vierailija
Näköjään tästä ketjusta tullut nyt vauvan Kärtsä-ketjun yöketju, tai siltä ainakin jutut vaikuttaa. No hyvä näin.
Mikään ikävä tule, haloo! Levy tulee pari päivää sen jälkeen ja K:n Suomen kiertue jatkuu vuoden loppuun asti. Varmaan saadaan viimein jotain haastiksiakin levyn yhteydessä.Ikävä tulee
Huomasin just samanOlisiko JO:n albumille tulossa joku erilainen versio Everybody’s waitingista kuin ollaan kuultu
sapphic shenanigans
so I noticed earlier that on instagram, everybody's waiting now says "single version" and apparently it also says it on spotify too??? now, hear me out... DOES THIS MEAN we might get a different ver…www.tumblr.com
Tossa ei tosin tainnut olla alustan ongelma, vaan nettiyhteys keikan alkaessa oli liian huono. Tuommoinen striimi tarttee vähän enemmän resursseja kuin kännykkäkuva.Juu toi livestriimi ois kiva lisä, jos saavat sen toimimaan. Vähän harmi, että alustan keskeneräisyys näkyy joissain asioissa, mutta silti samaa mieltä että ollut jo nyt hintansa arvoinen eikä pienet ongelmat estä käyttämistä.
Haloo kai mulle saa ikävä tulla.Mikään ikävä tule, haloo! Levy tulee pari päivää sen jälkeen ja K:n Suomen kiertue jatkuu vuoden loppuun asti. Varmaan saadaan viimein jotain haastiksiakin levyn yhteydessä.
Ja kun vlogit ilmestyy vähän hitaammin kuin itse keikat niin sielläkin tulee kamaa kiertueen loputtuakin.
Mietin, että tulisko jotain pieniä viilauksia levyn versioon? Esim alun voluumia kovemmalle tai vastaavaaHuomasin just saman
Vähän pelottaa. Ei kai liian erilainen kuitenkaan. Bluzasta hieman katkerana vielä…Olisiko JO:n albumille tulossa joku erilainen versio Everybody’s waitingista kuin ollaan kuultu
sapphic shenanigans
so I noticed earlier that on instagram, everybody's waiting now says "single version" and apparently it also says it on spotify too??? now, hear me out... DOES THIS MEAN we might get a different ver…www.tumblr.com
Anteeksi en mä tarkoittanut että ei saa olla, sain vaan käsityksen että luulit että K lähtee jonnekin lomille euroopan kiertueen jälkeen, ja että sulle tulee K:ta ikävä. Mutta jos siis itse europan kiertuetta tulee ikävä, niin, joo, se tietty loppuu ja vajaan kahden viikon päästä.Haloo kai mulle saa ikävä tulla.
En usko, että sitä paljoon on muutettu jos ees on muutettu ollenkaan. Jotain pientä hienosäätöö voi olla. Uusia biisejä kuitenkin ollut miksattavana ja äänitettävänä niin tuskin tuohon nyt paljon aikaa on käytettyVähän pelottaa. Ei kai liian erilainen kuitenkaan. Bluzasta hieman katkerana vielä…
Kärppy on kyllä saanut taas tämänkin vuoden mennä aika tukka putkella. Mutta hienosti on vetänyt. Onneksi tänä vuonna on se colder monthsin Slovenian osuus vielä tulossa.Mikään ikävä tule, haloo! Levy tulee pari päivää sen jälkeen ja K:n Suomen kiertue jatkuu vuoden loppuun asti. Varmaan saadaan viimein jotain haastiksiakin levyn yhteydessä.
Ja kun vlogit ilmestyy vähän hitaammin kuin itse keikat niin sielläkin tulee kamaa kiertueen loputtuakin.
Itse elättelen toivoa, että viimeistään jollain kokoelmalevyllä kuultaisiin vielä joskus Bluzasta ei-pilattu versio, mutta siihen taitaa mennä vielä paljon aikaa...Vähän pelottaa. Ei kai liian erilainen kuitenkaan. Bluzasta hieman katkerana vielä…
se kyl tuskin on tänä vuonna kun katsoo Kärpän loppuvuoden keikka-aikataulua? Eiköhän mene tammikuulle aikaisintaan. Ja mitrn mä ymmärsin ettei se nyt ihan varma oo kun eiks Boitsu sanonut että saattaa tulla tmsKärppy on kyllä saanut taas tämänkin vuoden mennä aika tukka putkella. Mutta hienosti on vetänyt. Onneksi tänä vuonna on se colder monthsin Slovenian osuus vielä tulossa.
Toisaalta emme tiedä, mitä siellä keväällä saattaa olla...Kova putki on K:lla vielä tulossa ennen vuoden loppua, vähän viime vuoden fläshbäkit taas. Mutta tällä kertaa erona että ei ole uudenvuodenkeikkaa, keväälle ei ole levyntekoa, ei UMK:ta, ei Viisuväliaikaesitystä. Toivottavasti saa kunnolla huilittua.
TOIVOTTAVASTI mahdollisimman vähän työjuttuja. K sanoi että pitää keväällä kunnon loman, niin toivottavasti oikeasti onnistuu tällä kertaa.Toisaalta emme tiedä, mitä siellä keväällä saattaa olla...
Kärtsä: Joululahjaidea Boitsulle check.Nyt olisi Boitsulle tarjolla Arto Paasilinnaa. https://yle.fi/a/74-20118361
Aloin miettiä päässäni, kuinka kaksikko menee teatteriin ja lentää katsomosta ulos saatuaan hysteerisiä naurukohtauksia ja "kuiskailtuaan" Are youta.Nyt olisi Boitsulle tarjolla Arto Paasilinnaa. https://yle.fi/a/74-20118361
Oliko ollut siis useillakin keikoilla? Jos ei, niin varmaan kyllä Kärtsän 80 % vibakin on jo aika incredible. Mutta tuskin tosiaan mitään ikävää on meneillään.Eka keikalta palannut tumppulainen on sitä mieltä eikkä keikka oli mahtava ja vibat "incredible", niin ehkä K ei kuitenkaan ollut huonovointinen ainakaan siten että sitä ois paikan päällä hirveästi huomannut.
Kiitti vinkistä, vois melkein itsekin mennä! Alkanut tuo Paasilinna taas vuosien jälkeen kummasti kiinnostaa.Nyt olisi Boitsulle tarjolla Arto Paasilinnaa. https://yle.fi/a/74-20118361
Krisin pikkusisko, näköjään bändihommissa mukana hänkin.Bojan ollut vierailevana tähtenä. Kukas Gusti se tämä on ja montako heitä on?