vierailija
No kyllähän suurin osa odottaa saavansa rahalleen vastinetta eivätkä ostaneet Europassia pelkästään hyväntekeväisyysmielessä.Periaatteessa mua ei haittaa vaikka toi 14 euroa menisi vaan K:n tueksi enkä saisi sieltä mitään, mutta ihan noin yritysstrategisesti toivon että tuo hoidetaan hyvin. Siinä voi olla hyvä lisätulo tulevillekin kiertueille jos ihmiset kokee saaneensa jotain vastinetta tästä.
Mutta OF:än kontsan köyhyyden jälkeen mulla on tosi huoli osaako ne olla tarppeeksi kurinalaisia siinä että oikeasti tuottavat lisämatskua. Nykypäivänä jos tekee jonkun maksullisen palvelun niin silloin pitää oikeasti antaa vastinetta, tai ihmiset ei tule seuraavaan juttuun messiin, vaan pitäytyvät ilmaisissa antimissa.
Esim Robinilla on siellä nyt juuri kans meneillään ilmainen Intia-kiertuepassi, ja siellä on parissa päivässä tullut jo 9 yli minuutin mini-vlogistooria bäkkäreiltä ym. Toivon että K:n maksulliseen vastineeseen panostettaisiin vähintään yhtä paljon.
Mutta olen toiveikas että kun tuo on Beta-vaiheessa oleva aloitteleva palveluyritys, ja niitä sen yrityksen perustajia on siellä chatissa modeinakin, ja tämä Europassin hyvä vai huono menestys heijastuu myös siihen mikä mielikuva ihmisille jää heidän yrityksestä, niin että jos K tai M jättää sen täysin heitteelleniin kai joku niistä firmalaisista muistuttelisi vähän että voitteko pliis postata jotain ettei meidän pikkufirman maine mene.