Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja höpöti höpöti. En ole osallistunut kumpaankaan keskusteluun, en kuvajuttuun enkä Vauvan tämäniltaiseen "havaintoon". Lynkkaustunnelma-termiä käytin siksi, että olen itse joutunut joskus sellaisen kohteeksi muutamia kuukausia sitten, kun satuin esittämään valtavirrasta poikkeavia mielipiteitä ja näkökulmia (ihan keskustelun aiheessa pysyen). Kyllähän se ärsytti, mutta turha mun oli sitä jäädä märisemään. Läksin pois, keskustelu aiheesta laantui ja paljon myöhemmin samasta aiheesta on keskusteltu ihan eri henkeen ja myös niitä pointteja joita toin esille, ovat muutkin kannattaneet. Olen lukenut keskustelut ja väitän kyllä, että sellaista aggressiivista tunnelmaa ei kyllä ollut nyt. Huumoria näistä molemmista tapauksista on revitty ihan kunnolla ja itsekin kannattaisi ottaa huumorin kannalta.
Ymmärrän, että jos on vilpittömässä mielessä liikkeellä, eikä saa vastakaikua, asia voi harmittaa. Mutta minkäs teet. Jos et voi todistaa, miksi kenenkään pitäisi sinua uskoa. Pitää ymmärtää, että KAIKKI ovat täällä vain "vierailijoita". Kukaan ei näe sinua.

Tämä 👍 : " Ymmärrän, että jos on vilpittömässä mielessä liikkeellä, eikä saa vastakaikua, asia voi harmittaa. Mutta minkäs teet. Jos et voi todistaa, miksi kenenkään pitäisi sinua uskoa. Pitää ymmärtää, että KAIKKI ovat täällä vain "vierailijoita". Kukaan ei näe sinua."
 
vierailija
Hitsi, minä kyllä toivon, että tälläisiä edelleen tuotaisiin esiin, kun inasen uskon, että tuollainen pusu on voinut tapahtua. Mutta ymmärrän, kun tosiaan noita hyökkääjiä on.
Tuskin tässä voittaa olisi edes voinut. Siksi en kuvaa laittanut silloin tänne kun sen näin kun ei se mikään varma ollut. Ajattelin vaan mainita aiemmin kun muustakin epävarmasta mainittiin vastaavasta ja joku kommentoi miksei ole kuvaa.

Vähän tulee kyllä inhottava fiilis koko porukasta. Mistä tietää keikalla ketä nuo kiusanhenget on. Selkeästi ovat porukkaan kuuluvia
 
vierailija
Tuskin tässä voittaa olisi edes voinut. Siksi en kuvaa laittanut silloin tänne kun sen näin kun ei se mikään varma ollut. Ajattelin vaan mainita aiemmin kun muustakin epävarmasta mainittiin vastaavasta ja joku kommentoi miksei ole kuvaa.

Vähän tulee kyllä inhottava fiilis koko porukasta. Mistä tietää keikalla ketä nuo kiusanhenget on. Selkeästi ovat porukkaan kuuluvia
Miksi sitten täällä olet jos on inhottavaa? Mene pois.
 
vierailija
Tämä : " Ymmärrän, että jos on vilpittömässä mielessä liikkeellä, eikä saa vastakaikua, asia voi harmittaa. Mutta minkäs teet. Jos et voi todistaa, miksi kenenkään pitäisi sinua uskoa. Pitää ymmärtää, että KAIKKI ovat täällä vain "vierailijoita". Kukaan ei näe sinua."
Ei tarvitse uskoa. Kiusaaminen. Haukkuminen ivaaminen. Pois ajaminen. Eri keskustelupalstoille vieminen tässä harmittaa. Minua on nyt kiusattu asiasta useita kertoja eri palstoilla. Ei kauhean mukavaa käytöstä.

Miten edes kommentoit tuollaista kun ei se uskominen tässä mikään ongelma ollut?
 
vierailija
vierailija
Tuskin tässä voittaa olisi edes voinut. Siksi en kuvaa laittanut silloin tänne kun sen näin kun ei se mikään varma ollut. Ajattelin vaan mainita aiemmin kun muustakin epävarmasta mainittiin vastaavasta ja joku kommentoi miksei ole kuvaa.

