K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en tiedä mitä uskoisi. Periaatteessa voisi olla kyllä NM koska kirjoitukset ihan ok, ei siis mitään paskaa. Omakin nimimerkkini on väännös oikeasta nimestäni ja väärää vuosilukua/ikää käytän myös usein.

Mutta ei tuossa olisi mitään järkeä. Miksi olisi tuolla kuitenkin suht tunnistettavana. Ja miksi menisi selittelemään toisen tekemisiä. Jos olivat tuore pari niin ehkä sitten, ei ehkä ymmärtäisi mitä kannattaa tehdä. Heillä on kuitenkin vakiintunut parisuhde ja tämän mylläkän ja julkisuuden alla oltu pitkään. Miksi äkkiä pitäisikin tehdä tuollaista?

Ja vielä vähemmän järkeä, jos olisivatkin eronneet.

Eiköhän se oli joku trolli. Tosin en käsitä mitä iloa tuosta saa kun ei edes tee mitään meheviä "paljastuksia", jolla saisi kunnon mayhemit aikaan.
 
vierailija
Mä en tiedä mitä uskoisi. Periaatteessa voisi olla kyllä NM koska kirjoitukset ihan ok, ei siis mitään paskaa. Omakin nimimerkkini on väännös oikeasta nimestäni ja väärää vuosilukua/ikää käytän myös usein.

Mutta ei tuossa olisi mitään järkeä. Miksi olisi tuolla kuitenkin suht tunnistettavana. Ja miksi menisi selittelemään toisen tekemisiä. Jos olivat tuore pari niin ehkä sitten, ei ehkä ymmärtäisi mitä kannattaa tehdä. Heillä on kuitenkin vakiintunut parisuhde ja tämän mylläkän ja julkisuuden alla oltu pitkään. Miksi äkkiä pitäisikin tehdä tuollaista?

Ja vielä vähemmän järkeä, jos olisivatkin eronneet.

Eiköhän se oli joku trolli. Tosin en käsitä mitä iloa tuosta saa kun ei edes tee mitään meheviä "paljastuksia", jolla saisi kunnon mayhemit aikaan.
Hyvin voisi eronnut tuollaisia höpötellä, ei mitään estettä.
 
vierailija
Hei, voisko tän yksityishenkilöstä käytävän keskustelun pistää jäihin? Ei ole kivaa.
No nyt on taas tekopyhää. Tämä on keskustelupalsta! Tässä keskustellaan onko tiedetty tyttöystävä ollut discordissa ja/tai livessä mukana. Ja ihmetellään miksi näin tekisi. Tämä on ihan normaalia keskustelua ja aika huolellisesti yritetään välttää oikean nimen kirjoittamista.
 
vierailija
Hei nyt kaikki, ton loppuhuudahduskiistan voi päättää tähän: kuunnelkaa se biisi nopeudella 0,5, siinä sanotaan VERY SEXUAL, kuten livenäkin tänään. Toistan: kuunnelkaa hidastettuna (kunnon kuulokkeilla), ei epäselvyyttä enää asiasta!
Kiitos, nyt sen kuulen minäkin. Tosin edelleen kuulen hidastettuna make the noise enkä make some noise.
 
vierailija
Ei siitä erosta taida mitään oikeita todisteita olla. Vihjailuja tosiaan.
No itse asiassa onko tämän hetkisestä yhdessäolostakaan mitään oikeita todisteita? Ihan loogiselta voisi vaikuttaa, että tähän saumaan kun tuli muutto uuteen kotiin, olisi sitten otettu erokin esiin. Mun mielestä tässä on kyllä enemmän vihjeitä erosta kuin yhdessä olosta ja totisesti enemmän kuin esim. Bodie-tarinassa, jota sitäkin moni pitää täällä totena. Ja huomatkaa sanavalinta, vihjeitä vs. todisteita, niin ei tarvitse tähän hyökätä.
 
