Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Valehtelulla on pitkät perinteet. Nyt kun mietin niin eipä ketään ole tunnustanut tunteita minulle. Eli reagoin palstakirjoitukseen mikä ei kosketa minua. Ja jos joku luulee kertoneensa tunteensa minulle niin valehtelee tai on kertonut ne niin vaivihkaa että en ole noteerannut. Sillä lojaaliuus heitä kohtaan jotka ovat elämänipiiriin päässeet ja kohtelevat hyvin, on syvä.
 
vierailija
Ei jaksa jonninjoutavia draamoja. Ihan oikeasti. Miksi toimin vastoin luontoani? Tätäkö olisi parisuhteessakin tarjolla? Pelkkää riitelyä ja väärinymmärryksiä ja tuomitsemista... pelkkää negatiivista palautetta toiminnastaan? (⁠ ⁠≧⁠Д⁠≦⁠)
 
vierailija
Ei jaksa jonninjoutavia draamoja. Ihan oikeasti. Miksi toimin vastoin luontoani? Tätäkö olisi parisuhteessakin tarjolla? Pelkkää riitelyä ja väärinymmärryksiä ja tuomitsemista... pelkkää negatiivista palautetta toiminnastaan? (⁠ ⁠≧⁠Д⁠≦⁠)
-----

*Ei E-naiselta tämä.

Joku copycat - trollaa
nyt minua
aika huolella..!

Trans - teemaiset viestit
ennen sitä eivät nekään
ole minulta. My goodness.
Obsessed much?

:///
 
vierailija
Valehtelulla on pitkät perinteet. Nyt kun mietin niin eipä ketään ole tunnustanut tunteita minulle. Eli reagoin palstakirjoitukseen mikä ei kosketa minua. Ja jos joku luulee kertoneensa tunteensa minulle niin valehtelee tai on kertonut ne niin vaivihkaa että en ole noteerannut. Sillä lojaaliuus heitä kohtaan jotka ovat elämänipiiriin päässeet ja kohtelevat hyvin, on syvä.
*Ei E.
 
vierailija
Ei jaksa jonninjoutavia draamoja. Ihan oikeasti. Miksi toimin vastoin luontoani? Tätäkö olisi parisuhteessakin tarjolla? Pelkkää riitelyä ja väärinymmärryksiä ja tuomitsemista... pelkkää negatiivista palautetta toiminnastaan? (⁠ ⁠≧⁠Д⁠≦⁠)
Aika monilta draamoilta vältytään kun vain vaivautuu kuuntelemaan ja kohtaamaan sen, mikä toisesta tuntuu pahalta. Voin esittää vastakysymyksen: sitäkö parisuhteessa olisi tarjolla, että defenssit nousee pystyyn välittömästi ja peiliin katsominen ja toisen fiilisten kohtaaminen on mahdoton ajatuskin?
 
vierailija
Aika monilta draamoilta vältytään kun vain vaivautuu kuuntelemaan ja kohtaamaan sen, mikä toisesta tuntuu pahalta. Voin esittää vastakysymyksen: sitäkö parisuhteessa olisi tarjolla, että defenssit nousee pystyyn välittömästi ja peiliin katsominen ja toisen fiilisten kohtaaminen on mahdoton ajatuskin?
Kuule, minä katson sinne peiliin vähän liikaakin. Olen liikaa kuunnellut muiden räpätyksiä, vaatimuksia, odotuksia, käskyjä jne. omaa elämääni kohtaan ja siitä on psyyke saanut maksaa kovaa hintaa.

Toisten fiilisten kohtaaminen omani kustannuksella on toinen luontoni. Viisas ihminen tajuaisi että jos ei elä luovan ihmisen aallonpituudella niin ei kannata yrittää väen vängällä yrittää muuttaa toista kaltaisekseen.

Tämä muutosten ja vaatimusten yksipuolinen esittäminen on tietyllä tavalla juurikin narsistisen persoonan toimintaa — konflikteja rakennetaan ja ylläpidetään.

Pitäisi tietää omat rajansa. Vasta sitten voi ymmärtää muiden.
 
vierailija
*Vauva.fi tänään:
Vierailija käyttänyt kommentissaan
Unicorn 🦄 - emojia.
Ei viittaa minuun,
E-naiseen;
enkä ole ko. kommenttia kirjoittanut.

*Edelleen vauva.fi.
Kuoleman jälkeisen
dimensiotodellisuuden
pohdintaa:
Aiheeseen
tulleet kommentit
puolesta
ja vastaan eivät
yksikään
ole minulta,
vaikka aihe
hiljattain kuolleen omaiseni
sekä naapurini kautta
koskettaa läheisesti ja hlökohtaisesti.

Miellyttävää keskivkoa
jokaiselle
tasapuolisesti.


-----
 

Yhteistyössä