Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ööeeeivittu. Eli mitään kuvaa ei koskaan löydetty, pelkkiä epämääräisiä juttuja jotka saattoi olla tai olla olematta, ja keskustelu on nyt kiertänyt kolme sivua kehää. Helpompi olisi ollut ohittaa tää koko kuvasta jankkaaja.
 
vierailija
He oli kyllä aika humalassa tuona yönä ja selvästi onnellisia toistensa näkemisestä ja yhteisestä lomasta. Onhan siinä voinut tunteet ottaa vallan. Eivätkä ole itsekään ajatelleet, että tuolla siinä hetkessä kukaan heitä tunnistaisi.
Mä en muutenkaan mitenkään enää usko, että ihan vain ystävinä tuolla lomailevat.
Pusuun julkisesti on vaikea uskoa vaikka tuon kuvan näin. Siinä vaan olisi voinut olla jotkut muutkin. Mutta vaikka olen vain fiilistelijä alkaa olla vähän vaikea uskoa vain ystävyyteen vaikka se olisi miten läheinen. Keistä tahansa muista ajattelisin samoilla infoilla olevan vähintään vahvempiakin tunteita.

Tiedä sitten. Mutta pääasia, että heillä taitaa olla hyvä olla yhdessä. Siinä koiran ja Bojanin rapsuttelu videossakin näyttävät ihan ihastuneilta. Ja pliis Bojan ei se noin hauska juttu ollut. 🤭
 
vierailija
Pusuun julkisesti on vaikea uskoa vaikka tuon kuvan näin. Siinä vaan olisi voinut olla jotkut muutkin. Mutta vaikka olen vain fiilistelijä alkaa olla vähän vaikea uskoa vain ystävyyteen vaikka se olisi miten läheinen. Keistä tahansa muista ajattelisin samoilla infoilla olevan vähintään vahvempiakin tunteita.

Tiedä sitten. Mutta pääasia, että heillä taitaa olla hyvä olla yhdessä. Siinä koiran ja Bojanin rapsuttelu videossakin näyttävät ihan ihastuneilta. Ja pliis Bojan ei se noin hauska juttu ollut.
Voi sinua reppanaa, muista olla liikaa menemättä ficceihin.
 
vierailija
Pusuun julkisesti on vaikea uskoa vaikka tuon kuvan näin. Siinä vaan olisi voinut olla jotkut muutkin. Mutta vaikka olen vain fiilistelijä alkaa olla vähän vaikea uskoa vain ystävyyteen vaikka se olisi miten läheinen. Keistä tahansa muista ajattelisin samoilla infoilla olevan vähintään vahvempiakin tunteita.

Tiedä sitten. Mutta pääasia, että heillä taitaa olla hyvä olla yhdessä. Siinä koiran ja Bojanin rapsuttelu videossakin näyttävät ihan ihastuneilta. Ja pliis Bojan ei se noin hauska juttu ollut. 🤭
Näinhän se on, että joka tapauksessa heillä selvästi on hyvä olla yhdessä. Ja näyttävät kyllä vähintään ihastuneilta.
Kysyn siitä kuvasta vielä sen verran, että näkyikö siinä muita ihmisiä niiden pussaajien lähellä? Vaiko vain he kaksi ja tyhjää tilaa ympärillä?
 
vierailija
Oli. Kuva oli kaukaa.. Vaatteet täsmäsi mitä siitä valaistuksesta selvän sai ja pituus. Muttei näkynyt kasvoja. Voi se olla oikea, mutta mitään varmuutta ei ole. Otin vain puheeksi kun joku mainitsi kuvasta. Luulin ettei ole vakava juttu kun en väitä kuvaa aidoksi vaan epäilen sitä itsekin kuten aidosti teen
Mitä niillä muuten oli päällä?
 

Yhteistyössä