vierailija
Sinä oletettavasti. Kellään muulla ei oo jäänyt tuo levy päälle.Sadie faneillekin ovat jo jotkut X:ssä selventäneet, että B on sanonut haastattelussa ystävä ja kollega heidän väärin luulemiseen.
Sinä oletettavasti. Kellään muulla ei oo jäänyt tuo levy päälle.Sadie faneillekin ovat jo jotkut X:ssä selventäneet, että B on sanonut haastattelussa ystävä ja kollega heidän väärin luulemiseen.
Oliskohan Joksut saanut B:n takaisin hommiinJoo pari stooria nyt laittanut.
En, se ei ollut suomalainen se selventäjä.Sinä oletettavasti. Kellään muulla ei oo jäänyt tuo levy päälle.
Kuulostaa lupaavaltaAnalysointi on vielä kesken. Olen hiekanjyvän 286 kohdilla eikä selviä merkkejä alkuperästä ole vielä näkynyt. Tutkimus valmistunee soon.
Mitä kautta sulle voisi käydä selväntämässä, että K ja B ovat vain ystäviä, niin kuin molemmat ovat sanoneet. Mikä on se kanava, mitä kautta uskoisit tämän viestin?En, se ei ollut suomalainen se selventäjä.
Eivät ole sanoneet mitään vain ystäviä eli sitä something morea ei ole kielletty missään. Ja kehollinen ja ilmeviestintä ja olemus kertovat eri tarinaa. B ei ole ottanut kantaa edes tai kysytty tälläistä vähään aikaan eli tuon jälkeen on ollut Jerc haastattelu ja täydelliset treffit, lisäksi Kyproksen loma, josta vielä Suomeen.Mitä kautta sulle voisi käydä selväntämässä, että K ja B ovat vain ystäviä, niin kuin molemmat ovat sanoneet. Mikä on se kanava, mitä kautta uskoisit tämän viestin?
Niin kuin ei B kieltänyt mahdollista muuta S:nkään kohdalla. Etkö oikeasti yhtään tiedosta, miten tekopyhiltä ja sekopäisiltä nämä sun jatkuvasti sanasta sanaan toistelemat jutut vaikuttaa?Eivät ole sanoneet mitään vain ystäviä eli sitä something morea ei ole kielletty missään. Ja kehollinen ja ilmeviestintä ja olemus kertovat eri tarinaa. B ei ole ottanut kantaa edes tai kysytty tälläistä vähään aikaan eli tuon jälkeen on ollut Jerc haastattelu ja täydelliset treffit, lisäksi Kyproksen loma, josta vielä Suomeen.
Onhan sanonut S kohdalla, että juorut häiritsee sekä ystävä ja kollega on teilaavampi ilmaisu sekä oli vihaisen näköinen B asiasta. Selkeän viestin B antoi.Niin kuin ei B kieltänyt mahdollista muuta S:nkään kohdalla. Etkö oikeasti yhtään tiedosta, miten tekopyhiltä ja sekopäisiltä nämä sun jatkuvasti sanasta sanaan toistelemat jutut vaikuttaa?
Hieno juttuTää sama kaava jatkuu viikosta toiseen joka kerta. Voidaanko olla vastaamatta ennustajalle edes hetken aikaa? Joksujen keikat on muuten myyneet hyvin. Slovenian keikka loppuunmyyty ja Serbiaan oli hetki sitten noin 100 lippua jäljellä. Kroatiasta ei tietoa, mutta eiköhän sekin suht hyvin ole myynyt
Minä en saanut Sloveniaan lippua, kun oli muuta menoa ja sitten menneet, Jodelista ei taida arvata ostaa.Hieno juttu
K sanoi että B on rakas ystävä, jotkut LUULEE muuta. Voiko tuota enää selkeämmin sanoa.Eivät ole sanoneet mitään vain ystäviä eli sitä something morea ei ole kielletty missään. Ja kehollinen ja ilmeviestintä ja olemus kertovat eri tarinaa. B ei ole ottanut kantaa edes tai kysytty tälläistä vähään aikaan eli tuon jälkeen on ollut Jerc haastattelu ja täydelliset treffit, lisäksi Kyproksen loma, josta vielä Suomeen.
Ei vaan K tarkoitti tuolla niitä puheita, joissa on epäilty K ja B olevan riidoissa ja etteivät ole edes ystäviä niin sen luulemisen hän kumosi. Sanoi minun ukkeli ja se on periaatteessa sama kuin minun mieheni. Miksi sanoi niin eikä kaveri? Ja elekieli ei ollut something more kumoamiseen viittaavaa mitenkään.K sanoi että B on rakas ystävä, jotkut LUULEE muuta. Voiko tuota enää selkeämmin sanoa.
Ok. Näillä palstoilla tulee tosiaan helposti väärinymmärryksia. Huomaan itsekin joskus omista kirjoituksistani, että ne voi ymmärtää toisin kuin olen tarkoittanut.Enpäs syytellyt, itse olen K ja B tosipohjalta shippaaja, käsitin vain kirjoituksesta, että on myös jotain faktantietämistä Bojanin elämän osalta.
