K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikä ihmeen seksiaddiktio täällä jollakin on kun täytyy käydä noita mauttomuuksiaan täällä laukomassa. Suurin osa ihmisistä harrastaa seksiä, kyllä se tiedetään. Varmaan siis myös B.
Ei niissä ole mitään mautonta, eikä niiden kirjoittaminen tarkoita sitä, että ihmisellä on seksiaddiktio. Bojan ei ole Hyacinth Bucket, vaikka te pari kirjoittelijaa selvästi olette ja sen takia toivotte myös Bojanin olevan.
 
vierailija
Seuraako B miespuolisia instahottiksia vaikka malleja?
Mulla ei ainakaan ole osunut silmään kun olen sen uusia seurattuja vuoden seurannut. Joitain miesmalleja on seurannut joo mutta vaikuttaa enemmän tyypeiltä joihin on tutustunut esim. Lontoossa. Yleensä noi instabeibet on selkeesti olleet sellaisia joita ei varmasti ole tavannut vaan silmäruoaksi seurailee kun ovat asuneet esim. toisella puolella maapalloa eikä yhteisiä tuttuja tai muita tekijöitä ja naiset selvästi laittavat itsestään vaan nättejä kuvia esille.
 
vierailija
Mulla ei ainakaan ole osunut silmään kun olen sen uusia seurattuja vuoden seurannut. Joitain miesmalleja on seurannut joo mutta vaikuttaa enemmän tyypeiltä joihin on tutustunut esim. Lontoossa. Yleensä noi instabeibet on selkeesti olleet sellaisia joita ei varmasti ole tavannut vaan silmäruoaksi seurailee kun ovat asuneet esim. toisella puolella maapalloa eikä yhteisiä tuttuja tai muita tekijöitä ja naiset selvästi laittavat itsestään vaan nättejä kuvia esille.
Muistan kun palstoilla oli joskus juttua siitä, että nämä hyvännäköiset naiset ovat myös lahjakkaita esim. taiteellisesti ja fiksuja.
 
vierailija
Pointtini oli siis se, että tauko ei välttämättä ole tauko, vaikka se niin meille päin näyttäisikin.
Totta, kaikki ei näy meille. Silti luulen, että tuossa välissä on hyvin aikaa lomaankin. Levyn ilmestymiseen on tosiaan yli kuukausi tuosta hyväntekeväisyyskeikasta ja kiertueen alkuun siitä vielä viikko. Eli varmasti ehtii sekä promota, että treenata ja suunnitella keikkoja vaikka lomailisikin.
 

Yhteistyössä