vierailija
No itse asiassa onko tämän hetkisestä yhdessäolostakaan mitään oikeita todisteita? Ihan loogiselta voisi vaikuttaa, että tähän saumaan kun tuli muutto uuteen kotiin, olisi sitten otettu erokin esiin. Mun mielestä tässä on kyllä enemmän vihjeitä erosta kuin yhdessä olosta ja totisesti enemmän kuin esim. Bodie-tarinassa, jota sitäkin moni pitää täällä totena. Ja huomatkaa sanavalinta, vihjeitä vs. todisteita, niin ei tarvitse tähän hyökätä.
Mitkä siis on niitä vihjeitä erosta? Se kun häntä ei ole näkynyt Fugen jälkeen?
 
vierailija
Yksi vihje tai ei ainakaan ns toiseen suuntaan vihje on ne Sinkkumiehen päivitetyt lyriikat. Olkaa mitä mieltä tahansa mutta tähän kaikkeen (muutto, BK reissu kahden vihdoin yms) sattuu tulemaan biisi, jossa kerrotaan parisuhteen ja naisen rajoittavuudesta ja oman elämän elämisestä ilman pelkoa että pettää.

Shipparitaustalla olen, mutta nämä kyllä voi, huom voi, olla helppoa kuvitella liittyvän aiheeseen.


"ilman lasta tai omaa naista
sillon saa tehä kaikenlaista
omaa elämää itselle elä/n/t
(ilman/ei?) pelkoo että petä/t/n
ku ei oo ketään"

"Jos kimpassa aikoo olla
Täytyy monella tavalla totella
Parisuhteessa nainen vahtii
Mies tanssii muitten pillien tahtiin
Toinen käskee tehä sun näin
Ei käy päin"

juomisesta:
"ihan sama vaikka keskellä arkea
jotta olo olis ei niin ankea"
- eikö K toki lavaläpällä viime vuonna sanonut että arki on pskaa. Toki voi liittyä aivan mihin tahansa.
 
vierailija
Yksi vihje tai ei ainakaan ns toiseen suuntaan vihje on ne Sinkkumiehen päivitetyt lyriikat. Olkaa mitä mieltä tahansa mutta tähän kaikkeen (muutto, BK reissu kahden vihdoin yms) sattuu tulemaan biisi, jossa kerrotaan parisuhteen ja naisen rajoittavuudesta ja oman elämän elämisestä ilman pelkoa että pettää.

Shipparitaustalla olen, mutta nämä kyllä voi, huom voi, olla helppoa kuvitella liittyvän aiheeseen.


"ilman lasta tai omaa naista
sillon saa tehä kaikenlaista
omaa elämää itselle elä/n/t
(ilman/ei?) pelkoo että petä/t/n
ku ei oo ketään"

"Jos kimpassa aikoo olla
Täytyy monella tavalla totella
Parisuhteessa nainen vahtii
Mies tanssii muitten pillien tahtiin
Toinen käskee tehä sun näin
Ei käy päin"

juomisesta:
"ihan sama vaikka keskellä arkea
jotta olo olis ei niin ankea"
- eikö K toki lavaläpällä viime vuonna sanonut että arki on pskaa. Toki voi liittyä aivan mihin tahansa.
Mitä noissa sanoissa ennen oli, löytyykö ne jostain?
 
vierailija
Yksi vihje tai ei ainakaan ns toiseen suuntaan vihje on ne
Täl alal ei sua kukaa huomaa
Jos et osaa myydä ittees, kukaa ei sua kuolaa (Ei sua kuolaa)
Ah, jos pöytää pitää saada ruokaa
Ei pelkkä vilahdus pyllynposkest oo kovin luovaa

Mä aloin myymää seksii, ku seksi myy
Kun en mitää muutakaa keksiny
Hypin rahasta pelti paljaana

käärijä sex =money
 

Yhteistyössä