vierailija
Krisin siskon stoorista ilmeisesti tämä. Krisillä veli ja siskoBojan ollut vierailevana tähtenä. Kukas Gusti se tämä on ja montako heitä on?
Krisin siskon stoorista ilmeisesti tämä. Krisillä veli ja siskoBojan ollut vierailevana tähtenä. Kukas Gusti se tämä on ja montako heitä on?
Ei oo siis Krisin pikkusiskon keikka tämä. Ollut vaan katsomassaKrisin pikkusisko, näköjään bändihommissa mukana hänkin.
Totta, nythän keikat on tykitystä alusta loppuun välihöpötyksillä toki höystettynä. Itse kyllä otan mielellään sinne sellaista melankolisempaakin väliin.Kiinnostavaa kyllä nähdä, miten keikkojen dynamiikka muuttuu, kun siellä esitetään seassa yksi hitaampi ja synkempi biisi. Onko Autiomaa Kärtsän Padam.
Enemmänkin korvaa Urheilujätkän, sehän on hitaampikertsinen biisi jossa heilutellaan vaan valoja eikä pompita ja biletetä.Kiinnostavaa kyllä nähdä, miten keikkojen dynamiikka muuttuu, kun siellä esitetään seassa yksi hitaampi ja synkempi biisi. Onko Autiomaa Kärtsän Padam.
Ollut siis Masharikin keikalla, ei hänen bändinsä.Krisin pikkusisko, näköjään bändihommissa mukana hänkin.
Ei minusta kyllä oikein mitään samaa. Ja Urheilujätkä tulee tosi harvoin enää nykyään.Enemmänkin korvaa Urheilujätkän, sehän on hitaampikertsinen biisi jossa heilutellaan vaan valoja eikä pompita ja biletetä.
Haa! Eli sit seuraavan kerran ku B kyselee instassa tekemistä Helsingin iltaan, ni tää ehdotukseks!Nyt olisi Boitsulle tarjolla Arto Paasilinnaa. https://yle.fi/a/74-20118361
Minusta Kärtsän ja Bojanin tonttuiluissa on vähän jotain paasilinnamaista itsessäänAloin miettiä päässäni, kuinka kaksikko menee teatteriin ja lentää katsomosta ulos saatuaan hysteerisiä naurukohtauksia ja "kuiskailtuaan" Are youta.
Juu tiedetään kyllä. Veli Maks 19v. ja sisko Maja 14v. Maks ollut mukana Joker Out Crewssa.Krisin siskon stoorista ilmeisesti tämä. Krisillä veli ja sisko
Mä en oo ihan varma mitä oon Jessestä. Mitä mieltä te olette?Ei minusta kyllä oikein mitään samaa. Ja Urheilujätkä tulee tosi harvoin enää nykyään.
Missä mielessä siis?Mä en oo ihan varma mitä oon Jessestä. Mitä mieltä te olette?
No vielä harvemmin K on soittanut Padamin.Ei minusta kyllä oikein mitään samaa. Ja Urheilujätkä tulee tosi harvoin enää nykyään.
Eihän Krisillä ole veljeä.Krisin siskon stoorista ilmeisesti tämä. Krisillä veli ja sisko
Eikun nyt sekoilen minä, apua.Eihän Krisillä ole veljeä.
Minä tykkään Jessestä ja Urheilujätkästä, jota harmikseni en ole onnistunut keikalla koskaan kuulemaan. Tykkään paljon myös Alaks olee -kappaleesta, jossa hänellä on tietysti myös merkittävä rooli (vaikka yleensä en välitä tämäntyyppisistä r'n'b-virityksistä).Mä en oo ihan varma mitä oon Jessestä. Mitä mieltä te olette?
Sanoko jotain (Passissa sanoi et huono olo tuli kun söi Mäkissä mut siitähän oli jo aikaa)?Kaipa se odottelen stressaa ja saattaahan se olla ettei vatsajuttu ollut ihan pelkkä vitsi. Mutta hyvältä se keikka silti näytti. Ei ihan sama meno vaan kuin eilen
Ihan tosi mielellään kuulisin kyllä siitä Kärtsän versionNo vielä harvemmin K on soittanut Padamin.
Todellakin on veli ja erittäin söpö veli onkin.Eikun nyt sekoilen minä, apua.
Kuvat, joita on oon X:ssä nähnyt niin hyvältä näytti.Eka keikalta palannut tumppulainen on sitä mieltä eikkä keikka oli mahtava ja vibat "incredible", niin ehkä K ei kuitenkaan ollut huonovointinen ainakaan siten että sitä ois paikan päällä hirveästi huomannut.
Sanoi mutta vitsailutyyliin. Saattoi olla ihan vaan vitsiäkin. Tai ainakin liioitteluaSanoko jotain (Passissa sanoi et huono olo tuli kun söi Mäkissä mut siitähän oli jo aikaa)?
Tuskin sen enempää kuin mitä nyt on.Tahtooko Jesse parrasvaloihin itse?
Tuskin erityisesti tahtoo. On harrastanut musajuttuja ja laulamista pitkään niin onhan se varmaan ihan kiva päästä välillä esiintymään yleisölle kiertuemanageroinnin ohessa.Tahtooko Jesse parrasvaloihin itse?