• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No näinhän se olikin. Mummo on löytänyt mieluisan sloveenibändin, eikä Bojanilla ole mitään tekemistä asian kanssa.
Mun mielestä sitä kanavaa seurataan siksi, että halutaan saada tietoa englanniksi kyseisestä bändistä, sen jäsenistä, musiikillisista kuvioista jne. Onhan se vähän outoa, että joku random jenkki mummo alkaa seuraamaan just samoihin aikoihin sitä kanavaa sen jälkeen, kun B on ollut siellä. Kyllähän se seuraaminen vahvasti liittyy B:hen, hän sen kiinnostuksen on mummossa herättänyt tavalla tai toisella.
 
vierailija
Mun mielestä sitä kanavaa seurataan siksi, että halutaan saada tietoa englanniksi kyseisestä bändistä, sen jäsenistä, musiikillisista kuvioista jne. Onhan se vähän outoa, että joku random jenkki mummo alkaa seuraamaan just samoihin aikoihin sitä kanavaa sen jälkeen, kun B on ollut siellä. Kyllähän se seuraaminen vahvasti liittyy B:hen, hän sen kiinnostuksen on mummossa herättänyt tavalla tai toisella.
Juuri näin. Mun kommentti, että ei liity Bojaniin, oli huumoria.
 
vierailija
Täytyy varmaan lopettaa näissä ketjuissa käyminen muulloin kuin keikkojen yhteydessä. Tuntuu siltä, että vauvaltakin on kaikista fiksuimmat ja hauskimmat shipparit jo lähteneet pois tai sitten he pysyvät hiljaa. Näyttää siltä, että ne muutamat tosi shipparit ovat vallanneet ketjun tai ainakin yrittävät vallata. Sellaista settiä suoltavat, että tulee jo joku uskonlahko mieleen. Sääli niiden shipparien ja fiilistelijöiden puolesta, joilla on järki päässä.
 
vierailija
Ystävä ja kollega, ystävä ja kollega, ystävä ja kollega, ystävä ja kollega, ystävä ja kollega, ystävä ja kollega, ystävä ja kollega, ystävä ja kollega, ystävä ja kollega, ystävä ja kollega, ystävä ja kollega, ystävä ja kollega, ystävä ja kollega, ystävä ja kollega, ystävä ja kollega, ystävä ja kollega, ystävä ja kollega, ystävä ja kollega, ystävä ja kollega, ystävä ja kollega, ystävä ja kollega, ystävä ja kollega, ystävä ja kollega, ystävä ja kollega, ystävä ja kollega, ystävä ja kollega, ystävä ja kollega, ystävä ja kollega, ystävä ja kollega, ystävä ja kollega, ystävä ja kollega, ystävä ja kollega, ystävä ja kollega, ystävä ja kollega, ystävä ja kollega, ystävä ja kollega, ystävä ja kollega.
 
vierailija
Täytyy varmaan lopettaa näissä ketjuissa käyminen muulloin kuin keikkojen yhteydessä. Tuntuu siltä, että vauvaltakin on kaikista fiksuimmat ja hauskimmat shipparit jo lähteneet pois tai sitten he pysyvät hiljaa. Näyttää siltä, että ne muutamat tosi shipparit ovat vallanneet ketjun tai ainakin yrittävät vallata. Sellaista settiä suoltavat, että tulee jo joku uskonlahko mieleen. Sääli niiden shipparien ja fiilistelijöiden puolesta, joilla on järki päässä.
Jos olet joku näistä todellisuuden realiteeteista K:n kohdalla paremmin tietävistä niin et kyllä oikeasti tiedä yhtään sen enempää kuin muutkaan, K pitää yksityisen elämän asiansa itsellään ja suhteitakin on erilaisia. Sen tiedän, että joillakin tämä menee yli, ei noita asioita kuulu näillä palstoilla tonkia, mutta kaikki tosipohjalta shippaavat eivät ole tälläisiä.
 
