K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä oon vaan helpottunut jos sadiejuttu alkaa olla jo taputeltu. Mun mielestä se on ollut tosi rasittava osuus kaikessa fandomin keskustelussa, vaikka sadiesta itsestään pidänkin. Täällä en oo viitsinyt tätä puida ollenkaan koska eräs on vienyt kyllä siltä osin keskustelun aivan omiin sfääreihinsä, enkä missään nimessä ole halunnut kompata häntä.
Musta olis mukavaa nähdä S kuvioissa jatkossakin. Ystävänä varmasti näkyykin mutta oishan se suloista jos olis kuvioissa myös romanttisessa mielessä.
 
vierailija
Samaa mieltä, jos B:llä ois jotain tarvetta yrittää viedä huomio S-juoruista niin se postais omaan someensa. S- JO (+D) yhteisfandomi on vieläpä mun mielestä paljolti sellaisia ettei ne edes seuraa K:ta välttämättä, niin ei noi K:n stoorit edes saavuta heitä hirveän tehokkaasti. K vaan tykkää somettaa ulkomailla.
Sadien fanit tuntuu tosiaan vasta havahtuneen koko juttuun vaikka ne seuraa sitä tosi tarkasti. Sillä on hirveän suuri fanikunta etelä-amerikassa ja veikkaan ettei se fandom juuri risteä k:n fandomin kanssa
 
vierailija
Ei. En toivo. Mutta: Elämä vain on sellasta että se voi välillä ajaa ihmisiä erilleen. Suhteet hiipuu. Kokoajan sellaista tapahtuu vaikka kenelle. Siksi en pidä mitenkään 100% varmana että K on avoliitossa. Ja tää on muuten komposti jossa saa spekuilla vapaasti. B ja S on aivan yhtä kaukaa haettua, jopa kauempaakin, koska B julkisesti torppasi juorut. K ei oo julkisesti sanonut mitään suhteistaan.
Mutta he oli vasta yhdessä Serbiassa häissä ja seuraavalla viikolla oli muutto. Mitä kuvittelet siinä välillä tapahtuneen?
 
vierailija
Mä en todellakaan usko mihinkään harhauttamisiin. Minkään harhautusoperaation keksiminenkin on jo aika absurdia, saati että sellaista lähtisi joku muukin toteuttamaan, varsinkaan jollain 5 tähden lomalla. Miksi ihmeessä k laittaisi rahaa tuollaiseen jos tarkoitus ei olisi viettää kaverilomaa vaan tehdä vaan jotain piilottelua? Onnistuminenkin on ihan sattuman kauppaa, koska ikinä ei tiedä mitä samaan aikaan jostain voisi putkahtaa. Enkä edes tiedä mitä tässä kohdassa edes koitettaisiin peitellä. Juorut tuli ja meni, niiden julkaisijoilla on jo uudet jutut käynnissä.
 
vierailija
Sadien fanit tuntuu tosiaan vasta havahtuneen koko juttuun vaikka ne seuraa sitä tosi tarkasti. Sillä on hirveän suuri fanikunta etelä-amerikassa ja veikkaan ettei se fandom juuri risteä k:n fandomin kanssa
S:ästä liikkaa varmasti jenkkien puolella jatkuvasti vaikka mitä seurusteluhuhuja ties kenen kaa, niin B-juoru ei varmaan edes ollut tarpeeksi että suurin osa edes letkauttaisi korvaansa sen suhteen.
 
vierailija
Mä luulen että juttu on siinä, et muutamat shippaajat ajattelee, että loma B:n kanssa on väistämättä romanttinen. Kun se kuitenkin erittäin todennäköisesti on vain läheisten ystävysten loma ja kumppanit on ihan toiset henkilöt.
Onhan ne lomat sadienkin kanssa tulkittu romanttisiksi. Ei B voi liikkua kenenkään kanssa ilman että se yhdistetään siihen jotenkin seksuaalisesti tai romanttisesti. Siis ei kenenkään. Ei edes lavalla Mihan kanssa.
 

Yhteistyössä