vierailija
Ei siellä kämpässä ainakaan asu muita kuin Jere M. Pöyhönen.Ei ole mitään todisteita että muutti yksin tai että B ei ollut alkuperäinen matkaseuralainen. Troll harder.
Ei siellä kämpässä ainakaan asu muita kuin Jere M. Pöyhönen.Ei ole mitään todisteita että muutti yksin tai että B ei ollut alkuperäinen matkaseuralainen. Troll harder.
Ei taida olla mitään kuvankaappausta että NM oli striimissä? Ja vaikka olisi ollut niin on Kn lähipiiriä ennenkin noissa ollut. Ei mitenkään poikkeavaa.Höpö höpö. Pakkohan sen nyt on kytätä. Ei uskonut tai tajunnut vaan et se sieltä heti bongattas. Miksi ihmeessä tyttöystävän pitäisi katsoa miestään jostain jonkun ulkkisfanin sattumanvaraisesta live streamauksesta?
Eli Jerellä on nyt poikaystävä siis?No ei tänne voi kaikkia yksityiskohtia laittaa, tajuat kai itsekin. Mutta tiedossa ollut et matkalle oli lähdössä toinen ihminen kuin Bojan Cvjeticaninin. Tämmöset asiat vaan aina jossain näkyy ... Jos ymmärrät?
Mistä tiedät?Ei siellä kämpässä ainakaan asu muita kuin Jere M. Pöyhönen.
En ole ainut joka sen siellä näki enkä tosiaan mitään kuvakaappauksia harrasta tollasta tilanteesta. Itseasiassa Vauvalla joku toinen aloitti aiheesta puhumisen ja olin itse päättänyt olla kommentoimatta mut kun tämä kyseenalaistettiin, kerroin et minäkin huomasin hänet.Ei taida olla mitään kuvankaappausta että NM oli striimissä? Ja vaikka olisi ollut niin on Kn lähipiiriä ennenkin noissa ollut. Ei mitenkään poikkeavaa.
Jaa samaan aikaan muka kaks eri henkilöä eksyy tänne kertomaan Jernen ykstyiselämän kuviosta. Joopa joo 🥱Oon eri mut yksinään muutti. Syitä tietty voi olla useita. Eihän me tiedetä ihmisten keskinäisistä kuvioista ja sopimuksista.
Öö olenko minä näin sanonut vai joku muu? Mähän puhuin tai ME (?) puhuttiin matkaseurasta?Eli Jerellä on nyt poikaystävä siis?
Ehkä sen muutkin nyt saattoi nähdä siellä livessä kun kuitenkin oli parhaimmillaan yli 215 seuraamassa ...Jaa samaan aikaan muka kaks eri henkilöä eksyy tänne kertomaan Jernen ykstyiselämän kuviosta. Joopa joo 🥱
Se joka kirjoittaa aina niitä lässyttely ficcejänsä ja niitä vihreitä ja sinisiä sydämiä peukuttaa aina omia viestejä ihan huolella ei taida ihan täysillä käydäJoku rynkyttää yläpeukkua lentotilassa.
Eikö B sitten voisi nyt olla, tuli myös Helsinkiin? Siis uusi kumppani.Öö olenko minä näin sanonut vai joku muu? Mähän puhuin tai ME (?) puhuttiin matkaseurasta?
Tiedän, ketä siinä osoitteessa asuu.Mistä tiedät?
Jaatko postia vai mistä tieto?Ei siellä kämpässä ainakaan asu muita kuin Jere M. Pöyhönen.
Tuskin. Mä kirjottelen yhdessä toisessa ketjussa ja tismalleen sama meno. Välillä joku saapuu aukomaan päätään ja haukkumaan. Saa heti kauheesti yläpeukkuja ja asiateksteihin kauheesti alapeukkua. Palstan perus trollausta nykyään valitettavasti.Se joka kirjoittaa aina niitä lässyttely ficcejänsä ja niitä vihreitä ja sinisiä sydämiä peukuttaa aina omia viestejä ihan huolella ei taida ihan täysillä käydä
Jerellä ei ole postiluukussa nimeä.Jaatko postia vai mistä tieto?
Miksei? En tosin tiedä heidän seksuaalisista suuntauksistaan sen enempää, kommentoin nyt vaan tätä eroa. Jos olisikin jotain intiimiä, tuskin heti edes toisivat asiaa julki?Eikö B sitten voisi nyt olla, tuli myös Helsinkiin? Siis uusi kumppani.
No minkäs takia Allun isäkin siellä oli ihan samaisessa "ulkkisfanin sattumanvaraisessa live streamauksessa"? Häh, miten eroaa?Höpö höpö. Pakkohan sen nyt on kytätä. Ei uskonut tai tajunnut vaan et se sieltä heti bongattas. Miksi ihmeessä tyttöystävän pitäisi katsoa miestään jostain jonkun ulkkisfanin sattumanvaraisesta live streamauksesta?
Miksei katsoisi jos haluaa keikan tunnelmaa nähdä? Eihän sieltä nyt mitään privaliveäkään tule. Tosin Mikke taisi joskus sellaistakin laittaa S stoorien mukaan.Höpö höpö. Pakkohan sen nyt on kytätä. Ei uskonut tai tajunnut vaan et se sieltä heti bongattas. Miksi ihmeessä tyttöystävän pitäisi katsoa miestään jostain jonkun ulkkisfanin sattumanvaraisesta live streamauksesta?
Muut viestit ympärillä saaneet muutaman peukun ja sit kun tuo kirjoittaa yhden viestin niin siihen tulee heti +10 tykkäystä ylösSe joka kirjoittaa aina niitä lässyttely ficcejänsä ja niitä vihreitä ja sinisiä sydämiä peukuttaa aina omia viestejä ihan huolella ei taida ihan täysillä käydä
Shippiviestit saa tuolla heti tykkäyksiä.Muut viestit ympärillä saaneet muutaman peukun ja sit kun tuo kirjoittaa yhden viestin niin siihen tulee heti +10 tykkäystä ylös
Sä taidat olla se tänään vauvalla vieraillut Aava.Fuengirolan jälkeen Jere piti parin viikon taon somessa. Spekuloitiin syytä ja muutto nousi listaykköseksi. Kyllä, muutti entisestä kodista uuteen, mutta yksin.
Lähti hyvin pian tämän jälkeen poikkeuksellisesti Bojanin kanssa lomareissulle, vaikka matkaseurana piti olla joku ihan muu. JA palasi vielä Suomeen takaisin yhdessä Bojanin kanssa.
Ei mulla muuta, do the math people.
Mitä?Sä taidat olla se tänään vauvalla vieraillut Aava.
Tähän uskon, koska mun koulukaverin mummi asui monta vuotta sitten Antin kanssa samassa kerrostalossa ja kuulemma ollut nimeä ovessa tai nimitaulussa. Taitaa olla yleistäkin ns. suojella asumistaan julkkiksilla.Jerellä ei ole postiluukussa nimeä.