K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nolo tuo oli.
Musta se ei ollut varsinaisesti nolo mutta käy nopeasti tylsäksi jos ei oikein oo mitään sanottavaa tai näytettävää. Mulle jäi tosta nyt lähinnä mieleen jan ja härtsä soittamassa nokkahuilua ja mihinkään kohdistumattomia eivittu-huuteluita 😀 Saman olisi tiivistänyt viiteen minuuttiin. Samat sekoilut olisi ehtinyt nähdä silti.
 
vierailija
No mulla nimenomaan on, niillä, joiden mielestä eron toivominen ja suhteen vaihtumisen Bojaniin on ikävyyksien toivomista kohteille, on oudompi maailmankuva. Aivan kuin luultaisiin toivojien vievän asian käytäntöön päähenkilöiden tahdon vastaisesti
Nämä sun nukkeleikit on todella lapsellisia. Oletko aikuinen tai edes aikuisen tasolla oleva ihminen.
 
vierailija
No mulla nimenomaan on, niillä, joiden mielestä eron toivominen ja suhteen vaihtumisen Bojaniin on ikävyyksien toivomista kohteille, on oudompi maailmankuva. Aivan kuin luultaisiin toivojien vievän asian käytäntöön päähenkilöiden tahdon vastaisesti
Ketjuihin jääneillä K&B shippaajilla ei ole aivoja. Normaalit shippaajat lähteneet jo pois tai lopettaneet shippauksen.
 
vierailija
Mua jäi livessä harmittamaan kun K ei jatkanut sitä bojanin kirjan selvittelyä 😄 Jan esitti jonkun veikkauksen josta en saanut selvää, mutta K ei tarttunut siihen. Jäin siis ihmettelemään että jos siinä kirjassa oli joku suomalainen nimi tai sana niin mikä ihme se on voinut olla ja miten ihmeessä K ei ollut sitä enempää selvitellyt jo siellä reissussa 😀
 
vierailija
Mua jäi livessä harmittamaan kun K ei jatkanut sitä bojanin kirjan selvittelyä Jan esitti jonkun veikkauksen josta en saanut selvää, mutta K ei tarttunut siihen. Jäin siis ihmettelemään että jos siinä kirjassa oli joku suomalainen nimi tai sana niin mikä ihme se on voinut olla ja miten ihmeessä K ei ollut sitä enempää selvitellyt jo siellä reissussa
Mä luulen, että Jere ei kiinnitä tuollaisiin asioihin huomiota. Moni olisi kysynyt, että mitä luet, mutta ei aivan kaikkia kiinnosta sellainen.
 
vierailija
Ei todellakaan mene. Tuskin pitävät yhteyttäkään enää. Se juttu oli siellä Lontoossa ja ihan kaveritasolla.
Oli Lontoossa mutta tapasivat kuitenkin vielä keväällä ja kesällä kummankin kotimaassa. Ei vaikuta ihan vaan lyhyeltä Lontoon ajan tuttavuudelta. B ei tainnut muita Lontoon tuttavuuksia ja heidän perheitään tavata noin.
 
vierailija
Oli Lontoossa mutta tapasivat kuitenkin vielä keväällä ja kesällä kummankin kotimaassa. Ei vaikuta ihan vaan lyhyeltä Lontoon ajan tuttavuudelta. B ei tainnut muita Lontoon tuttavuuksia ja heidän perheitään tavata noin.
Toisaalta se viime kesänä hengasi aika lyhyen tuntemisen jälkeen lontoossa ct:n tuttavapiirin kanssa niin tiiviisti että ilmeisesti Emilia ja sitä kautta damon (ja sitä kautta sadie) ovat tulleet tutuiksi. Ja tietysti se eka suomen matka ja nyt nämä Kyproksen ja Helsingin reissutkin ovat olleet aika samaa sarjaa, eli onhan se tavannut näitä "isäntiensä" läheisiä ja tutustunutkin heihin oikein kunnolla muissakin paikoissa. Mä oon saanut kuvan, että B matkustaa mielellään tuntemiensa ihmisten luo. Taustalla voi olla ihan vaan se matkustamisen halu, mutta tietysti myös ystävien tapaaminen. Nytkin oli Kypros, Suomi ja Portugal peräjälkeen, ja nimenomaan ystävät näissäkin paikoissa oli määränpäässä. Jossain vanhemmassa haastattelussa B kertoi ettei ole mikään varsinainen seikkailumatkailija, joten tuohan on just turvallista, kun on mahdollisuuksia käydä uusissa paikoissa mutta ei ole niissä kuitenkaan ihan omillaan.
 

Yhteistyössä