V
vierailija
Vieras
Ei oo totta, nyt myös Siddharta kirjoittaa postauksessaan SOON eikä muuta (tai on siinä sama sloveeniksi).
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei oo totta, nyt myös Siddharta kirjoittaa postauksessaan SOON eikä muuta (tai on siinä sama sloveeniksi).
Onkohan samanlainen SOON kuin Joksuilla
Jotenkin hohdokkuutta katosi, kun kyseessä olikin ilmaismatka Bojanin kanssa.Niinhän me tiedettiin että tää loma oli taas kaupallinen yhteistyö.
Niinhän me tiedettiin että tää loma oli taas kaupallinen yhteistyö.
Jotenkin hohdokkuutta katosi, kun kyseessä olikin ilmaismatka Bojanin kanssa.
Hyvä muistutus myös Kärtsältä tuo, että ovat Boitsun kanssa ystäviä. Onkohan sille jotkut laittanut jotain lemmenloma viestejä dm:llä, eipä nimittäin ois mikään ihme...Jotenkin hohdokkuutta katosi, kun kyseessä olikin ilmaismatka Bojanin kanssa.
Jep hyvä, että muistutti. Shipatahan saa, jos tahtoo, mutta joskus shippaaminenkin menee vaan jollain yli.Hyvä muistutus myös Kärtsältä tuo, että ovat Boitsun kanssa ystäviä. Onkohan sille jotkut laittanut jotain lemmenloma viestejä dm:llä, eipä nimittäin ois mikään ihme...
Ei minusta, tälle matkalle halusi juuri Bojanin mukaan ja saivat olla kahdestaan viikon, sellaista aikaa heillä ei oo ollut aiemmin. Hyvä että sanoi myös tuosta, että ovat vaan ystäviä.Jotenkin hohdokkuutta katosi, kun kyseessä olikin ilmaismatka Bojanin kanssa.
Ei minusta, tälle matkalle halusi juuri Bojanin mukaan ja saivat olla kahdestaan viikon, sellaista aikaa heillä ei oo ollut aiemmin. Hyvä että sanoi myös tuosta, että ovat vaan ystäviä.
Olipa tai ei, niin ei sillä väliä. Musta kyllä vaikutti että tällä kertaa olivat kahdestaan, kun puhui siihen suuntaan ja muutenkin puhui rehellisesti samassa yhteydessä siitä ystävyydestä.Ei ne välttis kaksistaan ollut
Olipa tai ei, niin ei sillä väliä. Musta kyllä vaikutti että tällä kertaa olivat kahdestaan, kun puhui siihen suuntaan ja muutenkin puhui rehellisesti samassa yhteydessä siitä ystävyydestä.
Tai sit on b mukana kun mainos, eikä halua julkisesti kertoa että myös ty mukana vaan voi kertoa mitä teki b kans
Mä ainakin oon koko ajan uskonut, että kahdestaan ovat reissussa, ystävinä. Ei heillä oo vielä sellaista mahdollisuutta ollutkaan kun tapaamiset on aina olleet keikkojen yhteydessä ison porukan ympäröimänä.Olipa tai ei, niin ei sillä väliä. Musta kyllä vaikutti että tällä kertaa olivat kahdestaan, kun puhui siihen suuntaan ja muutenkin puhui rehellisesti samassa yhteydessä siitä ystävyydestä.
Minä uskon enemmän kuin ystävyyteen kans, ei voi mainoksessa sellaista sanoa tietenkään ja meinaa sanoa homostelemaan.Tai sit on b mukana kun mainos, eikä halua julkisesti kertoa että myös ty mukana vaan voi kertoa mitä teki b kans
Täh. Onhan se ollut selvä kaikille paitsi tuolle yhdelle. Shippaus on fantasiaa, ja jatkuu edelleen.No niin, K selvensi asian että ovat ystäviä. Oiskohan se asia nyt selvä kaikille. Ovat ihania, mahtavaa että K halusi juuri Boitsun mukaan lomalle. Ne on loistava parivaljakko ihan ystävinäkin
No eihän Kärtsän ois tarvinnut mainita yhtään mitään, mutta halus kuitenkin sanoa että ystäviä ovat. On se kumma kun ei taas voi Kn (tai Bn) omia sanoja uskoa.Minä uskon enemmän kuin ystävyyteen kans, ei voi mainoksessa sellaista sanoa tietenkään ja meinaa sanoa homostelemaan.
Eli kun B sanoo S:n kohdalla ystävä niin siihen uskotaan, mutta kuin K sanoo B:n kohdalla ystävä niin uskotaan silti, että on enemmän kuin ystävyyttä?Minä uskon enemmän kuin ystävyyteen kans, ei voi mainoksessa sellaista sanoa tietenkään ja meinaa sanoa homostelemaan.
Nyt lopetat sen K:n kiusaamisen. Selvästi sanoi, että ovat vain rakkaita ystäviä, eikä halua että ihmiset luulevat muuta.Minä uskon enemmän kuin ystävyyteen kans, ei voi mainoksessa sellaista sanoa tietenkään ja meinaa sanoa homostelemaan.
Mitä hohdokkuutta siitä nyt katosi? Onhan K ollut myös gf kanssa Tjäreborgin ilmaismatkalla ihan samalla tavalla. Menettikö se jotenkin hohdokkuttaan lomailijoille sponsorin takia?Jotenkin hohdokkuutta katosi, kun kyseessä olikin ilmaismatka Bojanin kanssa.
Shippaus voi hyvin ja jatkuu vaikka kuinka intät.Nyt lopetat sen K:n kiusaamisen. Selvästi sanoi, että ovat vain rakkaita ystäviä, eikä halua että ihmiset luulevat muuta.