K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Monien alitajuntaan saattaa jäädä tietyt puheet totena ja palasia yhdistellään omien halujen mukaan. Muistellaanpa montako kertaa on väitetty, ettei K missään tapauksessa voi matkustaa yksin. Ja eihän olekaan ollut käsittääkseni kuin Malediiveilla kaksin. Muut on ollut enempi ja vähempi porukka matkoja. Toikin voi olla yksi syy, miksi yhtäkkiä ajatellaan jonkun muuttuneen vaikka ei välttämättä ole millään tasolla. Jotkut asiat muuttuvat "todeksi" kun sitä tarpeeksi jankuttaa.
Mä olen monta kertaa luullut, kun K ja B välillä on ollut poikkeuksellista pöhinää, että K on eronnut. En usko, että tälläkään kertaa on mitään eroa tapahtunut. Gf llä ollut jotain muuta ohjelmaa tuon viikon ja sitäpaitsi onhan K lla ja B llä ollut suunnitelmissa tavata kaikessa rauhassa kun ehtivät ja tässä se tapaaminen nyt oli.
 
vierailija
Mä en ymmärrä sitä, miksi pitää alkaa heti epäillä suhdetta, kun k ja b käy vihdoin yhdessä lomalla. Täällähän on joskus ihmetelty, eikö ne ikinä voi kahdestaan mennä minnekään, kun pitäishän ystävän kanssa saada olla kahdestaankin. Sitten kun menevät, niin ajatellaan että pakko olla suhde, kun menivät kahdestaan. 😂 Voihan ne haloo ystävinäkin mennä. Ja upeeta että menivät, oli selvästi hyvä loma.
 
vierailija
Mä en ymmärrä sitä, miksi pitää alkaa heti epäillä suhdetta, kun k ja b käy vihdoin yhdessä lomalla. Täällähän on joskus ihmetelty, eikö ne ikinä voi kahdestaan mennä minnekään, kun pitäishän ystävän kanssa saada olla kahdestaankin. Sitten kun menevät, niin ajatellaan että pakko olla suhde, kun menivät kahdestaan. Voihan ne haloo ystävinäkin mennä. Ja upeeta että menivät, oli selvästi hyvä loma.
Niin ja kun Jerppa sanoo "Rakas ystäväni, moni LUULEE muuta", sen annetaan mennä armeliaasti ohi korvien fantasiannälässä.
 
vierailija
Itse olen ajatellut, että jos nyt jostain käsittämättömästä syystä näillä heräisi ficcien tavoin palava rakkaus niin uskoisin kaiken siirtyvän yksityiseksi. Tuskin voisivat toisiaan täysin deletoida someista, mutta ei tulisi enää mitään shippikontsaa tai tietoja liikeistä. Moni ehkä ajattelee heidän huutavan asian koko maailmalle. En vain näkisi niin tapahtuvan. Saattaisi tulla pelkkään en kommentoi vastausta jos lehdistössä yritettäisi kysellä suhteista tai mistään. Ja todennäköisyys tälle on ehkä yksi miljoonasta tai miljardista.
 
vierailija
Itse olen ajatellut, että jos nyt jostain käsittämättömästä syystä näillä heräisi ficcien tavoin palava rakkaus niin uskoisin kaiken siirtyvän yksityiseksi. Tuskin voisivat toisiaan täysin deletoida someista, mutta ei tulisi enää mitään shippikontsaa tai tietoja liikeistä. Moni ehkä ajattelee heidän huutavan asian koko maailmalle. En vain näkisi niin tapahtuvan. Saattaisi tulla pelkkään en kommentoi vastausta jos lehdistössä yritettäisi kysellä suhteista tai mistään. Ja todennäköisyys tälle on ehkä yksi miljoonasta tai miljardista.
Tämä, juuri näin. Ja oikeasti asiatonta spekuilla toisten suhteen loppumisella, se on yksityiselämän piirissä oleva aihe, joka tulee jo jättää rauhaan. Emme tiedä asiasta mitään, eikä meidän kuulukaan tietää.
Ja itse siis olen shippari, mutta ajattelen näin.
 
vierailija
Minä kyllä ihmettelen suuresti sitä, jos siellä Discordissa on tuollaista, että kukaan ei saa siellä suuta auki ja kysy tältä ihmiseltä kuka hän on ja mistä tietää muka Jeren asiat.
Miksi pitäisi kun siellä käy muutenkin K:n läheisiä? Allun ja K:n iskät käy Discordissa, mummo pyörii facen ryhmässä, ja kaikenlaisia K:n kavereita tupsahtelee esiin ties missä.
 
