K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä luulen, että Jere ei kiinnitä tuollaisiin asioihin huomiota. Moni olisi kysynyt, että mitä luet, mutta ei aivan kaikkia kiinnosta sellainen.
On se varmaan kysynyt kun joku sana sille on jäänyt mieleenkin. Mua nauratti kun K sai sen koko jutun kuulostamaan melkein siltä että B luki suomenkielistä kirjaa ja K onnistui tavaamaan kannesta vain yhden sanan jonka oli jo ehtinyt unohtaa 😁 Ja siis tietenkään en usko että asia oli näin, vaan siinä liven kaaoksessa se oli eka mielleyhtymä. Oisko siis kirjan nimessä tai päähenkilönä tms ollut joku suomeksikin tunnistettava sana? B on joskus muinoin kertonut lukevansa paljon Arto Paasilinnaa, mutta ois K ehkä sen nimen sentään tunnistanut. Paasilinna on muuten Sloveniassa ilmeisesti tosi suosittu, kun mullekin viime kesän lomareissulla kaksikin kertaa siitä mainittiin kun kerroin olevani suomesta.
 
vierailija
On se varmaan kysynyt kun joku sana sille on jäänyt mieleenkin. Mua nauratti kun K sai sen koko jutun kuulostamaan melkein siltä että B luki suomenkielistä kirjaa ja K onnistui tavaamaan kannesta vain yhden sanan jonka oli jo ehtinyt unohtaa Ja siis tietenkään en usko että asia oli näin, vaan siinä liven kaaoksessa se oli eka mielleyhtymä. Oisko siis kirjan nimessä tai päähenkilönä tms ollut joku suomeksikin tunnistettava sana? B on joskus muinoin kertonut lukevansa paljon Arto Paasilinnaa, mutta ois K ehkä sen nimen sentään tunnistanut. Paasilinna on muuten Sloveniassa ilmeisesti tosi suosittu, kun mullekin viime kesän lomareissulla kaksikin kertaa siitä mainittiin kun kerroin olevani suomesta.
Mä ajattelin että B luki taas Paasilinnaa ja K vaan sekoitti Arton ja Martin. :D
 
vierailija
Tykästynyt musiikkiin, ei sen kummoisempaa.
Sanoisin että tykästynyt Bojaniin, ei sen kummempaa.

Vai luuleeko joku ettei B olisi hurmannut jokaista tapaamaansa (vanhempaa) naista, joko tahattomasti tai ihan tarkoituksella? Eikös ne bändikaveritkin ole sanoneet että B on just se joka flirttaa niitten äitien kanssa 😄 Ja omasta kokemuksesta tiedän ettei B karsasta tällaista tavallista täti-ihmistä, vaan minäkin olen saanut siltä lämpimän halauksen siinä missä muutkin paikalla olleet fanit 🥰
 
vierailija
No sitten seuraisi jotakin toista kanavaa. Ei tuota seurata sen takia, jos pelkkä musiikki kiinnostaa.
Tietämättä nyt mummon tarkempaa ikää, voin hyvin kuvitella että mummo klikkaa seuraamisnappulaa vaikkei edes tarkoittaisi ryhtyä seuraamaan. Ja todellakin mummoikäinen voi ryhtyä seuraamaan joker out subsia vaikka kuvittelisi seuraavansa bändiä. Tai vaikkei edes kuvittelisi seuraavansa niin onnistuu silti seuraamaan. Näen tässä niin monta mahdollisuutta, joista suurimman osan tunnistan ihan tosielämästä, kun suuret ikäluokat on päästetty someen ilman valvontaa.
 
vierailija
Mua jäi livessä harmittamaan kun K ei jatkanut sitä bojanin kirjan selvittelyä 😄 Jan esitti jonkun veikkauksen josta en saanut selvää, mutta K ei tarttunut siihen. Jäin siis ihmettelemään että jos siinä kirjassa oli joku suomalainen nimi tai sana niin mikä ihme se on voinut olla ja miten ihmeessä K ei ollut sitä enempää selvitellyt jo siellä reissussa 😀
Se Janin ehdottama kirjailija oli Murakami. Ja musta on tässä yhteydessä hauska yksityiskohta, että siinä haastattelussa jossa Bojan kertoi lukevansa Paasilinnaa, se mainitsi lukevansa myös Murakamia 😃
 