Voihan sen tosiaan noinkin ymmärtää. Luulen kyllä, että tarkoitti sitä, että eivät ole pari romanttisessa mielessä. Ukkeliksi kutsuminen oli kyllä ylisuloista.Ei vaan K tarkoitti tuolla niitä puheita, joissa on epäilty K ja B olevan riidoissa ja etteivät ole edes ystäviä niin sen luulemisen hän kumosi. Sanoi minun ukkeli ja se on periaatteessa sama kuin minun mieheni. Miksi sanoi niin eikä kaveri? Ja elekieli ei ollut something more kumoamiseen viittaavaa mitenkään.
Kumpia luulette K:n saaneen enemmän, viestejä joissa shipataan häntä B:n kanssa vai viestejä joissa epäillään heidän ystävyyttään? Kumpi väärä luulo oli tarpeellisempi kumota? Vastaus tähän on päivänselvä kaikille, jotka ovat yhtään somea seuranneet.Voihan sen tosiaan noinkin ymmärtää. Luulen kyllä, että tarkoitti sitä, että eivät ole pari romanttisessa mielessä. Ukkeliksi kutsuminen oli kyllä ylisuloista.
On kyl hienoa saada monta uutta biisiä kuunneltavaksi!Miettikää kuukausi ja viikko niin päästään kuunteleen Joksujen levy
eiku se tarkotti sitä kun Portugalissa sato vettä niin Tampereen kadulla näkivät ettei se ollutkaan siellä. No sitten kun soitti niin olikin mennyt jo tarpeeksi pitkä aika siitä kun viimeksi oli sanottu samasta asiasta. Lopulta kuitenkin marjat saatiin metsästä mutta oli onni ettei ehtinyt kävellä siitä ohi.Ei vaan K tarkoitti tuolla niitä puheita, joissa on epäilty K ja B olevan riidoissa ja etteivät ole edes ystäviä niin sen luulemisen hän kumosi. Sanoi minun ukkeli ja se on periaatteessa sama kuin minun mieheni. Miksi sanoi niin eikä kaveri? Ja elekieli ei ollut something more kumoamiseen viittaavaa mitenkään.
Joka tapauksessa tämä tulkittiin pitkälti näin, kun minä sanoin. Eli viesti jäi hyvinkin epäselväksi ja sen ajateltiin something morea tukevaksi. Osa sanoi tuon perusteella katsoo enemmän pariskunta, koska erikoinen selittely, jota muut eleet eivät tukeneet.Kumpia luulette K:n saaneen enemmän, viestejä joissa shipataan häntä B:n kanssa vai viestejä joissa epäillään heidän ystävyyttään? Kumpi väärä luulo oli tarpeellisempi kumota? Vastaus tähän on päivänselvä kaikille, jotka ovat yhtään somea seuranneet.
Kiitos. Nyt asia aukeni mullekin.eiku se tarkotti sitä kun Portugalissa sato vettä niin Tampereen kadulla näkivät ettei se ollutkaan siellä. No sitten kun soitti niin olikin mennyt jo tarpeeksi pitkä aika siitä kun viimeksi oli sanottu samasta asiasta. Lopulta kuitenkin marjat saatiin metsästä mutta oli onni ettei ehtinyt kävellä siitä ohi.
Tämä on fakta.
Älä yleistä. Ainoastaan shipparit väänsivät asian tukemaan omaa agendaansa. Viestissä ei ollut mitään epäselvää kenellekään muulle.Joka tapauksessa tämä tulkittiin pitkälti näin, kun minä sanoin. Eli viesti jäi hyvinkin epäselväksi ja sen ajateltiin something morea tukevaksi. Osa sanoi tuon perusteella katsoo enemmän pariskunta, koska erikoinen selittely, jota muut eleet eivät tukeneet.
K n eleet ovat jo kauan kertoneet muuta kuin K n todellisuus, mutta luulen, että eräs henkilö kyllä edelleen tullaan näkemään K n läheisyydessä. Enkä tarkoita Bojania.Joka tapauksessa tämä tulkittiin pitkälti näin, kun minä sanoin. Eli viesti jäi hyvinkin epäselväksi ja sen ajateltiin something morea tukevaksi. Osa sanoi tuon perusteella katsoo enemmän pariskunta, koska erikoinen selittely, jota muut eleet eivät tukeneet.
Oli siellä vauvalla joitakin ystävyysfiilistelijöitä jotka tuon perusteella kääntyivät enemmän something more tai mahdollisen suhteen ajatteluun.Älä yleistä. Ainoastaan shipparit väänsivät asian tukemaan omaa agendaansa. Viestissä ei ollut mitään epäselvää kenellekään muulle.
ukkeli on kyllä paremminkin esim pikkuveli tai lapsi tai eläin tai sitten jo hyvin vakiintuneen vanhemman pariskunnan vitsihellittelynimi.Ei vaan K tarkoitti tuolla niitä puheita, joissa on epäilty K ja B olevan riidoissa ja etteivät ole edes ystäviä niin sen luulemisen hän kumosi. Sanoi minun ukkeli ja se on periaatteessa sama kuin minun mieheni. Miksi sanoi niin eikä kaveri? Ja elekieli ei ollut something more kumoamiseen viittaavaa mitenkään.