vierailija
Täytyy varmaan lopettaa näissä ketjuissa käyminen muulloin kuin keikkojen yhteydessä. Tuntuu siltä, että vauvaltakin on kaikista fiksuimmat ja hauskimmat shipparit jo lähteneet pois tai sitten he pysyvät hiljaa. Näyttää siltä, että ne muutamat tosi shipparit ovat vallanneet ketjun tai ainakin yrittävät vallata. Sellaista settiä suoltavat, että tulee jo joku uskonlahko mieleen. Sääli niiden shipparien ja fiilistelijöiden puolesta, joilla on järki päässä.
Vai voisko olla että ne fiksuimmat ja hauskimmat olivat seilataan miten sattuu porukkaa ja liian tiukat säännöt ei enää saa kommentoimaan entiseen tahtiin edes K ja B.
 
vierailija
Jos olet joku näistä todellisuuden realiteeteista K:n kohdalla paremmin tietävistä niin et kyllä oikeasti tiedä yhtään sen enempää kuin muutkaan, K pitää yksityisen elämän asiansa itsellään ja suhteitakin on erilaisia. Sen tiedän, että joillakin tämä menee yli, ei noita asioita kuulu näillä palstoilla tonkia, mutta kaikki tosipohjalta shippaavat eivät ole tälläisiä.
Et oikein ymmärtänyt viestiäni. Olen K&B shippaaja, joka ei ruodi K:n yksityiselämää millään palstalla. Mulle shippaus on mielikuvitukseen perustavaa ja ne realiteetit eivät vaikuta siihen. Tosi shippaajat vaan pilaavat toimillaan näiden palstojen toiminnan ja heidän käytös sitten provosoi näitä K:n yksityiselämästä tietoja jakelevia. Sen tajuaa kaikki fiksut, että K ja B ovat vain hyviä kavereita, Kärtsän oikeat parisuhteet ja kumppanit eivät näihin ketjuihin kuulu.
 
vierailija
Vai voisko olla että ne fiksuimmat ja hauskimmat olivat seilataan miten sattuu porukkaa ja liian tiukat säännöt ei enää saa kommentoimaan entiseen tahtiin edes K ja B.
Voi hyvin olla näinkin. Nämä S&B shipparit sentään jättävät oven auki muille vaihtoehdoille, kun taas K&B tosi shipparit pitävät hanakasti kiinni näkemyksistään ja poimivat rusinat pullasta mielensä mukaan. Tarkoitan vaan tosi shippareita tässä kohtaan, enkä niitä fiksuja shippaajia, jotka ymmärtävät, että shippaus perustuu mielikuvitukseen.
 
vierailija
Et oikein ymmärtänyt viestiäni. Olen K&B shippaaja, joka ei ruodi K:n yksityiselämää millään palstalla. Mulle shippaus on mielikuvitukseen perustavaa ja ne realiteetit eivät vaikuta siihen. Tosi shippaajat vaan pilaavat toimillaan näiden palstojen toiminnan ja heidän käytös sitten provosoi näitä K:n yksityiselämästä tietoja jakelevia. Sen tajuaa kaikki fiksut, että K ja B ovat vain hyviä kavereita, Kärtsän oikeat parisuhteet ja kumppanit eivät näihin ketjuihin kuulu.
Minä en ainakaan voi tuollain sanoa, että ovat vain kavereita, koska mistä voisin sen tietää ja oman tulkintani mukaan on jotain. Ja lisäksi toi kirjoituksesi rivien välistä kertoo, että uskot kuitenkin näihin yksityiselämän tietojen tuojiin eli lopun perusteella hyvin eri linjoilla. Minulla tämä K&B ei ole vain jokin mielikuvitusjuttu. Lisäksi väitit S ja B shippaajien olevan liikkeellä kevyemmällä mielellä niin ei kyllä kaikki ole, hyvinkin harhaisia kirjoituksia saa täällä välillä lukea. Nytkin joku tutkii rantahiekkaa, kun olisi pakko saada Bojan jenkkeihin, ei sovi omaan huumoriin tuollainen.
 
