K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Järkipuhetta. Ei ole mahdollista moderoida tyyliin koko internettiä. Ja kaikenlisäksi, päsmäröinti ja rajoittaminen tunnetusti aihettaa jankkauksia pitäen nää ketjut suosituimpien joukossa viikosta toiseen, nostaen todennäköisyyttä että jotain päätyy asianosaisillekin, tai joku jossain päättää lähettää sen kuuluisan kirjeen.

(nyt alkoi soida päässä Janne Hurmeen biisi Kirje...)
No ei olekaan mahdollista. Mutta jokainen voi tehdä oman osansa.

Mua ihmetyttää nyt tää keskustelu. Esim. ite tulin tänne sen takia, että en kestäny enää vauvan meininkiä. Mutta nyt sit täälläkin aihe viedään koko ajan takas shippaamiseen ja vängätään siitä, että ei koko maailmaa voi muuttaa. Vaikka täällä nimenomaan on käsittääkseni ne ihmiset, jotka on tän todennu jo ihan itekin, että edes vauvapalstaa ei voi muuttaa ja tehdäkseen oman osansa on poistunu tänne yrittämään keskustella asioista eri näkökulmasta kuin vauvalla.
 
vierailija
Mä ainakin odotan Kärtsän ja joksujen levyjä. Tykkään siitä Autiomaasta, ja jos siihen vielä saadaan musiikkivideokin.
Joksujen levyn nimi kiinnostaa myös. He kyl tykkää arvuutella. Kärtsä lataa levyn kannen heti tiskiin, mut joksujen tyyliin sopii toi arvuuttelu.
Joo toi on hauskaa, että Joksut laittaa fanit arvaamaan. Ite tosin ihan vitsillä laitoin siihen soon niin kuin näemmä moni muukin :D mut on myös kiva nähdä, mitä muut on vastannut ja ei näköjään kukaan osunut oikeen 😅
 
vierailija
Aika naiivi oletus, mun mielestä. Että kaikki tietää... Ei ihmiset mee googleen tsekkaamaan joka sanan merkitystä. Sana sisältää sanan "romance". Siis voisin kuvitella ihan hyvinkin että joku tyyliin 2-3% ihmisistä ottaa sen ihan totena, miesten välisenä ei-kaverillisena romanssina, varmasti vastaava prosenttimäärä on just niitä jotka ihan oikeasti menis jonkun kirjeen lähettämään.
Ihan samoin mun mielestä on naiivi oletus, että kaikki tietää mitä tarkottaa shippaaminen ja tietää että se on eri asia kuin valheiden levittely.

Kyllä aika moni mies tuntuu tietävän mitä tarkottaa bromance.
 
vierailija
No ei olekaan mahdollista. Mutta jokainen voi tehdä oman osansa.

Mua ihmetyttää nyt tää keskustelu. Esim. ite tulin tänne sen takia, että en kestäny enää vauvan meininkiä. Mutta nyt sit täälläkin aihe viedään koko ajan takas shippaamiseen ja vängätään siitä, että ei koko maailmaa voi muuttaa. Vaikka täällä nimenomaan on käsittääkseni ne ihmiset, jotka on tän todennu jo ihan itekin, että edes vauvapalstaa ei voi muuttaa ja tehdäkseen oman osansa on poistunu tänne yrittämään keskustella asioista eri näkökulmasta kuin vauvalla.
Mut "ongelma" tossa on se, että tuo "jokainen voi tehdä oman osansa" voi tarkoittaa täysin eri asioita henkilöstä riippuen. Se mikä sun mielestä on se "oma osa" minkä kukin voi tehdä, on jonkun toisen mielestä ihan erilainen.

Ja toisaalta, et kai voi olettaa että täälläkään kaikilla on sama näkökulma, eli että "shippaus on lopetettava". Toi on vaan yksi tulkinta siitä kirotusta haastattelusta. Mä nautin eri näkökulmien esiintuomisesta, mutta tää koko aihe ei oo niin kovin mustavalkoinen. Loppujen lopuksi, kukaan meistä ei tunne Bojania eikä näe hänen päänsä sisään, emmekä pääse kysymään tarkentavia kysymyksiä. Ehkä joskus saamme sitten sen B ja K yhteishaastattelun, kun K:kin kuulemma "mielellään tulisi".
 
vierailija
Just näin. Ja oli esim. se Sadie-hullu joka oli keksinyt omasta päästään vaikka mitä hirveää paskaa Bojanista vaikka kumpikaan ei ole puhunut toisistaan yhtään mitään. Aina on sekopäitä jotka ahdistelee julkkiksia, ei kaikkea voi niiden takia lopettaa.
Okei. No yritetään sitten näin: mitä sä just nyt toivot? Tältä keskustelulta ja tältä ketjulta? Kerro.
 
vierailija
Ihan samoin mun mielestä on naiivi oletus, että kaikki tietää mitä tarkottaa shippaaminen ja tietää että se on eri asia kuin valheiden levittely.

