K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Muutenkin kallista kaksi lisää ihmistä mukana muutamaa biisiä varten (toki kiva lisä ovatkin)... eikä tommosiin 500-1500 kokoisiin keikkoihin oikeastaan edes tarvita apujoukkoja että lava saadaan täytettyä.
On kyl mahtavaa että K pystyy tekemään tuon kokoisia keikkoja ympäri eurooppaa, eikä edes tarvitse olla paikallista lämppäriä auttamassa lipunmyynnissä. Keväällä BC:llä oli saman koluokan Eurokiertue, mutta heidän mukana kiersi myös Ghostkid joilla on keski- ja länsi-Euroopassa melkein yhtä paljon kuuntelijoita kuin BC:llä, eli se oli niillä alueilla melkein yhteiskiertue.
 
vierailija
On kyl mahtavaa että K pystyy tekemään tuon kokoisia keikkoja ympäri eurooppaa, eikä edes tarvitse olla paikallista lämppäriä auttamassa lipunmyynnissä. Keväällä BC:llä oli saman koluokan Eurokiertue, mutta heidän mukana kiersi myös Ghostkid joilla on keski- ja länsi-Euroopassa melkein yhtä paljon kuuntelijoita kuin BC:llä, eli se oli niillä alueilla melkein yhteiskiertue.
Blind Channel on itse asiassa tässä kuussa UK:ssa mini-kiertueella (ovat Lacuna Coilin lämppäreinä) samalla viikolla kuin K, menevät vähän ristiin rastiin toistensa kanssa. Jossain tais jopa olla sama keikkapaikka peräkkäisinä päivinä. Ois hauska jos tapaisivat jossain matkan varrella. :D Tosin voi olla vaikea järkätä kun BC on lämppäreinä niin niillä ei ehkä ole mahiksia vaan piipahtaa jossain.
 
vierailija
Blind Channel on itse asiassa tässä kuussa UK:ssa mini-kiertueella (ovat Lacuna Coilin lämppäreinä) samalla viikolla kuin K, menevät vähän ristiin rastiin toistensa kanssa. Jossain tais jopa olla sama keikkapaikka peräkkäisinä päivinä. Ois hauska jos tapaisivat jossain matkan varrella. Tosin voi olla vaikea järkätä kun BC on lämppäreinä niin niillä ei ehkä ole mahiksia vaan piipahtaa jossain.
Mä toivon, että joku päivä koko BC bändi kiipeää samalle lavalle K:n kanssa ja mä pääsen näkemään sen läheltä. K:ssa ja BC:ssa on samaa räjähtävää energiaa.🔥🔥🔥 K:n ja Joonaksen kohtaaminen oli jo vakuuttava.
 

Yhteistyössä