Katsopa huviksesi mikä palsta tässä on kyseessä. Emme ole Kompostissa.B ja Kris on asuneet kämppiksinä myös. Ärsyttää että pitää vähätellä toisten shippejä ja nostaa omaa shippiä ylemmäs.
Ei tarvitse silti vähätellä toisten shippejäKatsopa huviksesi mikä palsta tässä on kyseessä. Emme ole Kompostissa.
Väärä paikka. Hyppää kompostiin.B ja Kris on asuneet kämppiksinä myös. Ärsyttää että pitää vähätellä toisten shippejä ja nostaa omaa shippiä ylemmäs.
Joo tiedän, skippaan myös itse K&B mutta ärsyttää kun täällä lytätään toisten shippejä.Katsopa huviksesi mikä palsta tässä on kyseessä. Emme ole Kompostissa.
Todennäköisesti ei tule mitään mielenkiintoista, mutta varmastihan ei pysty sanomaan. Itse tässä juuri arvon.Siis mitä tässä nyt kannattaa odottaa? Vai meenkö nukkumaan ja katselen & kuuntelen huomenna? Tuleeko jotain sellasta et pitäs nähdä reaaliajassa?
Niin viittasin tuohon, joka laittoi ne serbiaksi. Mä kyllä tajusin, että halusit nimenomaan ymmärtää sanat, etkä hoilottaa esim mukana. Tai miksei molempia, ja linkillä ne ois saanut tänne aika käyevästi, mutta…Ihmiset on täällä keskimääräistä tyhmempiä? Sinä tunnut ainakin olevan. Etsi itse? Minähän sain sut etsimään niitä Bluzan lyriikoita, että kuka tässä tyhmä on? En jaksanut etsiä ja siksi kysyit.
Ei kuulu tänne noi jutut.Ei tarvitse silti vähätellä toisten shippejä
- eri
Ei lytätä. Ei vaan kuulu tänne. Vie se kusinen Bokris kompostiin, jonne se kuuluu.Joo tiedän, skippaan myös itse K&B mutta ärsyttää kun täällä lytätään toisten shippejä.
Shippaan, en skippaa.Joo tiedän, skippaan myös itse K&B mutta ärsyttää kun täällä lytätään toisten shippejä.
Huoh. Perkeleen Bojan!B on sanonut että tekee biisejä myös esim. läheistensä tarinoista?
Mä odottelen Bluzaa, K&B liveen en oikein usko, vaikka olisihan se kiva ylläri.Siis mitä tässä nyt kannattaa odottaa? Vai meenkö nukkumaan ja katselen & kuuntelen huomenna? Tuleeko jotain sellasta et pitäs nähdä reaaliajassa?
No toihan on vaan fakta. Tunge sä se kavereitten parituksesi kompostiin, mihin se kuuluukin.B ja Kris on asuneet kämppiksinä myös. Ärsyttää että pitää vähätellä toisten shippejä ja nostaa omaa shippiä ylemmäs.
Kukaan ei lytännyt mitään, vaan kertoi sulle faktan.Joo tiedän, skippaan myös itse K&B mutta ärsyttää kun täällä lytätään toisten shippejä.
Tuntuu et noi sanat voisi hyvinkin kertoa viisufinaalin jälkeisestä yöstä. Sen ei haluttu loppuvanNiin viittasin tuohon, joka laittoi ne serbiaksi. Mä kyllä tajusin, että halusit nimenomaan ymmärtää sanat, etkä hoilottaa esim mukana. Tai miksei molempia, ja linkillä ne ois saanut tänne aika käyevästi, mutta…
Tai mä koklaan tulisko se tässä läpi
Joker Out - Bluza lyrics
Joker Out Bluza lyrics: Stolicu primakni / Ruku mi dotakni / Noćas ti si mojalyricstranslate.com
Trollilla on unettomuutta vain.Miksi ihmeessä täällä nyt hermostuttiin, että Kris on ollut mukana kirjoittamassa? Aika vakavasti otatte nää asiat
No juu juu. Kaikki on tienneet tuon jo maaliskuusta lähtien.Tuntuu et noi sanat voisi hyvinkin kertoa viisufinaalin jälkeisestä yöstä. Sen ei haluttu loppuvan
Ei vattu säkin oot yksinkertainen. No mitähän voisi esim tulla? Tuskin siis tulee, mutta on mahdollisuuksien rajoissa?