Kyllä aika moni mies tuntuu tietävän mitä tarkottaa bromance.
Olen täysin samaa mieltä! Siksi toi mun pointti on edelleen validi, vaikka vaihtaisi sanan bromance tilalle shippaus. Pitäisiko bromance-sana kieltää vs pitäisikö shippaus kieltää.. sen takia että on vain se pieni prosenttimäärä populaatiosta jotka ottaa tosissaan, lähettää kirjeitä yms.
 
vierailija
En tietääkseni. Tai ehkä en tiiä mitä sillä(kään) tarkotetaan.

Ootko sä?
Kuulostat vaan vähän sellaiselta, että oot nyt tavallaan löytänyt sen oman agendasi, jota aktiivisesti muille tuot esiin. Ja oot vakuuttunut siitä että olet oikeamielinen.
Sanoit että jos kukin voisi tehdä "oman osansa, esim. lakata keskustelemasta shippauspalstoilla" yms. joka kuulostaa kyllä just sellaselta trollin alulta. Haluat saada keskustelun loppumaan tai muuttumaan tietynlaiseksi, joten kohta varmasti laitat tulille jonkun variaation ponista, tai yrität poistattaa, tai laittaa ketjua lukkoon tms. koska mielestäsi ihmiset ei tee riittävästi, tai ei tee asioita sillä tavalla asiallisesti kuten sinä toivoisit. Joten suutut ja puolesta loukkaannut. Ja päätät trollata.

Toivottavasti noin ei sulle käy, mutta kaikki merkit on ilmassa. Pahoittelut jos ylianalysoin. Voi olla että meni metsään, tai sitten ei. Hmmm....
 
vierailija
Mut "ongelma" tossa on se, että tuo "jokainen voi tehdä oman osansa" voi tarkoittaa täysin eri asioita henkilöstä riippuen. Se mikä sun mielestä on se "oma osa" minkä kukin voi tehdä, on jonkun toisen mielestä ihan erilainen.

Ja toisaalta, et kai voi olettaa että täälläkään kaikilla on sama näkökulma, eli että "shippaus on lopetettava". Toi on vaan yksi tulkinta siitä kirotusta haastattelusta. Mä nautin eri näkökulmien esiintuomisesta, mutta tää koko aihe ei oo niin kovin mustavalkoinen. Loppujen lopuksi, kukaan meistä ei tunne Bojania eikä näe hänen päänsä sisään, emmekä pääse kysymään tarkentavia kysymyksiä. Ehkä joskus saamme sitten sen B ja K yhteishaastattelun, kun K:kin kuulemma "mielellään tulisi".
Mulle haastattelu oli aika yksitulkintainen: Bojania ahdistaa epätosien asioiden levittely hänen yksityiselämästään. Ja mun oma osa tässä on se, että koska en saa sitä loppumaan, niin ainakin vältän paikkoja, joissa ihmisillä on täysin päinvastainen näkökulma haastattelusta. Sitä kautta yritän pienentää massaa joka aiheesta keskustelee. Ihan samalla tavalla kuin vaikka lajittelemalla jätteeni.

Täällä vaikuttaa olevan ainakin muutama muu tyyppi, jotka vaikuttaa ajattelevan suunnilleen samalla tavalla, ja se on jo muutama enemmän ku vauvalla.
 
vierailija
Ketju nimenomaan perustettiin ei-shippaajille ja realisteille, rassaa kun tännekin pitää väkisin tuoda shippausnäkökulmaa. Shippaajille on jo AV ja puutarha, miksi sitä pitää tuputtaa joka paikassa.

"K/B-shipissä pettyneiden ja entisten shippaajien tukiketju. Myös realisteille tervetuloa."
 
vierailija
Kuulostat vaan vähän sellaiselta, että oot nyt tavallaan löytänyt sen oman agendasi, jota aktiivisesti muille tuot esiin. Ja oot vakuuttunut siitä että olet oikeamielinen.
Sanoit että jos kukin voisi tehdä "oman osansa, esim. lakata keskustelemasta shippauspalstoilla" yms. joka kuulostaa kyllä just sellaselta trollin alulta. Haluat saada keskustelun loppumaan tai muuttumaan tietynlaiseksi, joten kohta varmasti laitat tulille jonkun variaation ponista, tai yrität poistattaa, tai laittaa ketjua lukkoon tms. koska mielestäsi ihmiset ei tee riittävästi, tai ei tee asioita sillä tavalla asiallisesti kuten sinä toivoisit. Joten suutut ja puolesta loukkaannut. Ja päätät trollata.

