vierailija
Voimme kai todeta, että Joksuista ei koskaan tiedä, mistä maasta heidät löytää seuraavaksi
Etunimikin on lyhennetty niinkuin huomaat.Miksi kirjoittaisi nimensä mariekouv kun se sukunimi on kovtoun.
No joo joo, muttei ole sentään maireEtunimikin on lyhennetty niinkuin huomaat.
Jep ja vuosiluku väärin myös.Miksi kirjoittaisi nimensä mariekouv kun se sukunimi on kovtoun.
Ei ole halunnut laittaa oikeita tietoja, voi silti olla aito ihminen, noloa K:lle.Jep ja vuosiluku väärin myös.
Ihan trollilta vaikuttaa.Ei ole halunnut laittaa oikeita tietoja, voi silti olla aito ihminen, noloa K:lle.
kävin tarkastamassa tuolta, se oikea instatili on koko nimi yhteenKuka tahansa voi tehdä instaan feikkitilin, ei ole välttämättä gf tuo joka siellä on näkynyt.
se oikea instatilihän on varmaan edelleen näkyvissä siellä Portion Boysin umk aikaisessa postauksessa
Eli miten?FB:stä tuo profiilikuva on helppo kopioida. Oletteko huomanneet miten hänen isä on kommentoinut FB profiilikuvaa?
On voinut tehdä eri tilin, millä Discord, jos viestejä ei kerran ilmiannetta niin voi silloin olla aitokin ihan hyvin.Toi ig-tili mariekouv on feikki, kuka tahansa voi tehdä tollaisen. Se gf:n oikea yksityinen tili löytyy kyllä jos tietää mistä etsiä
Доча, Красавица!Eli miten?
Lause taitaa sopia hyvin tyttären tilanteeseen.Доча, Красавица!
Пусть все близкие будут всегда рядом, а завистники далеко!
Käännös:
Tytär, Kaunotar!
Olkoon kaikki rakkaasi aina lähellä ja kateelliset kaukana.
On tykännyt kommentista.
Ei kovin todennäköistä tässä tapauksessa. Eihän niissä kirjoituksissa ole edes mitään kostoon viittaavaa.Katkera exä voisi just tollasia discord sekoiluja kirjoitella, ei estä myöskään livejen katselua ero?
Miks haluat koko ajan uskoa, että se on hänen tekemä tili?On voinut tehdä eri tilin, millä Discord, jos viestejä ei kerran ilmiannetta niin voi silloin olla aitokin ihan hyvin.
Mitä katkeraa noissa kirjoituksissa on? Mun mielestä ne ei ole edes mitään sekoiluja vaan ihan peruskauraa. En siis väitä että se olisi se itse, mutta ei mun mielestä sellaisenaan näytä järjettömyyksiltä. Järjetöntä on toki se, jos joku on tekeytynyt häneksi ja leikkii kirjoittelevansa tuossa roolissa noita peruskauroja.Katkera exä voisi just tollasia discord sekoiluja kirjoitella, ei estä myöskään livejen katselua ero?
Kuka trolli näkisi tollasen vaivan eli aivan hyvin voi olla?Miks haluat koko ajan uskoa, että se on hänen tekemä tili?
Tekee niissä oletutun miehensä tai ex miehensä jotenkin alempitasoiseksi, jos pitää K:n juttuja tuolla tavalla selitellä, oudon kuvan antaa itsestään tietty sitä koulutustahan ei juuri ollut, itse uskon kukaan trolli ei olis nähnyt tuollaista vaivaa.Mitä katkeraa noissa kirjoituksissa on? Mun mielestä ne ei ole edes mitään sekoiluja vaan ihan peruskauraa. En siis väitä että se olisi se itse, mutta ei mun mielestä sellaisenaan näytä järjettömyyksiltä. Järjetöntä on toki se, jos joku on tekeytynyt häneksi ja leikkii kirjoittelevansa tuossa roolissa noita peruskauroja.
Ei ole, fanien tekemiä kaikki.Jos se kanava on kokonaan fanien perustama ja ylläpitämä niin siellä ei välttämättä ole sellaisia sääntöjä tai moderointia joiden perusteella kukaan tuota tarkistelisi. Mutta vertailun vuoksi esim joksujenkin kanava on fanien moderoima ja ylläpitämä, ja se on silti se bändin virallinen discord. Siellä on selkeät säännöt, joissa bändin tai crewn jäsenenä esiintyminen kielletään jyrkästi (se nyt on kai muutenkin itsestäänselvyys mutta olennaista on siis se että sillä perusteella ylläpito voi toimia ilman mitään pohdintoja siitä onko se jossain rikos ja jossain ei tms.). Onko tuo Europass kanava jotenkin kärtsän tiimin hallinnassa tai sen siunauksella luotu?
Vielä vähemmän gf viitsisi nähdä tollasta vaivaa ja luulis hänen osaavan lyhentää nimensä oikein.Tekee niissä oletutun miehensä tai ex miehensä jotenkin alempitasoiseksi, jos pitää K:n juttuja tuolla tavalla selitellä, oudon kuvan antaa itsestään tietty sitä koulutustahan ei juuri ollut, itse uskon kukaan trolli ei olis nähnyt tuollaista vaivaa.
Koska se haluaa gfn olevan nykyään katkera exä, eikä nykyinen avovaimo, jonka kanssa K vielä perustaa perheen.Miks haluat koko ajan uskoa, että se on hänen tekemä tili?
Siis… ei nimimerkkien tarvitse olla suoria lyhennyksiä oikeasta nimestä.Vielä vähemmän gf viitsisi nähdä tollasta vaivaa ja luulis hänen osaavan lyhentää nimensä oikein.