Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Periaatteessa mua ei haittaa vaikka toi 14 euroa menisi vaan K:n tueksi enkä saisi sieltä mitään, mutta ihan noin yritysstrategisesti toivon että tuo hoidetaan hyvin. Siinä voi olla hyvä lisätulo tulevillekin kiertueille jos ihmiset kokee saaneensa jotain vastinetta tästä.

Mutta OF:än kontsan köyhyyden jälkeen mulla on tosi huoli osaako ne olla tarppeeksi kurinalaisia siinä että oikeasti tuottavat lisämatskua. Nykypäivänä jos tekee jonkun maksullisen palvelun niin silloin pitää oikeasti antaa vastinetta, tai ihmiset ei tule seuraavaan juttuun messiin, vaan pitäytyvät ilmaisissa antimissa.

Esim Robinilla on siellä nyt juuri kans meneillään ilmainen Intia-kiertuepassi, ja siellä on parissa päivässä tullut jo 9 yli minuutin mini-vlogistooria bäkkäreiltä ym. Toivon että K:n maksulliseen vastineeseen panostettaisiin vähintään yhtä paljon.

Mutta olen toiveikas että kun tuo on Beta-vaiheessa oleva aloitteleva palveluyritys, ja niitä sen yrityksen perustajia on siellä chatissa modeinakin, ja tämä Europassin hyvä vai huono menestys heijastuu myös siihen mikä mielikuva ihmisille jää heidän yrityksestä, niin että jos K tai M jättää sen täysin heitteelleniin kai joku niistä firmalaisista muistuttelisi vähän että voitteko pliis postata jotain ettei meidän pikkufirman maine mene.
No kyllähän suurin osa odottaa saavansa rahalleen vastinetta eivätkä ostaneet Europassia pelkästään hyväntekeväisyysmielessä.
 
vierailija
Tuotatuota. Robinin Korea- passi maksoi 50 € ja se näkyi siellä vielä pari päivää sitten.
En tiedä miks tää uusi on nyt sit ilmainen. Ties vaikka tää NFT-valitus Kärtsän suhteen olis kantautunut korviin ja päätetty olla pyytämättä hintaa.
Mulla ei ollut Robinin Korea-passia, niin en tiedä miten paljon matskua sinne tuli, niin en osaa sanoa oliko liian kallis vai ei. Luulen että tää on ilmainen jotta Robin ei tunne paineita tuottaa liian laadukasta materiaalia, vaan pelkät vlogit kelpaa, sillä hänkin on nyt kiertueella kiireisenä. Koreahan ei ollut kiertueaikaa, vaan inspis/musantekoreissu. Mistään tumpun parin tyypin NFT-ininöistä Robin on tuskin edes tietoinen, hän on jättikiertueella Intiassa Alan Walkerin kanssa.
Mutta tosiaan tuossa uudessa ilmaisessa on siis jo monin kerroin enemmän kamaa kuin K:n maksullisessa, ja sekin alkoi vasta pari päivää sitten. Toivon että K laittaisi edes jotain tuommoisia pieniä bäkkäristooreja.
 
vierailija
Ei oo K laittanut mitään postausta keikasta instaankaan... toivottavasti tarkoittaa vaan että jotain matskua valmistellaan, tai ne on keikkabussissa matkan päällä alueella jossa on huono netti.
Berliinistä seuraavaan keikkapaikkaan on googlen mukaan 6h ajomatka + kuskin tauon, niin varmaan ne tosiaan on jo bussissa matkalla ja netti on huono. Tai nukkuvat jo. Ehkä huomenna postaavat jotain.
 
vierailija
Mulla ei ollut Robinin Korea-passia, niin en tiedä miten paljon matskua sinne tuli, niin en osaa sanoa oliko liian kallis vai ei. Luulen että tää on ilmainen jotta Robin ei tunne paineita tuottaa liian laadukasta materiaalia, vaan pelkät vlogit kelpaa, sillä hänkin on nyt kiertueella kiireisenä. Koreahan ei ollut kiertueaikaa, vaan inspis/musantekoreissu. Mistään tumpun parin tyypin NFT-ininöistä Robin on tuskin edes tietoinen, hän on jättikiertueella Intiassa Alan Walkerin kanssa.
Mutta tosiaan tuossa uudessa ilmaisessa on siis jo monin kerroin enemmän kamaa kuin K:n maksullisessa, ja sekin alkoi vasta pari päivää sitten. Toivon että K laittaisi edes jotain tuommoisia pieniä bäkkäristooreja.
Onhan Kärtsällä ollut jo pari arvontaa ja aarteenetsintä eli ihan rahanarvoisia juttuja voittajille+ Kärtsä on käynyt moikkaamassa porukkaa kerran. Kiertue alkoi tänään ja keikka päättyi pari tuntia sitten. Huomenna on seuraava keikka ja varmaan ollu kiire purkaa kamat, pakata ja ollaan matkalla eteenpäin. Ei ne matskut sinne itsekseen siirry ja jos videoita tai vaikka hyvälaatuista kuvaa aikoo siirtää, tarvitaan kunnon nettiä. Eiköhän huomenna jo jotain ole.
 
vierailija
Täältä löytyy aika hyvälaatuisia pieniä pätkiä useista biiseistä.
About this night
Käärijä at the Columbia Theater
Amazing show. Finnland in Berlin. 80 minutes on fire 🔥.
 
vierailija

Yhteistyössä