K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä luovutan heti, kun B:n elämään tulee mukaan joku mielenkiintoisempi, potentiaalisempi ja/tai realistisempi henkilö. Olen valmis vaihtamaan S:n vaikka heti huomenna johonkin toiseen.
Mä uskon, että Sadien ja B n välillä on jotain romanttista viritelmää. Sadiesta en ole vielä toistaiseksi innostunut, jotenkin tylsän tuntuinen tyyppi. Mutta jos B hänestä kiinnostuu niin varmaan hänessä on jotain enemmän kuin näyttää.
 
vierailija
En ajattele, mutta minusta voisivat enemmän keskittyä vaan siihen soittamiseen, mutta me yleisössä ollaan erilaisia. Moni tykkää niistä tanhuista.
No jos Janilla ja Nacella on esim umazane mislin karaoken aikana tylsää niin totta kai ne saa silloin hassutella ja viihdyttää faneja :D samoin mun mielestä Novi valiin kuuluu nykyään Jancen söpöilyt myös
 
vierailija
Mä uskon, että Sadien ja B n välillä on jotain romanttista viritelmää. Sadiesta en ole vielä toistaiseksi innostunut, jotenkin tylsän tuntuinen tyyppi. Mutta jos B hänestä kiinnostuu niin varmaan hänessä on jotain enemmän kuin näyttää.
Oon sanonut tän ennenkin, mut musta Sadie on ihana. On fiksu, maanläheisen oloinen ja rento. Katso vaikka se video Damonin instasta missä pyörittelee D:tä sylissään, siinä tulee sellaista rentoa puolta esille, mitä luultavasti näyttää läheisilleen enemmän. Se on siinä samassa setissä, missä se B:n ja D:n sylikuvakin. Mutta eipä munkaan mielipiteellä mitään merkitystä ole, se on totta että B tietää itse kuka häntä kiinnostaa, ollaanpa me täällä mitä mieltä vaan.
 
vierailija
Mulle tuli tosi hyvä mieli tosta opiskelijajutusta, että ne oli fiksusti lähestynyt ja sit jutellut sen kanssa ilman mitään sellasta fani-aspektia, ei fanikuvia jne. Oli sillekin varmaan piristys saada mukavaa seuraa hetkeksi kun joutui Jerppaa yksin oottelemaan. Kyllä meidän nuoret vaan osaa 🫶 Itehän olisin todnäk luikkinut karkuun.
Joo, mä häpeän suuresti vieläkin viikottain sitä, että viime vuonna pyysin saada ottaa kuvan Bojanista. Paljon fiksumpaa olisi ollut jutella jotain ja jättää se kuva ottamatta, mutta pelkäsin, ettei mun englanti hermostuneena toimi. Nuoret opiskelijat on varmaan tottuneita kommunikoimaan englanniksi. Mä lähes toivon, etten olisi ikinä törmännyt B hen, vaikka ei hän mua muista.
 
vierailija
Jatkan vielä, että se, että vitsailevat yhdessä, ei tarkoita että heidän ystävyytensä ja läheisyytensä on vitsi. Huumori yhdistää ihmisiä ja lisää sitä läheisyyttä.
Siis en ollut tuo edellinen, vaan sitä edellinen kirjoittaja ja jatkoin sitten sitä omaa kommenttia. Olisi pitänyt lainata sitä omaa viestiä, eikä tuota vastausta.
 
vierailija
Joo, mä häpeän suuresti vieläkin viikottain sitä, että viime vuonna pyysin saada ottaa kuvan Bojanista. Paljon fiksumpaa olisi ollut jutella jotain ja jättää se kuva ottamatta, mutta pelkäsin, ettei mun englanti hermostuneena toimi. Nuoret opiskelijat on varmaan tottuneita kommunikoimaan englanniksi. Mä lähes toivon, etten olisi ikinä törmännyt B hen, vaikka ei hän mua muista.
Älä hyvä ihminen tuollaista harmittele. Sehän oli ihana että näit B:n ja sait kuvan. B on varmasti tottunut että yhteiskuvia pyydetään, eikä varmasti ole millään lailla ihmetellyt sitä. Jos näet hänet uudestaan joskus, niin sittenhän voit jutella jotain.
 
