vierailija
Siitähän on jo aikaa. Hyvin on ehtinyt jo jenkkeihin.B oli laittanut sijainnin
Siitähän on jo aikaa. Hyvin on ehtinyt jo jenkkeihin.B oli laittanut sijainnin
Eiköhän se vielä Lissabonissa oleSiitähän on jo aikaa. Hyvin on ehtinyt jo jenkkeihin.
No miten sitten on sopivaa parittaa Martinia ja Bojania tai Krisiä ja Bojania? Sun perustelut kusee.Tuo on vaan rasittavaa kun yritetään provota tahallaan. Jos ei kestä että täällä puhutaan myös S:stä ym., niin voi mennä sinne puutarhaan tai vauvalle. Mua ei ainakaan oikeasti haittais yhtään, jos S:llä olis joku muu poikakaveri kuin B. Mut on vaan tylsiä juttuja, kun jotain S:lle teiniajoista tuttua työkaveria yritetään vetää mukaan juttuun. Sama kuin vaikka Jerestä alkais vääntää paria Etelin kanssa tms. Ei jaksais lukea mitään turhaa ajatuksenvirtaa.
Bojanin stoorin taustalta ainaki kuuluu Vamos-huuto, et luulis joo että on edelleen siellä.Eiköhän se vielä Lissabonissa ole
Ja tuskin se enää tuolta minnekään muuta kuin Sloveniaan lähde. Kris saa muuten hepulin, jos eivät saa B:tä takaisin albumin pariin pianBojanin stoorin taustalta ainaki kuuluu Vamos-huuto, et luulis joo että on edelleen siellä.
Eikös se ollut kuitenkin torstai? Jos ottaa lennotkin huomioon niin aika nopea piipahdus PortugalissaSiitähän on jo aikaa. Hyvin on ehtinyt jo jenkkeihin.
Niinpä, kyllä saa. Musta on ihan mahdollista et heillä on jotain. Voi olla olemattakin mut joskushan se varmaan selviää miten on.Kaikkia ei täällä kannata ottaa tosissaan. Ja täällä saa kyllä Sadiesta puhua
Ai B vaan valehtelis olevan Portugalissa? Et usko tuota itsekäänvoihan joku postata vaikka vanhan kuvan ja laittaa et kuva otettu portugalista vaikka ei itse siellä just nyt olekaan
Joskus torstaina tais olla joo vai oliko perjantai. JompikumpiEikös se ollut kuitenkin torstai? Jos ottaa lennotkin huomioon niin aika nopea piipahdus Portugalissa
En mä ota näitä juttuja tosissaan, enkä ole sanonut etteikö S:stä saisi puhua. Itsekin olen puhunut hänestä ja ihastelin mm. niitä mainoskuvia. Mä vaan kysyin, että eikö S&B jutuilta ole lähtenyt jo pohja pois? Mä en näe heitä parina enää leikilläänkään, se juna meni jo.Kaikkia ei täällä kannata ottaa tosissaan. Ja täällä saa kyllä Sadiesta puhua
Tarkoitin tuota tahallista provoamista siis. Eihän tuo kirjoittaja ollut tosissaan, ivaili muita vaan ja se on musta vähän tylsää, kun noita k/b shippipalstoja on tosiaan muitakin.No miten sitten on sopivaa parittaa Martinia ja Bojania tai Krisiä ja Bojania? Sun perustelut kusee.
Ohis. Täällä on useita kirjoittelijoita ja mikä on yhden mielestä ok, ei ole sitä toisen mielestä. Itse olen team BoKris.No miten sitten on sopivaa parittaa Martinia ja Bojania tai Krisiä ja Bojania? Sun perustelut kusee.
Onpas kiihkeää nuorta rakkauttaEhkä B menee vasta sitten, kun Sadiella on kunnolla aikaa, ja viipyy sitten pidempään USA ssa.
Mitä perusteluja siihen on, että eivät voisi olla pari. Jos vaan eivät nyt ehdi nähdä. Itse en Sadiesta piittaa, mieluummin joku muu.En mä ota näitä juttuja tosissaan, enkä ole sanonut etteikö S:stä saisi puhua. Itsekin olen puhunut hänestä ja ihastelin mm. niitä mainoskuvia. Mä vaan kysyin, että eikö S&B jutuilta ole lähtenyt jo pohja pois? Mä en näe heitä parina enää leikilläänkään, se juna meni jo.
No vaikka se, että Bojan on sanonut heidän olevan ystäviä ja muun olevan stupid rumours?Mitä perusteluja siihen on, että eivät voisi olla pari. Jos vaan eivät nyt ehdi nähdä. Itse en Sadiesta piittaa, mieluummin joku muu.
Oletpas epätoivoinen pakotuksesi kanssa.voihan joku postata vaikka vanhan kuvan ja laittaa et kuva otettu portugalista vaikka ei itse siellä just nyt olekaan
On se menneen talven lumia suurimman osan mielestä tai siis ystäviä koko ajan olleetkin.Ok. Eli mä taidan olla niitä harvoja, joiden mielestä S&B on jo menneen talven lumia. Hävisin 10-0 Team Bodielle, joten eiköhän jatketa.
Miten niin ei ehtisi nyt nähdä? Bojanillahan tuntuu nyt olevan sitä loma-aikaa, kyllä ehtisi Jenkkeihin jos haluaisi. Ja turha vetää sitä "Sadiella on töitä" -korttia, kun ei se niitä töitä koko ajan tee. Eikä se kaverin (Jeren) töiden teko estänyt Bojania Helsinkiin tulemasta.Mitä perusteluja siihen on, että eivät voisi olla pari. Jos vaan eivät nyt ehdi nähdä. Itse en Sadiesta piittaa, mieluummin joku muu.