K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei ottamatta kantaa S-aiheeseen, niin onko sellaista teoriaa pohdittu, että Bllä oli säätöä tai alkavaa juttua S kanssa, mikä pysäytti Kn ajattelemaan, mitä hän oikeen haluaa.

Oon siis shippari enkä kovin perillä S aiheesta, mutta se S-kysymyksen sisältänyt haastattelu kyllä vaikutti siltä, että jonkin reaktion herätti Bssä. En kuitenkaan usko, että enää jatkuisi heillä lähempi yhteydenpito.

Khan oli kovin omistava ainakin lavaläpässä "B is all mine" niin mitäs jos nää molemmat shippiteoriat onkin eri hetkissä totta.
Mä näen K:n ja B:n pelkkinä hyvinä ystävinä. Sielunveljinä, joiden suhde on platoninen. Haluaisin nähdä tässä saagassa oikean mxm romanssin, mutta olen melko varma, että K ei valitettavasti tule koskaan olemaan tällaisen suhteen toinen osapuoli. B:n ja D:n välille olisin ehkä voinut kuvitella jotakin, mutta sekin on jo mennyttä, jos jotain heillä edes oli. Voihan toki olla että B tykkää oikeasti pelkästään naisista?! Vaikea sanoa S kuvioon mitään, mutta en usko, että K:lla oli mitään tekemistä asian kanssa. Myönnän ihan rehellisesti, että kyllä mua pikkaisen kiinnostaa se, että minkälaisen kumppanin B tulee löytämään.
 
vierailija
Mä näen K:n ja B:n pelkkinä hyvinä ystävinä. Sielunveljinä, joiden suhde on platoninen. Haluaisin nähdä tässä saagassa oikean mxm romanssin, mutta olen melko varma, että K ei valitettavasti tule koskaan olemaan tällaisen suhteen toinen osapuoli. B:n ja D:n välille olisin ehkä voinut kuvitella jotakin, mutta sekin on jo mennyttä, jos jotain heillä edes oli. Voihan toki olla että B tykkää oikeasti pelkästään naisista?! Vaikea sanoa S kuvioon mitään, mutta en usko, että K:lla oli mitään tekemistä asian kanssa. Myönnän ihan rehellisesti, että kyllä mua pikkaisen kiinnostaa se, että minkälaisen kumppanin B tulee löytämään.
Ja löytääkö ylipäätään kumppanin. Ei sekään ole kirkossa kuulutettua. Hän on sellainen sosiaalinen perhonen, että pysähtyminen yhteen ihmiseen voi ainakin aluksi olla haastavaa.
No, Jereen pysähtyi, mutta siitä ei taida tulla mitään.
 
vierailija
Mä näen K:n ja B:n pelkkinä hyvinä ystävinä. Sielunveljinä, joiden suhde on platoninen. Haluaisin nähdä tässä saagassa oikean mxm romanssin, mutta olen melko varma, että K ei valitettavasti tule koskaan olemaan tällaisen suhteen toinen osapuoli. B:n ja D:n välille olisin ehkä voinut kuvitella jotakin, mutta sekin on jo mennyttä, jos jotain heillä edes oli. Voihan toki olla että B tykkää oikeasti pelkästään naisista?! Vaikea sanoa S kuvioon mitään, mutta en usko, että K:lla oli mitään tekemistä asian kanssa. Myönnän ihan rehellisesti, että kyllä mua pikkaisen kiinnostaa se, että minkälaisen kumppanin B tulee löytämään.
Mä ajattelen aika samalla tavalla. Musta Sadiejuttukin on vielä auki, vaikea sanoa onko siinä jotain meneillään vai ei. Ainakin B ja S:n ystävät tuntuu olevan instassa aktiivisia toistensa suuntaan. Olipa niin tai näin, mustakin on kiinnostavaa nähdä millaisen kumppanin B löytää joskus, luotan kyllä hänen omaan valintaan siinä asiassa 🥰
 
vierailija
Ja löytääkö ylipäätään kumppanin. Ei sekään ole kirkossa kuulutettua. Hän on sellainen sosiaalinen perhonen, että pysähtyminen yhteen ihmiseen voi ainakin aluksi olla haastavaa.
No, Jereen pysähtyi, mutta siitä ei taida tulla mitään.
Toisaalta joksut oli sitä mieltä, että B olis eka, joka menisi naimisiin. Eli ehkä hänessä on sellainen puoli, että on tosissaan ja haluaa vakiintua silloin kun jonkun löytää. Sehän ei tarkoita että alkais helposti olla kenen kanssa vaan. Eikä parisuhteen tarvitse muuttaa sitä sosiaalista perhosta hänessä mitenkään. Hyvässä parisuhteessa voi olla oma itsensä.
 