vierailija
Älä hyvä ihminen tuollaista harmittele. Sehän oli ihana että näit B:n ja sait kuvan. B on varmasti tottunut että yhteiskuvia pyydetään, eikä varmasti ole millään lailla ihmetellyt sitä. Jos näet hänet uudestaan joskus, niin sittenhän voit jutella jotain.
Just näin, ei mitään hävettävää. Ole päinvastoin iloinen että oot saanut tavata Bojanin! 😊
 
vierailija
Joo, mä häpeän suuresti vieläkin viikottain sitä, että viime vuonna pyysin saada ottaa kuvan Bojanista. Paljon fiksumpaa olisi ollut jutella jotain ja jättää se kuva ottamatta, mutta pelkäsin, ettei mun englanti hermostuneena toimi. Nuoret opiskelijat on varmaan tottuneita kommunikoimaan englanniksi. Mä lähes toivon, etten olisi ikinä törmännyt B hen, vaikka ei hän mua muista.
No mutta ainakin sulla on ihana kuva muistona siitä, että tapasit livenä Bojanin. Eiköhän B ole tottunut siihen, et jotkut hänet tavatessaan käyttäytyy hermostuneesti ja vähän hassusti. Tuskin tosiaan muistaa enää koko tapausta, ainakaan pahalla.
 
vierailija
Bojan ei päivittänyt Kyprokselta tai Suomesta mitään Jerestä. Tulkitsen että tässä mahdollisesti tarkotuksella näytetään, ettei jaa muustakaan vapaa-ajasta. Moni varmaan ajattelee ettei ole kertonut Sadiesta, koska niillä olisi jotain meneillään. Nyt hän ei kerro Jerestäkään. Luultavasti somettelee vanhaan malliin ainoastaan keikkareissuilla Suomesta.
 
vierailija
Oon sanonut tän ennenkin, mut musta Sadie on ihana. On fiksu, maanläheisen oloinen ja rento. Katso vaikka se video Damonin instasta missä pyörittelee D:tä sylissään, siinä tulee sellaista rentoa puolta esille, mitä luultavasti näyttää läheisilleen enemmän. Se on siinä samassa setissä, missä se B:n ja D:n sylikuvakin. Mutta eipä munkaan mielipiteellä mitään merkitystä ole, se on totta että B tietää itse kuka häntä kiinnostaa, ollaanpa me täällä mitä mieltä vaan.
Mä siis ihmettelen itsekin suuresti, miksi Sadie ei tee minuun vaikutusta. Harmittaa melkein, kun kaikki ihanuuden edellytykset hänessä on. Olen nähnyt sen Damonin pyörityksenkin. Olisko joku liiallinen mun silmiin lapsenomaisuus ja särmättömyys, joka sen tekee. Joistakin ihmisistä saatu mielikuva vaan kiinnostaa, joistakin ei. Se mielikuva voi olla ihan väärä, muuta muuta ei tuntemattomasta ihmisestä ole.
 
vierailija
Oon sanonut tän ennenkin, mut musta Sadie on ihana. On fiksu, maanläheisen oloinen ja rento. Katso vaikka se video Damonin instasta missä pyörittelee D:tä sylissään, siinä tulee sellaista rentoa puolta esille, mitä luultavasti näyttää läheisilleen enemmän. Se on siinä samassa setissä, missä se B:n ja D:n sylikuvakin. Mutta eipä munkaan mielipiteellä mitään merkitystä ole, se on totta että B tietää itse kuka häntä kiinnostaa, ollaanpa me täällä mitä mieltä vaan.
Mä tykkään tosi paljon S:stä ja D:stä. Tykästyin S:ään entistä enemmän just D:n insta kuvien&videoiden takia. Se tunnelma mikä niistä välittyy, on tosi ihana. Mä olen silti valmis vaihtamaan S:n johonkin toiseen tyyppiin heti, koska mun B shippaukset elää. Jään ehkä jatkossa seuraamaan myös S:ää jonkin verran, vaikka häntä ei B:n yhteydessä enää näkyisi. Kärtsä oli alunperin se, jota seurasin ja kuuntelin, ei uskoisi minkä henkilö kavalkadin olen hänen kauttaan löytänyt. Tie alkaa Kärtsästä ja nyt se on pysähtynyt Sadieen. Saa nähdä, minne tästä jatketaan.
 