vierailija
Aika poikkeuksellista, jos artistin sukulaisia/lähipiiriä pyörii fanialustoilla. Myös erittäin typerää. Näillä alustoilla he joutuvat törmäämään fanikulttuurin pimeisiin puoliin, ja toisaalta käsitys fanikunnasta voi vääristyä, kun somealustoilla on aktiivisena vain pieni murto-osa kaikista faneista, yleensä se fanaattisin ja sekopäisin. Kaikkein typerintä olisi alkaa selitellä faneille artistin tekemisiä artistin puolesta. Aivan jäätävän iso virhearvio, jos tällaista olisi tapahtunut.
 
vierailija
Näitå huhuja on pyörinyt jo jonkun aikaa tosi voimakkaasti. Vastapuoli huutaa trolliksi vaan ota siitä sitten selvää kun ei tuosta suhteesta kauheasti ole selvän ottanut muutenkaan.
Näitä huhuja on pyörinyt voimakkaasti siitä lähtien kun K tapasi Bn. Ja kukahan niitä levittää? Oisko shippaajat? Ja silti K on ollut parisuhteesss gfn kanssa koko ajan.
 
vierailija
Näitä huhuja on pyörinyt voimakkaasti siitä lähtien kun K tapasi Bn. Ja kukahan niitä levittää? Oisko shippaajat? Ja silti K on ollut parisuhteesss gfn kanssa koko ajan.
Mielestäni suurin osa on ollut pelkkiä pohdintoja, mutta ei mitään juoruja. Tietysti tässä(kin) ketjussa on muutamia viestejä aiheesta, jossa annettaan olettaa sen olevan enemmänkin sisäpiiritietoa. Nuo lasken suoraan roskakoriin. Tietenkin levittäjä voi olla shippaaja, mutta myös levittää keksittyä huttua ilman mitään lähdettä, koska sattuu huvittamaan jne.
 
vierailija
Mä olen monta kertaa luullut, kun K ja B välillä on ollut poikkeuksellista pöhinää, että K on eronnut. En usko, että tälläkään kertaa on mitään eroa tapahtunut. Gf llä ollut jotain muuta ohjelmaa tuon viikon ja sitäpaitsi onhan K lla ja B llä ollut suunnitelmissa tavata kaikessa rauhassa kun ehtivät ja tässä se tapaaminen nyt oli.
No just tää. Jotkut toivoo niin kovasti B:tä ja K:ta yhteen, että unohtavat jo realiteetit. En siis tarkoita sinua. Vaikka K olisi eronnut, niin jossakin vaiheessa hänellä on taas uusi nainen kuvioissa. Ei tämä tietty koira karvoistaan eroon pääse, vaikka kuinka toivoisitte ja hokisitte, että seksuaalinensuuntautuminen voi muuttua iän myötä. Ei tällä kertaa, sori vaan. B ja K ovat kavereita, ilman romanttista aspektia ja sitä on muutaman shippaajan vaikea käsittää. Osa tietty toivoo K:n eroa puhtaasti vain siitä syystä, että tämän erään sukujuuret ärsyttää heitä.
 
vierailija
Mä olen monta kertaa luullut, kun K ja B välillä on ollut poikkeuksellista pöhinää, että K on eronnut. En usko, että tälläkään kertaa on mitään eroa tapahtunut. Gf llä ollut jotain muuta ohjelmaa tuon viikon ja sitäpaitsi onhan K lla ja B llä ollut suunnitelmissa tavata kaikessa rauhassa kun ehtivät ja tässä se tapaaminen nyt oli.
Mä en ole, nyt sen sijaan oon alkanut uskoa, että K vaikuttaa sinkkumieheltä.
 
vierailija
Eli jos ei tykkää Bojanin ulkonäöstä, niin ainoa vaihtoehto silloin on, että ihminen tykkää rumista ja huononnäköisistä ihmisistä. Sä tuossa kommentissasi halvennat muiden saagaan kuuluvien miesten ulkonäköä Bojanin varjolla. Minäkään en pidä Bojanin ulkonäöstä, mutta esim. Jan, Nace, Käärijä ja Mikke taas vetoavat muhun. Herkillä on joku Bojan fani täällä.
Ei, vaan jos pitää Krewn jäseniä kuin karkkeina, kuten lainaamassani kommentissa kirjoitettiin, tykkää huonon näköisistä ihmisistä. Ylimitoitettu reaktiosi paljasti paljon.
 
vierailija
Siinä ei ole mitään loukkaavaa ja väärää, vaikka B paneskelisi ja lentäisi kokoajan. Ihminen saa toimia just niinkuin itse haluaa, eikä kenenkään seksikumppaneiden suuri tai vähäinen määrä tee ihmisestä millään tavoin hyvää tai huonoa. Ihminen voi olla tosi valikoiva sen kumppanin suhteen, vaikka muuten deittailisi ja harrastaisi seksiä miten sattuu.
Mä pidän kyllä parempina ihmisinä maltillisen määrän seksikumppaneita omaavia ihmisiä ja niin pitää suurin osa ihmisistä.
 

Yhteistyössä