vierailija
On se varmaan kysynyt kun joku sana sille on jäänyt mieleenkin. Mua nauratti kun K sai sen koko jutun kuulostamaan melkein siltä että B luki suomenkielistä kirjaa ja K onnistui tavaamaan kannesta vain yhden sanan jonka oli jo ehtinyt unohtaa Ja siis tietenkään en usko että asia oli näin, vaan siinä liven kaaoksessa se oli eka mielleyhtymä. Oisko siis kirjan nimessä tai päähenkilönä tms ollut joku suomeksikin tunnistettava sana? B on joskus muinoin kertonut lukevansa paljon Arto Paasilinnaa, mutta ois K ehkä sen nimen sentään tunnistanut. Paasilinna on muuten Sloveniassa ilmeisesti tosi suosittu, kun mullekin viime kesän lomareissulla kaksikin kertaa siitä mainittiin kun kerroin olevani suomesta.
Lähinnä tarkoitin, että Jere ei varmaan kirjallisuudesta kauheasti Bojanin kanssa keskustele. Täällä on varmasti useita kommentoijia, jotka olisivat heti virittäneet keskustelun kyseisen kirjan ympärille, mutta Jere ei vissiin ole ymmärtääkseni minkään kaunokirjallisuuden suurin ystävä? Eikä siis tarvitsekaan olla.
 
vierailija
Sanoisin että tykästynyt Bojaniin, ei sen kummempaa.

Vai luuleeko joku ettei B olisi hurmannut jokaista tapaamaansa (vanhempaa) naista, joko tahattomasti tai ihan tarkoituksella? Eikös ne bändikaveritkin ole sanoneet että B on just se joka flirttaa niitten äitien kanssa Ja omasta kokemuksesta tiedän ettei B karsasta tällaista tavallista täti-ihmistä, vaan minäkin olen saanut siltä lämpimän halauksen siinä missä muutkin paikalla olleet fanit
Tää vaan kielii siitä, että mummo on tavannut Bojanin ja todennäköisesti viettänyt aikaa hänen kanssaan.
 
vierailija
Sanoisin että tykästynyt Bojaniin, ei sen kummempaa.

Vai luuleeko joku ettei B olisi hurmannut jokaista tapaamaansa (vanhempaa) naista, joko tahattomasti tai ihan tarkoituksella? Eikös ne bändikaveritkin ole sanoneet että B on just se joka flirttaa niitten äitien kanssa Ja omasta kokemuksesta tiedän ettei B karsasta tällaista tavallista täti-ihmistä, vaan minäkin olen saanut siltä lämpimän halauksen siinä missä muutkin paikalla olleet fanit
Ei näissä ketjuissa kaikki lämpene Bojanille.
 
vierailija
Ei näissä ketjuissa kaikki lämpene Bojanille.
Mummi ei olekaan täällä ketjussa vaan on luultavasti tavannut Bojanin. Ja B epäilemättä on ollut hurmaava ja varmaan flirttaillutkin mummolle, joka on sit lämmennyt tai ollut lämpenemättä. Onhan se voinut googlettaa bojania ihan sillä ajatuksella että mikä hiivatin slovakki tää tyyppi oikein on.
 
vierailija
Lähinnä tarkoitin, että Jere ei varmaan kirjallisuudesta kauheasti Bojanin kanssa keskustele. Täällä on varmasti useita kommentoijia, jotka olisivat heti virittäneet keskustelun kyseisen kirjan ympärille, mutta Jere ei vissiin ole ymmärtääkseni minkään kaunokirjallisuuden suurin ystävä? Eikä siis tarvitsekaan olla.
Joo, ymmärsin kyllä mitä tarkoitit, ja oon ihan samaa mieltä vaikka taisin tuossa kaikkea muutakin asiasta höpöttää. Ja vähän mietin sitäkin että Jere itsessään saattaisi olla ainakin pintapuolisesti kiinnostunutkin kaverin kirjasta vaikkei varsinaisesti itse paljon mitään lukisikaan, mutta Käärijänä se tuskin hirveästi kommentoisi kaunokirjallisuutta. Ja tämäkin on mun mielestä ok! Siksi tuohon liveen jotenkin sopi erinomaisesti se, että K kiinnitti kyllä huomiota siihen että B luki paljon mutta että K ei muistanut kirjasta yhtikäs mitään 😄
 
vierailija
Sanoisin että tykästynyt Bojaniin, ei sen kummempaa.

Vai luuleeko joku ettei B olisi hurmannut jokaista tapaamaansa (vanhempaa) naista, joko tahattomasti tai ihan tarkoituksella? Eikös ne bändikaveritkin ole sanoneet että B on just se joka flirttaa niitten äitien kanssa Ja omasta kokemuksesta tiedän ettei B karsasta tällaista tavallista täti-ihmistä, vaan minäkin olen saanut siltä lämpimän halauksen siinä missä muutkin paikalla olleet fanit
Onkohan Bojan hurmannut myös K n äidin?
 

Yhteistyössä