Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oi, ihan "annettu mahdollisuuksia"! Ajatteletko sä jotenkin omistavasi tän ketjun?

Kyllä se kirjoittaja on vastannut kaikkeen ja selittänyt ja perustellut, mutta sä et vaan jankutukseltasi sitä halua tai ehdi nähdä.
No ethän ole vastannut. Olet antanut ympäripyöreitä vastauksia ettet muka pysty sanomaan edes mistä maasta kuvan postaaja on tai onko fani vai ei. Ta antanut mitään muitakaan tietoja siitä tilistä. Ihan selvästi keksitty juttu. Ja voisit muuten lopettaa myös nämä itseäsi puolustavat kirjoittelut, ne ei erityisesti auta uskottavuusongelmasi kanssa. 😂
 
vierailija
Olen seurannut tätä keskustelua nyt sivusta pitkään, ja ei voi muuta kuin hämmästellä, mikä saa ihmisen tivaamaan jotain asiaa, jolla ei oikeasti ole mitään merkitystä kokonaisuuden kannalta, ja hyökkäämään noin ikävästi kanssapalstailijaa kohtaan. Joku ehkä näki jonkun kuvan, tai sitten ei nähnyt. Mitä sitten. Jos joku selkeä kuva olisi, niin se olisi levinnyt salamana. Ei ole mitään merkitystä, jos joku täällä vähän hämmentää soppaa heittämällä keksityn jutun kuvasta, tai ehkä kuvitteli jossain kuvassa olleen jotain. Itse uskon että joku epäselvä kuva on saattanut ollakin, mutta se ei varmaan kuitenkaan ollut J&B. Mutta sillä ei ole mitään merkitystä tässä ja nyt. Meillä on ihanaa matskua ihan Kärtsän itsensä jakamana, ja se riittää ainakin mulle.
 
vierailija
No ethän ole vastannut. Olet antanut ympäripyöreitä vastauksia ettet muka pysty sanomaan edes mistä maasta kuvan postaaja on tai onko fani vai ei. Ta antanut mitään muitakaan tietoja siitä tilistä. Ihan selvästi keksitty juttu. Ja voisit muuten lopettaa myös nämä itseäsi puolustavat kirjoittelut, ne ei erityisesti auta uskottavuusongelmasi kanssa.
Ei tuon kirjoittaja ollut tämä kuvan nähnyt vaan minä. Sekoitat ihmisiä. En ymmärrä mikä sinua vaivaa
 
vierailija
No ethän ole vastannut. Olet antanut ympäripyöreitä vastauksia ettet muka pysty sanomaan edes mistä maasta kuvan postaaja on tai onko fani vai ei. Ta antanut mitään muitakaan tietoja siitä tilistä. Ihan selvästi keksitty juttu. Ja voisit muuten lopettaa myös nämä itseäsi puolustavat kirjoittelut, ne ei erityisesti auta uskottavuusongelmasi kanssa.
Joopa joo. Meillä kaikilla ei välttämättä ole jakautunut persoonallisuus.
 
vierailija
Joillakin on sellainen ihan ylitsepääsemätön tarve saada sanoa viimeinen sana tai osoittaa itse olleensa oikeassa, ihan mitättömissäkin asioissa. Kun joskus pitäisi ymmärtää vain antaa olla. Tässä ei nyt ole kukaan poliitikko antanut väärää lausuntoa yhteiskunnan kannalta merkittävässä asiassa, vaikka tivaamisen tasosta voisi niinkin päätellä. Nyt ollaan ihan vaan anonyymilä keskustelupalstalla ja aihe on maailman mittakaavassa mitätön.
 
vierailija
No ethän ole vastannut. Olet antanut ympäripyöreitä vastauksia ettet muka pysty sanomaan edes mistä maasta kuvan postaaja on tai onko fani vai ei. Ta antanut mitään muitakaan tietoja siitä tilistä. Ihan selvästi keksitty juttu. Ja voisit muuten lopettaa myös nämä itseäsi puolustavat kirjoittelut, ne ei erityisesti auta uskottavuusongelmasi kanssa.
En usko hänen itse kirjoittaneen, hölmöksi menee jutut täälläkin.
 
vierailija
No ethän ole vastannut. Olet antanut ympäripyöreitä vastauksia ettet muka pysty sanomaan edes mistä maasta kuvan postaaja on tai onko fani vai ei. Ta antanut mitään muitakaan tietoja siitä tilistä. Ihan selvästi keksitty juttu. Ja voisit muuten lopettaa myös nämä itseäsi puolustavat kirjoittelut, ne ei erityisesti auta uskottavuusongelmasi kanssa.
Voitko kertoa, mitä väliä tuolla kaikella on? Miksi tämä on sinulle henkilökohtaisesti niin tärkeää?
 
