Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kauemmin. Se jatkui täällä kahteen otteeseen ja vauvalla kahteen tai kolmeen otteeseen tämä aikana. Koen ahdistavaksi ja, että suljetaan yhteisöstä pois. En edes tehnyt mitään pahaa. Täällä on ihan hirveitä tekstejä välillä ja vauvalla myös. Niihin ei suhtauduta samalla tavalla.
Mitähän traumaa tää ihminen koittaa näillä tekaistuilla uhriutumisillaan ratkoa? Koska tilanne ei nyt tällä viikolla keskusteluissa mennyt millään lailla pahaksi häntä kohtaan. Hän joutui pulaan omaa syytään, kun ei esittänyt pyydettyjä todisteita tai vastannut, että mulla ei ole niitä. Siis ekalla kerralla, kun sitä häneltä kysyttiin.
Vaikuttaa joltain esitykseltä tuo loukkaantuminenkin.
 
vierailija
Mitähän traumaa tää ihminen koittaa näillä tekaistuilla uhriutumisillaan ratkoa? Koska tilanne ei nyt tällä viikolla keskusteluissa mennyt millään lailla pahaksi häntä kohtaan. Hän joutui pulaan omaa syytään, kun ei esittänyt pyydettyjä todisteita tai vastannut, että mulla ei ole niitä. Siis ekalla kerralla, kun sitä häneltä kysyttiin.
Vaikuttaa joltain esitykseltä tuo loukkaantuminenkin.
Eipäs vaikuta, et varmaan ollut ketjuissa paikalla tuolloin, kun toi kiistely alkoi ja naureskelu hänelle.
 
vierailija
Asia on jo käsitelty. Moneen kertaan. Myös tuo etsiminen. Edelleen minua on kiusattu ja ivattu ja haukuttu ja yritetty ajaa pois niin vauvalta kuin täältäkin tuon kuva-asian takia. Luulisi, että ymmärtäisit ettei tuollainen ole mukavaa.
Ihme uhriutumista jokaiseen viestiin, johon vähänkin mahdollista. Vaikuttaa ihan jonkun oman traumansa hoidattamiselta meidän kustannuksellamme, kuin miltään aidolta reagoinnilta meneillä olleeseen tilanteeseen. Tai kommenttiin, jota lainaa.
 
vierailija
En usko, mutta en liity tuohon keskusteluun millään tavalla. Mä oon nukkunut kaksi viime yötä. Mutta se rehellisyyden vaatija teki hyvää työtä. Systemaattisesti ja sössöttäjön harhauttamatta koitti vaatia häntä olemaan rehellinen. Osaisinpa olla itse yhtä systemaattinen, mutta en osaisi.
Henkilö, joka ei todisteita (tai selkeitä, fiksuja vastauksia) antanut, uhriutuu aivan käsittämättömästi. Oli hyvää viihdettä se toissa yö.
Aito
Ja tämä oli myös ensimmäinen kommenttini koko asiaan ikinä.
 
vierailija
Tässä on tapahtunut niin paljon kaikkea ihanaa viimeisen puolentoista vuoden aikana, että asiasta tietämättömälle olisi aika vaikea selittää mistä on kyse. Joo, voin toki kertoa mutta istupa viikoksi alas siihen sohvalle ja katsohan tänne fläppitauluun.
 
vierailija
En tiedä. Paljon hyvää on, mutta fandom välillä todella aiheuttaa ikäviä tuntemuksia. Mutta niin kai isossa ihmisryhmästä on aina. Sille ei voine mitään

Bluza on ihana.

Uskon pitäväni Kärtsän biisistä myös. Kärtsän levyä odotan tosi paljonkin. Toivon vaan sen sisältävän uuttakin materiaalia eikä paljolti julkaistuja sinkkuja joilla osalla alkaa olla jo ikääkin.
 
vierailija
Tässä on tapahtunut niin paljon kaikkea ihanaa viimeisen puolentoista vuoden aikana, että asiasta tietämättömälle olisi aika vaikea selittää mistä on kyse. Joo, voin toki kertoa mutta istupa viikoksi alas siihen sohvalle ja katsohan tänne fläppitauluun.
Kun tää on ohi. Olet tyhjän päällä. Sulle itsellesi ei tapahtunut mitään.
 
vierailija
Kun tää on ohi. Olet tyhjän päällä. Sulle itsellesi ei tapahtunut mitään.
En ole tuo, jolle vastasit, mutta olen eri mieltä. Positiivisista asioista saa valtavasti voimavaroja. Monet ovat fanituksensa aikana ja ansiosta rakastuneet, eronneet, löytäneet uusia harrastuksia, havainneet itsessään uusia piirteitä, ovat rikkoneet rajoja ja poistuneet mukavuusalueeltaan, kehittyneet ihmisinä, löytäneet kirjoittamisen, taiteen ja musiikin aivan uudella tavalla. Se, että se ei ole sinulle antanut mitään, ei tarkoita, ettei se antaisi paljon ja muille.
 
vierailija
En ole tuo, jolle vastasit, mutta olen eri mieltä. Positiivisista asioista saa valtavasti voimavaroja. Monet ovat fanituksensa aikana ja ansiosta rakastuneet, eronneet, löytäneet uusia harrastuksia, havainneet itsessään uusia piirteitä, ovat rikkoneet rajoja ja poistuneet mukavuusalueeltaan, kehittyneet ihmisinä, löytäneet kirjoittamisen, taiteen ja musiikin aivan uudella tavalla. Se, että se ei ole sinulle antanut mitään, ei tarkoita, ettei se antaisi paljon ja muille.
Tiedätkö, en olisi selvinnyt kesää 2023 ilman tätä fandomia, näitä kahta ja heidän musiikkiaan. Maailma oli kaatumassa päälle monestakin eri syystä, mutta näiden varassa jaksoin ja löysin iloa elämääni. Edelleen roikun mukana, vaikka värit ovat jo palanneet elämääni. Kiitos näiden kahden.
 
vierailija
En ole tuo, jolle vastasit, mutta olen eri mieltä. Positiivisista asioista saa valtavasti voimavaroja. Monet ovat fanituksensa aikana ja ansiosta rakastuneet, eronneet, löytäneet uusia harrastuksia, havainneet itsessään uusia piirteitä, ovat rikkoneet rajoja ja poistuneet mukavuusalueeltaan, kehittyneet ihmisinä, löytäneet kirjoittamisen, taiteen ja musiikin aivan uudella tavalla. Se, että se ei ole sinulle antanut mitään, ei tarkoita, ettei se antaisi paljon ja muille.
Tai muuttaneet eri maihin.
 

Yhteistyössä