vierailija
Bojan ei päivittänyt Kyprokselta tai Suomesta mitään Jerestä. Tulkitsen että tässä mahdollisesti tarkotuksella näytetään, ettei jaa muustakaan vapaa-ajasta. Moni varmaan ajattelee ettei ole kertonut Sadiesta, koska niillä olisi jotain meneillään. Nyt hän ei kerro Jerestäkään. Luultavasti somettelee vanhaan malliin ainoastaan keikkareissuilla Suomesta.
Joo B sometus selvästi siirtynyt pelkästään viralliseen suuntaan. Ja sitäkin tekee aika vähän muuta kuin jakaa tiedotteita ja muiden matskuja. Vaikka onkin ihan ymmärrettävää, niin silti vähän ikävä niitä pieniä pätkiä joita laittoi viime kesänä esim. uimarannalta, hevosratsastukselta, keikoilta jne.
 
vierailija
No mutta ainakin sulla on ihana kuva muistona siitä, että tapasit livenä Bojanin. Eiköhän B ole tottunut siihen, et jotkut hänet tavatessaan käyttäytyy hermostuneesti ja vähän hassusti. Tuskin tosiaan muistaa enää koko tapausta, ainakaan pahalla.
Ihana on kuva. Joo, on hän varmaan nähnyt kaikenlaista. Harmittaa vaan kun en pystynyt puhumaan 🙂 kun elämäni tilaisuus olisi ollut.
 
vierailija
Sadie on hollywood tähti eikä päivittele somea ollenkaan. Senkin takia tuntuu kaukaiselta, josta ei saa mitään irti. Tämän uskon syyksi miksen sillä tavalla jaksa olla kiinnostunut kyseisestä ihmisestä.
 
vierailija
Mä tykkään tosi paljon S:stä ja D:stä. Tykästyin S:ään entistä enemmän just D:n insta kuvien&videoiden takia. Se tunnelma mikä niistä välittyy, on tosi ihana. Mä olen silti valmis vaihtamaan S:n johonkin toiseen tyyppiin heti, koska mun B shippaukset elää. Jään ehkä jatkossa seuraamaan myös S:ää jonkin verran, vaikka häntä ei B:n yhteydessä enää näkyisi. Kärtsä oli alunperin se, jota seurasin ja kuuntelin, ei uskoisi minkä henkilö kavalkadin olen hänen kauttaan löytänyt. Tie alkaa Kärtsästä ja nyt se on pysähtynyt Sadieen. Saa nähdä, minne tästä jatketaan.
Samaa mieltä, olisin voinut itsekin kirjoittaa tän 👌🥰
 
vierailija
Ihana on kuva. Joo, on hän varmaan nähnyt kaikenlaista. Harmittaa vaan kun en pystynyt puhumaan kun elämäni tilaisuus olisi ollut.
Tän takia en itse välttämättä edes haluaisi tavata Bojania, koska jäätyisin varmaan ihan täysin ja yhteiskuvaa en kaipaa. Tyydyn vaan ihailemaan häntä kauempaa ja seuraan musajuttuja, välillä vähän shippailen jos siltä tuntuu.
 
vierailija
Sadie on hollywood tähti eikä päivittele somea ollenkaan. Senkin takia tuntuu kaukaiselta, josta ei saa mitään irti. Tämän uskon syyksi miksen sillä tavalla jaksa olla kiinnostunut kyseisestä ihmisestä.
En yhtään ihmettele. Mäkin kaipaan ihmisessä jotakin sellaista, mikä tekee hänestä inhimillisen, jotakin tarttumapintaa. Siksi mä seuraan lähinnä sellaisia julkkiksia instassa, joiden päivityksistä saan jotakin irti ja joiden persoona koskettaa mua.
 
vierailija
Joo, mä häpeän suuresti vieläkin viikottain sitä, että viime vuonna pyysin saada ottaa kuvan Bojanista. Paljon fiksumpaa olisi ollut jutella jotain ja jättää se kuva ottamatta, mutta pelkäsin, ettei mun englanti hermostuneena toimi. Nuoret opiskelijat on varmaan tottuneita kommunikoimaan englanniksi. Mä lähes toivon, etten olisi ikinä törmännyt B hen, vaikka ei hän mua muista.
Ihana. 😂❤

Minä joskus kauan sitten jäin juttelemaan erään bändin kanssa niiden keikan jälkeen ja hipelöin niiden kitaristin hiuksia (luvan kanssa) ja mietin tätä ja häpeän itseäni edelleen säännöllisin väliajoin. 🙈
 

Yhteistyössä