vierailija
Minä en ainakaan voi tuollain sanoa, että ovat vain kavereita, koska mistä voisin sen tietää ja oman tulkintani mukaan on jotain. Ja lisäksi toi kirjoituksesi rivien välistä kertoo, että uskot kuitenkin näihin yksityiselämän tietojen tuojiin eli lopun perusteella hyvin eri linjoilla. Minulla tämä K&B ei ole vain jokin mielikuvitusjuttu. Lisäksi väitit S ja B shippaajien olevan liikkeellä kevyemmällä mielellä niin ei kyllä kaikki ole, hyvinkin harhaisia kirjoituksia saa täällä välillä lukea. Nytkin joku tutkii rantahiekkaa, kun olisi pakko saada Bojan jenkkeihin, ei sovi omaan huumoriin tuollainen.
Se rantahiekka juttuhan on överin hauska ja pelkkää leikkiä. Ei sitä kukaan tosissaan ota. Sen lisäksi paljastit olevasi K&B tosi shippaaja, joka noukkii rusinat pullasta sen mukaan mikä palvelee sun tarpeita. K:n ja B:n sanomisetkin ohitat ja unohdat kaikki faktat.
 
vierailija
Minä en ainakaan voi tuollain sanoa, että ovat vain kavereita, koska mistä voisin sen tietää ja oman tulkintani mukaan on jotain. Ja lisäksi toi kirjoituksesi rivien välistä kertoo, että uskot kuitenkin näihin yksityiselämän tietojen tuojiin eli lopun perusteella hyvin eri linjoilla. Minulla tämä K&B ei ole vain jokin mielikuvitusjuttu. Lisäksi väitit S ja B shippaajien olevan liikkeellä kevyemmällä mielellä niin ei kyllä kaikki ole, hyvinkin harhaisia kirjoituksia saa täällä välillä lukea. Nytkin joku tutkii rantahiekkaa, kun olisi pakko saada Bojan jenkkeihin, ei sovi omaan huumoriin tuollainen.
Kalle Lindroth meni naimisiin vaimonsa kanssa vuonna 2016 ja seuraavana vuonna he saivat lapsen. Vielä muutama vuosi sitten joku kirjoitti, että miltäköhän tästä lapsesta ja vaimosta tuntuu, kun Kalle rakastaa Anttia ja pakosta solmi kulissiliiton naisen kanssa. Hän oli sitä mieltä, että Kalle teki virheen ja toivottavasti tajuaa sen myöhemmin ja ottaa sitten Antin. Mietin vaan, että kuinka pitkälle te tosi shippaajat oikein menette näiden päähänpinttymienne takia.
 
vierailija
Siellä se yksi saa myydä fanituotteita taas rauhassa sillä aikaa, kun Käärijä vetää yleisön huomion shippiin.
Mä luulen, että K:n fanit on sen verran fiksuja, että he tietävät kenestä on kyse, mutta eivät kunnioituksesta K:ta kohtaan tuo asiaa mitenkään esille. Sama juttu monen muun artistin suhteen, se kumppani on puolijulkinen salaisuus.
 
vierailija
Täytyy varmaan lopettaa näissä ketjuissa käyminen muulloin kuin keikkojen yhteydessä. Tuntuu siltä, että vauvaltakin on kaikista fiksuimmat ja hauskimmat shipparit jo lähteneet pois tai sitten he pysyvät hiljaa. Näyttää siltä, että ne muutamat tosi shipparit ovat vallanneet ketjun tai ainakin yrittävät vallata. Sellaista settiä suoltavat, että tulee jo joku uskonlahko mieleen. Sääli niiden shipparien ja fiilistelijöiden puolesta, joilla on järki päässä.
Vauvalla näyttää muutama avautuvan tästä samasta aiheesta.
 

Yhteistyössä