Toivottavasti noin ei sulle käy, mutta kaikki merkit on ilmassa. Pahoittelut jos ylianalysoin. Voi olla että meni metsään, tai sitten ei. Hmmm....
Tommosta en oo kyllä suunnitellu. Mulla on vaan yks "viimenen" ratkaisukeino, ja se on paikalta poistuminen. Oon keskustellu täällä nyt aktiivisesti siks, että haastattelu vaikutti muhun aika syvästi.

Mutta et vastannu ite, ootko sä trolli? Ainakin tunnut tietävän paljon keinoja.
 
vierailija
Ketju nimenomaan perustettiin ei-shippaajille ja realisteille, rassaa kun tännekin pitää väkisin tuoda shippausnäkökulmaa. Shippaajille on jo AV ja puutarha, miksi sitä pitää tuputtaa joka paikassa.

"K/B-shipissä pettyneiden ja entisten shippaajien tukiketju. Myös realisteille tervetuloa."
No kun noi tosishippaajat ajattelee olevansa realisteja kun heille se KB-suhde on totta. 😆
 
vierailija
Ketju nimenomaan perustettiin ei-shippaajille ja realisteille, rassaa kun tännekin pitää väkisin tuoda shippausnäkökulmaa. Shippaajille on jo AV ja puutarha, miksi sitä pitää tuputtaa joka paikassa.

"K/B-shipissä pettyneiden ja entisten shippaajien tukiketju. Myös realisteille tervetuloa."
Älä nyt höpöjä puhu, täällä on shipattu koko ajan vaikka ja ketä, varsinkin Bojanille, on Jance, DamKris, BoKris, BoJan ja Bodie. Ja kolmenkimppajuttuja, Jereä paritettu myös. Joihinkin juttuihin osa koittanut puuttua, hieman huonolla menestyksellä. Itse olen koko ajan valittanut S asioiden tuonnista, koska niistä ei ollut todisteita, mutta osa piti tosina täällä.
 
vierailija
Älä nyt höpöjä puhu, täällä on shipattu koko ajan vaikka ja ketä, varsinkin Bojanille, on Jance, DamKris, BoKris, BoJan ja Bodie. Ja kolmenkimppajuttuja, Jereä paritettu myös. Joihinkin juttuihin osa koittanut puuttua, hieman huonolla menestyksellä. Itse olen koko ajan valittanut S asioiden tuonnista, koska niistä ei ollut todisteita, mutta osa piti tosina täällä.
Niin siis ei shippaajille=ei K&B shippaajille? Mitä tuossa nyt et ymmärtänyt
 
vierailija
Niin siis ei shippaajille=ei K&B shippaajille? Mitä tuossa nyt et ymmärtänyt
Siinä ei lue ei K ja B shippaajille vaan K ja B shipissä pettyneille, mikä tarkoittaa, että sitäkin shippiä saa käsitellä täällä eli jos on vaikka pettynyt johonkin osaan siinä. Sitä shippiä ei ole kielletty, minulle on täällä sanottu kaikki shipit on sallittu, ei sääntöjä.
 
vierailija
Tommosta en oo kyllä suunnitellu. Mulla on vaan yks "viimenen" ratkaisukeino, ja se on paikalta poistuminen. Oon keskustellu täällä nyt aktiivisesti siks, että haastattelu vaikutti muhun aika syvästi.

Mutta et vastannu ite, ootko sä trolli? Ainakin tunnut tietävän paljon keinoja.
En ole trolli. Oon ollu mukana alusta asti. Ollut niin fiilistelijä, shippaaja kuin miten sattuu seilaaja. Nähnyt poni-invaasiot, youtube-video-spämmäykset, poistelut, ketjun lukitukset sun muut. Kaikki on koettu. Joten keinotkin tullut tutuksi. :)
Hyvä että et oo tommosta suunnitellu! Toivottavasti ei kukaan muukaan. Kyllä tänne mielipiteitä mahtuu. Eikä kai kaikki realistit tai "ei-shippaajatkaan" yritä tai toivo shippauksen kokonaan loppuvan. Jonkinlaista suvaitsevaisuutta peräänkuulutan.
 
vierailija
Ketju nimenomaan perustettiin ei-shippaajille ja realisteille, rassaa kun tännekin pitää väkisin tuoda shippausnäkökulmaa. Shippaajille on jo AV ja puutarha, miksi sitä pitää tuputtaa joka paikassa.

"K/B-shipissä pettyneiden ja entisten shippaajien tukiketju. Myös realisteille tervetuloa."
Mä oon ainakin "shipannut" K&B tässä ketjussa vain vastapainona harhaiselle S-pakotukselle. Josta Bojan sanoi tuossa haastattelussakin, että on isoin valhe, mitä hänestä on levitelty, että ois muka ollut Rivieralla, kun S oli siellä! Jos täällä osataan olla shippaamatta Bojania kenellekään, on turha sanoa siitä, että läheisin hän näistä kaikista valheellisista "ehdokkaista" on Jeren kanssa.
 

Yhteistyössä