• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Höpö höpö. Pakkohan sen nyt on kytätä. Ei uskonut tai tajunnut vaan et se sieltä heti bongattas. Miksi ihmeessä tyttöystävän pitäisi katsoa miestään jostain jonkun ulkkisfanin sattumanvaraisesta live streamauksesta?
Ei taida olla mitään kuvankaappausta että NM oli striimissä? Ja vaikka olisi ollut niin on Kn lähipiiriä ennenkin noissa ollut. Ei mitenkään poikkeavaa.
 
vierailija
Ei taida olla mitään kuvankaappausta että NM oli striimissä? Ja vaikka olisi ollut niin on Kn lähipiiriä ennenkin noissa ollut. Ei mitenkään poikkeavaa.
En ole ainut joka sen siellä näki enkä tosiaan mitään kuvakaappauksia harrasta tollasta tilanteesta. Itseasiassa Vauvalla joku toinen aloitti aiheesta puhumisen ja olin itse päättänyt olla kommentoimatta mut kun tämä kyseenalaistettiin, kerroin et minäkin huomasin hänet.
 
vierailija
Se joka kirjoittaa aina niitä lässyttely ficcejänsä ja niitä vihreitä ja sinisiä sydämiä peukuttaa aina omia viestejä ihan huolella :D ei taida ihan täysillä käydä
Tuskin. Mä kirjottelen yhdessä toisessa ketjussa ja tismalleen sama meno. Välillä joku saapuu aukomaan päätään ja haukkumaan. Saa heti kauheesti yläpeukkuja ja asiateksteihin kauheesti alapeukkua. Palstan perus trollausta nykyään valitettavasti.
 
vierailija
Höpö höpö. Pakkohan sen nyt on kytätä. Ei uskonut tai tajunnut vaan et se sieltä heti bongattas. Miksi ihmeessä tyttöystävän pitäisi katsoa miestään jostain jonkun ulkkisfanin sattumanvaraisesta live streamauksesta?
No minkäs takia Allun isäkin siellä oli ihan samaisessa "ulkkisfanin sattumanvaraisessa live streamauksessa"? Häh, miten eroaa?
 
vierailija
Höpö höpö. Pakkohan sen nyt on kytätä. Ei uskonut tai tajunnut vaan et se sieltä heti bongattas. Miksi ihmeessä tyttöystävän pitäisi katsoa miestään jostain jonkun ulkkisfanin sattumanvaraisesta live streamauksesta?
Miksei katsoisi jos haluaa keikan tunnelmaa nähdä? Eihän sieltä nyt mitään privaliveäkään tule. Tosin Mikke taisi joskus sellaistakin laittaa S stoorien mukaan.
 
vierailija
Fuengirolan jälkeen Jere piti parin viikon taon somessa. Spekuloitiin syytä ja muutto nousi listaykköseksi. Kyllä, muutti entisestä kodista uuteen, mutta yksin.

Lähti hyvin pian tämän jälkeen poikkeuksellisesti Bojanin kanssa lomareissulle, vaikka matkaseurana piti olla joku ihan muu. JA palasi vielä Suomeen takaisin yhdessä Bojanin kanssa.

Ei mulla muuta, do the math people.
Sä taidat olla se tänään vauvalla vieraillut Aava.🤣🤣
 

Yhteistyössä