vierailija
Toisaalta joksut oli sitä mieltä, että B olis eka, joka menisi naimisiin. Eli ehkä hänessä on sellainen puoli, että on tosissaan ja haluaa vakiintua silloin kun jonkun löytää. Sehän ei tarkoita että alkais helposti olla kenen kanssa vaan. Eikä parisuhteen tarvitse muuttaa sitä sosiaalista perhosta hänessä mitenkään. Hyvässä parisuhteessa voi olla oma itsensä.
Joksut ei sitä päätä, B:stä saa kuvan melko valikoiva, ei tosiaan lennä ja paneskele ympäriinsä niinkuin täällä loukkaavasti puhutaan.
 
vierailija
Joksut ei sitä päätä, B:stä saa kuvan melko valikoiva, ei tosiaan lennä ja paneskele ympäriinsä niinkuin täällä loukkaavasti puhutaan.
Siinä ei ole mitään loukkaavaa ja väärää, vaikka B paneskelisi ja lentäisi kokoajan. Ihminen saa toimia just niinkuin itse haluaa, eikä kenenkään seksikumppaneiden suuri tai vähäinen määrä tee ihmisestä millään tavoin hyvää tai huonoa. Ihminen voi olla tosi valikoiva sen kumppanin suhteen, vaikka muuten deittailisi ja harrastaisi seksiä miten sattuu.
 
vierailija
Siinä ei ole mitään loukkaavaa ja väärää, vaikka B paneskelisi ja lentäisi kokoajan. Ihminen saa toimia just niinkuin itse haluaa, eikä kenenkään seksikumppaneiden suuri tai vähäinen määrä tee ihmisestä millään tavoin hyvää tai huonoa. Ihminen voi olla tosi valikoiva sen kumppanin suhteen, vaikka muuten deittailisi ja harrastaisi seksiä miten sattuu.
Mä olen valikoiva. Kaksi lasta tuli yhdestä suhteesta, mutta tiedän että enää en ryhdy suhteeseen, koska sellaista ihmistä ei kertakaikkiaan ole, jonka kanssa jaksaisin jakaa arjen.
 
vierailija
Siinä ei ole mitään loukkaavaa ja väärää, vaikka B paneskelisi ja lentäisi kokoajan. Ihminen saa toimia just niinkuin itse haluaa, eikä kenenkään seksikumppaneiden suuri tai vähäinen määrä tee ihmisestä millään tavoin hyvää tai huonoa. Ihminen voi olla tosi valikoiva sen kumppanin suhteen, vaikka muuten deittailisi ja harrastaisi seksiä miten sattuu.
Tämä. Eikä B:stä voi sanoa onko hän valikoiva vai ei, ja paneskeleeko hän vai ei.
 
vierailija
Mä ajattelen aika samalla tavalla. Musta Sadiejuttukin on vielä auki, vaikea sanoa onko siinä jotain meneillään vai ei. Ainakin B ja S:n ystävät tuntuu olevan instassa aktiivisia toistensa suuntaan. Olipa niin tai näin, mustakin on kiinnostavaa nähdä millaisen kumppanin B löytää joskus, luotan kyllä hänen omaan valintaan siinä asiassa
Miten se Sadie-juttu nyt vois olla "vielä auki" kun ei se alun alkaenkaan avautunut muuta kuin muutaman harhaisen mielikuvituksessa?
 
vierailija
Siinä ei ole mitään loukkaavaa ja väärää, vaikka B paneskelisi ja lentäisi kokoajan. Ihminen saa toimia just niinkuin itse haluaa, eikä kenenkään seksikumppaneiden suuri tai vähäinen määrä tee ihmisestä millään tavoin hyvää tai huonoa. Ihminen voi olla tosi valikoiva sen kumppanin suhteen, vaikka muuten deittailisi ja harrastaisi seksiä miten sattuu.
Mikä ihmeen seksiaddiktio täällä jollakin on kun täytyy käydä noita mauttomuuksiaan täällä laukomassa. Suurin osa ihmisistä harrastaa seksiä, kyllä se tiedetään. Varmaan siis myös B.
 

Yhteistyössä