K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sama... tykkään K:n monista biiseistä tosi paljon, mutta yksi viehättävyys K:ssa oli että se uskalsi olla erilainen ja tehdä musiikkia jonka lyriikat on muutakin kuin pelkkää "oon niin seksikäs ja rahaa tulee joka tuutista" mitä kaikki muutkin on tehneet vuosikausia. :(
Joo. Mä en tykkää tästä ja en tiedä onko tämä sitten ison porukan mielestä jotenkin jännää/kivaa/viihdyttävää? seksillä myyty koko maailmakaikkeuden historian ajan.
 
vierailija
Kuuntelin ton e:n biisin, mistä puhe ja en pystynyt kuuntelemaan loppuun. Ei jatkoon.
Joo, oli jotenkin jäätävän tylsä lällättely, Auto Jää mutta Erikan versio. Toivottavasti tuo ei ollut se kappale johon K oli laittanut DM:än (Erikan Huomenta Suomi haastis lähteenä) että liekki-emoji liekki-emoji ja jotain kehuja siihen perään. En kestä jos K menee musallaan myös enemmän tuohon suuntaan soundilta. :'D
 
vierailija
Joo. Mä en tykkää tästä ja en tiedä onko tämä sitten ison porukan mielestä jotenkin jännää/kivaa/viihdyttävää? seksillä myyty koko maailmakaikkeuden historian ajan.
Ei ole... erittäin pieni osa K:n fanikunnasta on kiinnostunut tilaamaan sen OF:ää, tyyliin 1%, joput teeskentelee että se sivuprojekti ei ole olemassa ja haluaa vaan nauttia hyvästä musasta silloin kun K tekee sitä. Luulen että tämä biisi jää sen pienen OF-faniryhmän kuuntelemaksi, kun suurin osa ihmisistä on jo kyllästyneet tällaiseen kuluneeseen yliyrittämiseen.
 
vierailija
Joo, oli jotenkin jäätävän tylsä lällättely, Auto Jää mutta Erikan versio. Toivottavasti tuo ei ollut se kappale johon K oli laittanut DM:än (Erikan Huomenta Suomi haastis lähteenä) että liekki-emoji liekki-emoji ja jotain kehuja siihen perään. En kestä jos K menee musallaan myös enemmän tuohon suuntaan soundilta. :'D
Minusta kotkotissa on pelottavasti samaa..
 
vierailija
Ei ehkä halua olla Sloveniassa ja bändijäsenten seurassa juuri nyt, tarvitsee taukoa. Luulen että B pysyy poissa kotoa niin pitkään kuin mahdollista nyt, eli ehkä vielä ensi viikon.
Tuo on kyllä täysin hatusta tempaistu juttu. Joksuilla on tosi läheiset välit keskenään. Tottakai ne omaakin aikaa ja lomaa varmasti haluaa mutta että muka muiden bändinjäsenten takia pysyisi poissa Sloveniasta on älytön ajatus.
 
vierailija
Ruoska oli kyl Erikalle myös kunnon lottovoitto, koska nyt kun katoin niin ei mikään sen muista biiseistä ole menestynyt sitten Syntisten Pöydän, eli vuosiin. Eli Myytynä ei ole edes mikään iso poikkeus, tuo aihepiiri vaan on niin... kangistunut. Tulee mieleen Katy Perryn Woman's World biisi oudolla tavalla, siitä miten kliseinen se on.
 
vierailija
Onko B alkanut seurata ketään uusia täällä Suomessa? Näkyy että seurattujen lkm on kasvanut mutta mulle insta ei enää näytä noita kronologisesti, osalle käyttäjistä ilmeisesti näyttää edelleen.
 
