö kuvitelmia tämän B loman suhteen. Jos jollain niitä harhaluuloja vielä on. Vai onko K lomaillut jo esim. Härtsän kanssa kahden?
 
vierailija
Mä oon ainakin "shipannut" K&B tässä ketjussa vain vastapainona harhaiselle S-pakotukselle. Josta Bojan sanoi tuossa haastattelussakin, että on isoin valhe, mitä hänestä on levitelty, että ois muka ollut Rivieralla, kun S oli siellä! Jos täällä osataan olla shippaamatta Bojania kenellekään, on turha sanoa siitä, että läheisin hän näistä kaikista valheellisista "ehdokkaista" on Jeren kanssa.
Ja Bojan sanoi, että ois halunnu olla Rivieralla, mutta oli kotona kuumeessa❣❤
 
vierailija
No tuskin B:tä ne S läheiset siinä on häirinneet niinkään paljon, vaan ne omat läheiset sisko ja vanhemmat, kun kerran vain ystäviä ovat.
Omien läheisten luulisi tietävän ilman ylimääräisiä selityksiäkin, että B oli silloin sairaana. Itse kuvittelin, että juuri noiden ihmisten sotkeminen asiaan, jotka eivät B n tilannetta läheltä tunne, olisivat ne kiusallisimmat.
 
vierailija
No tuskin B:tä ne S läheiset siinä on häirinneet niinkään paljon, vaan ne omat läheiset sisko ja vanhemmat, kun kerran vain ystäviä ovat.
Aika ahdistavaa ja noloahan se olisi jos ystävän vanhemmat tägättäisiin johonkin stooriin jossa väitetään että on pettäjä ja siivellä eläjä ym. Omat vanhemmat tietysti heti tajuaisi että kyseessä on valhe mutta kaverin vanhemmat ei välttämättä yhtä hyvin tunne. Musta tuntuu että toi meni Bllä tosi pahasti ihon alle. Myös sen saman instahullun väitökset että B oli Ranskassa lomalla kun muu bändi rehkii studiolla. Ei hän muuten olisi laittanut niitä avautumisviestejä ja olisi niin vaikeana asiasta.
 
vierailija
Omien läheisten luulisi tietävän ilman ylimääräisiä selityksiäkin, että B oli silloin sairaana. Itse kuvittelin, että juuri noiden ihmisten sotkeminen asiaan, jotka eivät B n tilannetta läheltä tunne, olisivat ne kiusallisimmat.
Varmaan tuli tunne siitä, että joutuu oikomaan asioita omille ja S:n läheisille, kun heidät oli tägätty mukaan. S:n perhettä tuskin tuntee niin hyvin, joten saattoi tuntua kiusalliselta tilanteelta.
 

Yhteistyössä