K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuo on vaan rasittavaa kun yritetään provota tahallaan. Jos ei kestä että täällä puhutaan myös S:stä ym., niin voi mennä sinne puutarhaan tai vauvalle. Mua ei ainakaan oikeasti haittais yhtään, jos S:llä olis joku muu poikakaveri kuin B. Mut on vaan tylsiä juttuja, kun jotain S:lle teiniajoista tuttua työkaveria yritetään vetää mukaan juttuun. Sama kuin vaikka Jerestä alkais vääntää paria Etelin kanssa tms. Ei jaksais lukea mitään turhaa ajatuksenvirtaa.
No miten sitten on sopivaa parittaa Martinia ja Bojania tai Krisiä ja Bojania? Sun perustelut kusee.
 
vierailija
Kaikkia ei täällä kannata ottaa tosissaan. Ja täällä saa kyllä Sadiesta puhua
En mä ota näitä juttuja tosissaan, enkä ole sanonut etteikö S:stä saisi puhua. Itsekin olen puhunut hänestä ja ihastelin mm. niitä mainoskuvia. Mä vaan kysyin, että eikö S&B jutuilta ole lähtenyt jo pohja pois? Mä en näe heitä parina enää leikilläänkään, se juna meni jo.
 
vierailija
Pidän S huhuja ihan totena, mut en ymmärrä miksi pitää väkisin yrittää saada koko ajan B paikannettua Jenkkeihin. Ensin oli viikon Kyproksella, sen jälkeen neljänä päivänä Suomessa ja loppuviikon Portugalissa. Tokkopa tässä enää Jenkkeihin ehtii jos 14 päivä pitää olla kotona. Tai ehtii mutta eri asia onko aikaerojen ja pitkien lentojen vuoksi järkevää.
 
vierailija
En mä ota näitä juttuja tosissaan, enkä ole sanonut etteikö S:stä saisi puhua. Itsekin olen puhunut hänestä ja ihastelin mm. niitä mainoskuvia. Mä vaan kysyin, että eikö S&B jutuilta ole lähtenyt jo pohja pois? Mä en näe heitä parina enää leikilläänkään, se juna meni jo.
Mitä perusteluja siihen on, että eivät voisi olla pari. Jos vaan eivät nyt ehdi nähdä. Itse en Sadiesta piittaa, mieluummin joku muu.
 
vierailija
Juu jos on tuon Noahin kanssa noin hyvää pataa ja käy ilmi että vielä on jotain sutinaa bojanin kanssa niin siitä kyllä nousee paskamyrsky. Kannattaa googlettaa noita juttuja mitä on päästellyt suustaan. Sadien faneja ei kai sitten haittaa mutta selväksi on käynyt että tässä fandomissa montaakin haittaisi. Toivottavasti tuo bojanin ja sadien juttu on jo historiaa, ei millään jaksaisi taas.
 
vierailija
Mitä perusteluja siihen on, että eivät voisi olla pari. Jos vaan eivät nyt ehdi nähdä. Itse en Sadiesta piittaa, mieluummin joku muu.
No vaikka se, että Bojan on sanonut heidän olevan ystäviä ja muun olevan stupid rumours?

Meillä ei ole mitään muuta todistetta näiden tapaamisista kuin se yksi kahvilakuva ja se nyt ei kovin romanttiselta tapaamiselta näytä. Kaikki muu on yhtä luotettavaa juoruilua kuin ne viime viikon oletukset, että S on Pariisissa ja meni sieltä Sloveniaan tai että B lensi suoraan Kyprokselta Pariisiin lemmenlomalle.
 
vierailija
Mitä perusteluja siihen on, että eivät voisi olla pari. Jos vaan eivät nyt ehdi nähdä. Itse en Sadiesta piittaa, mieluummin joku muu.
Miten niin ei ehtisi nyt nähdä? Bojanillahan tuntuu nyt olevan sitä loma-aikaa, kyllä ehtisi Jenkkeihin jos haluaisi. Ja turha vetää sitä "Sadiella on töitä" -korttia, kun ei se niitä töitä koko ajan tee. Eikä se kaverin (Jeren) töiden teko estänyt Bojania Helsinkiin tulemasta.
 

Yhteistyössä