Vähän tulee kyllä inhottava fiilis koko porukasta. Mistä tietää keikalla ketä nuo kiusanhenget on. Selkeästi ovat porukkaan kuuluvia
Nyt, nyt. Sanoisinpa, että mene nukkumaan ja rauhoita itsesi ennen kuin tulet tänne seuraavan kerran. Älä yritä tunnistaa ketään tai arvele kenenkään henkilöllisyyttä. Ei täällä ole mitään "porukkaa", joka erityisesti olisi sinua vastaan.
 
vierailija
Nyt, nyt. Sanoisinpa, että mene nukkumaan ja rauhoita itsesi ennen kuin tulet tänne seuraavan kerran. Älä yritä tunnistaa ketään tai arvele kenenkään henkilöllisyyttä. Ei täällä ole mitään "porukkaa", joka erityisesti olisi sinua vastaan.
Tämä. Ja ihmiset lähtökohtaisesti kommentoi täällä viestejä eikä kirjoittajia, kukaan ei tiedä susta yhtään mitään muuta kuin viestisi sisällön. Lähdet nyt itse sille linjalle että kirjottelet jostain porukasta joka kiusaa vaikka täällä ei voi tietä kuka on kirjoittanut minkäkin viestin.
 
vierailija
Kyllä se on kiusaamista ja vainoamista jatkaa aiheesta toistuvasti ja vielä viedä asia muualle missä valehdellaan ja vääristellään ja ivataan asiaa. Minä en ole asiaa tuonut uudestaan puheeksi. Puolustanut vain itseäni enkä mene pois. Ongelma ei ole minun aiheuttamani.
 
vierailija
Jankkauksen tai muun keskustelun väliin: onko karvaraja OF-posesta peilin kautta Kyrpoksella tullut vielä piirrosta? En oo ainakaan sellaista löytänyt tumpusta, linkkejä tai vinkkejä taiteellisiin tulkintoihin otetaan vastaan! Kiitos!
 
vierailija
Tuskin tässä voittaa olisi edes voinut. Siksi en kuvaa laittanut silloin tänne kun sen näin kun ei se mikään varma ollut. Ajattelin vaan mainita aiemmin kun muustakin epävarmasta mainittiin vastaavasta ja joku kommentoi miksei ole kuvaa.

Vähän tulee kyllä inhottava fiilis koko porukasta. Mistä tietää keikalla ketä nuo kiusanhenget on. Selkeästi ovat porukkaan kuuluvia
Samoja tuntemuksia tullut välillä. Pieni tauko tai eri ketju voi auttaa ottamaan etäisyyttä.
 
vierailija
Tämä. Ja ihmiset lähtökohtaisesti kommentoi täällä viestejä eikä kirjoittajia, kukaan ei tiedä susta yhtään mitään muuta kuin viestisi sisällön. Lähdet nyt itse sille linjalle että kirjottelet jostain porukasta joka kiusaa vaikka täällä ei voi tietä kuka on kirjoittanut minkäkin viestin.
Kun tätä nyt on jatkettu usealla palstalla ja jenginä peukuteltu ivaavaa sisältöä tuskin on tekijänä yksi henkilö
 
vierailija
Kyllä se on kiusaamista ja vainoamista jatkaa aiheesta toistuvasti ja vielä viedä asia muualle missä valehdellaan ja vääristellään ja ivataan asiaa. Minä en ole asiaa tuonut uudestaan puheeksi. Puolustanut vain itseäni enkä mene pois. Ongelma ei ole minun aiheuttamani.
Minä ainakin kirjoitin ensimmäisen viestini kuvaan liittyen juuri äsken, koska tulin juuri palstalle. Ehdotin että joku muu voisi etsiä kuvaa jos et itse halua jakaa sitä. Tarvitaan päivämäärä ja alusta ja mahdollinen nimimerkki.
 

Yhteistyössä