vierailija
Olen K:n puolesta iloinen että Erikan biisi tuli ulos ensin, niin Kärtsä pystyy sen perusteella ehkä hieman varautumaan siihen että tuollaisiakin lukuja voi tulla. Vaikka en itse taida olla biisin kohdeyleisöä, niin tykkään K:sta henkilönä, ja mua suruttaa ajatus että jos K on innoissaan uudesta biisistä ja sitten kuunteluluvut jää tosi alle sen mitä oli kuvitellut. Varmaan projisoin liikaa eikä K välttämärttä edes välitä luvuista yhtään, mutta jotenkin vaan tuntuu pahalta jos Eurokiertueelle lähdetään yllätyksellisen huonolla biisijulkkarilla.
 
vierailija
Olen K:n puolesta iloinen että Erikan biisi tuli ulos ensin, niin Kärtsä pystyy sen perusteella ehkä hieman varautumaan siihen että tuollaisiakin lukuja voi tulla. Vaikka en itse taida olla biisin kohdeyleisöä, niin tykkään K:sta henkilönä, ja mua suruttaa ajatus että jos K on innoissaan uudesta biisistä ja sitten kuunteluluvut jää tosi alle sen mitä oli kuvitellut. Varmaan projisoin liikaa eikä K välttämärttä edes välitä luvuista yhtään, mutta jotenkin vaan tuntuu pahalta jos Eurokiertueelle lähdetään yllätyksellisen huonolla biisijulkkarilla.
Pointtina siis että nyt Erikan biisin jälkeen ei ainakaan tule yllätyksenä K:lle JOS K:nkin biisillä menee huonosti! Voihan se yllättää positiivisestikin. Mutta pahin tilanne jossa biisi floppaa ja K ois ihan hämillään siitä koska oli varma menestyksestä on varmaan sivuutettu.
 
vierailija
Noissa Jurekin tuottamissa poppibiiseissä on käytetty likaa kaikkea helinää ja plimplom-efektejä peittääkseen heikkoa sävellystä. Heikko sävellys ei tietenkään ole Jurekin syytä jos se ei ole sävellystiimissä, mutta ne tehosteet ei mielestäni paranna tilannetta. Ovat vaan rassaavia kuten selkeä autotunekin. Tuon sanottua Jurek on myös tuottanut hyvän kuuloisia biisejä, niin en syytä häntä vaan allaoleva biisin laatu on lopulta ratkaisevaa.
 
vierailija
Onko kellään muulla fiilistä että K haluaa tahallaan vellittää uransa koska se ei nauti tästä bisneksestä enään? Kaikki jo koettu eikä se ollutkaan niin hauskaa?
Ehkä se ei olekaan JO joka hajoaa ens vuonna kuten tasaisin väliajoin manataan, vaan K timeineen. Boitsu ja JO ovatkin lopulta ne jotka nousevat feeniksen lailla viisujen jälkeisestä myllerryksestä.
 
vierailija
Onko täällä joku musiikin ammattilainen paikalla? Onko Jokerit kuinka lahjakkaita soittamaan omaa instrumenttiaan? Muistan, että joissakin musiikkialan lehdissä on listattu mm. maailman parhaita kitaristeja ja rumpaleita. Mietin vaan, että mikä on Joksujen osaamisen taso? Ihan mielenkiinnosta kysyn, koska mulla ole minkäänlaista sävelkorvaa ja mun mielestä esim. Jan soittaa taivaallisesti ja sen lisäksi vielä näyttääkin taivaalliselta.😛
 
vierailija
Onko täällä joku musiikin ammattilainen paikalla? Onko Jokerit kuinka lahjakkaita soittamaan omaa instrumenttiaan? Muistan, että joissakin musiikkialan lehdissä on listattu mm. maailman parhaita kitaristeja ja rumpaleita. Mietin vaan, että mikä on Joksujen osaamisen taso? Ihan mielenkiinnosta kysyn, koska mulla ole minkäänlaista sävelkorvaa ja mun mielestä esim. Jan soittaa taivaallisesti ja sen lisäksi vielä näyttääkin taivaalliselta.
Soittavat hyvin myös livenä, Bojan laulaa todella hyvin vireessä, jure on hyvä rumpali.
 

Yhteistyössä