vierailija
Oliko siinä siis toisella lippis ja toisella huppu päässä, tuollainhan ne vois kulkee, jos eivät halua, että tunnistetaan? Eli periaatteessa pieni mahdollisuus, että kaukaa otettu kuva voisi olla oikea.
Oli. Kuva oli kaukaa.. Vaatteet täsmäsi mitä siitä valaistuksesta selvän sai ja pituus. Muttei näkynyt kasvoja. Voi se olla oikea, mutta mitään varmuutta ei ole. Otin vain puheeksi kun joku mainitsi kuvasta. Luulin ettei ole vakava juttu kun en väitä kuvaa aidoksi vaan epäilen sitä itsekin kuten aidosti teen
 
vierailija
Oli. Kuva oli kaukaa.. Vaatteet täsmäsi mitä siitä valaistuksesta selvän sai ja pituus. Muttei näkynyt kasvoja. Voi se olla oikea, mutta mitään varmuutta ei ole. Otin vain puheeksi kun joku mainitsi kuvasta. Luulin ettei ole vakava juttu kun en väitä kuvaa aidoksi vaan epäilen sitä itsekin kuten aidosti teen
Ok, kiitos selvennyksestä. Mielestäni olet kertonut ihan riittävästi asiasta. Eli joku kuva ehkä oli, mutta saattoi olla kaksi ihan mutakin heppua, kun huomioidaan, että tuo kyseinen alue on nimenomaan gay friendly, siellä miespareja kulkee varmaan enemmänkin.
 
vierailija
No ethän ole vastannut. Olet antanut ympäripyöreitä vastauksia ettet muka pysty sanomaan edes mistä maasta kuvan postaaja on tai onko fani vai ei. Ta antanut mitään muitakaan tietoja siitä tilistä. Ihan selvästi keksitty juttu. Ja voisit muuten lopettaa myös nämä itseäsi puolustavat kirjoittelut, ne ei erityisesti auta uskottavuusongelmasi kanssa.
Kun kerran vastausten antaminen kaikkiin esitettyihin kysymyksiin on nyt ilmeisesti se juttu, jolla saa oikeuden ylipäätään olla täällä, niin tottahan vastaat itekin kun sulta kysytään:

Eli ajatteletko jotenkin omistavasi tän ketjun?
 
vierailija
En mä pitäis mitenkään ihan mahdottomana, että noin olisi voinut käydä ja joku olisi siitä kuvankin saanut kaukaa napattua. Mutta en nyt tietenkään pidä tätä myöskään mitenkään varmana asiana.
 
vierailija
Ok, kiitos selvennyksestä. Mielestäni olet kertonut ihan riittävästi asiasta. Eli joku kuva ehkä oli, mutta saattoi olla kaksi ihan mutakin heppua, kun huomioidaan, että tuo kyseinen alue on nimenomaan gay friendly, siellä miespareja kulkee varmaan enemmänkin.
Saattoi olla ja itse epäilen ettei he niin keskeisellä paikalla pussaisi jos niin tekisivät ylipäätään. Tai näytti ainakin ihan ettei ollut syrjäisin nurkka.
En oikein tiedä mitä ajatella ylipäätään heistä tuossa mielessä. En ole shippari.
 
vierailija
Saattoi olla ja itse epäilen ettei he niin keskeisellä paikalla pussaisi jos niin tekisivät ylipäätään. Tai näytti ainakin ihan ettei ollut syrjäisin nurkka.
En oikein tiedä mitä ajatella ylipäätään heistä tuossa mielessä. En ole shippari.
He oli kyllä aika humalassa tuona yönä ja selvästi onnellisia toistensa näkemisestä ja yhteisestä lomasta. Onhan siinä voinut tunteet ottaa vallan. Eivätkä ole itsekään ajatelleet, että tuolla siinä hetkessä kukaan heitä tunnistaisi.
Mä en muutenkaan mitenkään enää usko, että ihan vain ystävinä tuolla lomailevat.
 
vierailija
He oli kyllä aika humalassa tuona yönä ja selvästi onnellisia toistensa näkemisestä ja yhteisestä lomasta. Onhan siinä voinut tunteet ottaa vallan. Eivätkä ole itsekään ajatelleet, että tuolla siinä hetkessä kukaan heitä tunnistaisi.
Mä en muutenkaan mitenkään enää usko, että ihan vain ystävinä tuolla lomailevat.
Kerro lisää, olit ilmeisesti siellä!!!
 
vierailija
Ööeeeivittu. Eli mitään kuvaa ei koskaan löydetty, pelkkiä epämääräisiä juttuja jotka saattoi olla tai olla olematta, ja keskustelu on nyt kiertänyt kolme sivua kehää. Helpompi olisi ollut ohittaa tää koko kuvasta jankkaaja.
 

Yhteistyössä