K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täällä oli kerran asiallista keskustelua ja tosi moni kertoi fanittavansa pelkästään Joksuja. Käärijän haukkujat ja täällä valittavat ovat toki asia erikseen ja heitä tuskin on montaa.
Oli kerran asiallista keskustelua ja silloin sattui paikalla olemaan Joksufaneja. No kas, silloin ei sitten sattunut olemaan Kärtsäfaneja paikalla. Kaikki ei koko aikaa täällä roiku ja itse olen ainakin osunut useastikin Kärtsäjuttujen keskelle täälläkin. Silloin on ehkä Vauvalla ollut Joksujutut ja porukat siellä. Kyllä aika moni seilaa useammalla palstalla itseä kiinnostavien juttujen perässä.
 
vierailija
Oli kerran asiallista keskustelua ja silloin sattui paikalla olemaan Joksufaneja. No kas, silloin ei sitten sattunut olemaan Kärtsäfaneja paikalla. Kaikki ei koko aikaa täällä roiku ja itse olen ainakin osunut useastikin Kärtsäjuttujen keskelle täälläkin. Silloin on ehkä Vauvalla ollut Joksujutut ja porukat siellä. Kyllä aika moni seilaa useammalla palstalla itseä kiinnostavien juttujen perässä.
Mun mielestä täällä on tosi harvoin keskustelua Käärijästä, oon ollut täällä huhtikuusta lähtien. Joksuista sen sijaan keskustellaan joka päivä.
 
vierailija
Oli kerran asiallista keskustelua ja silloin sattui paikalla olemaan Joksufaneja. No kas, silloin ei sitten sattunut olemaan Kärtsäfaneja paikalla. Kaikki ei koko aikaa täällä roiku ja itse olen ainakin osunut useastikin Kärtsäjuttujen keskelle täälläkin. Silloin on ehkä Vauvalla ollut Joksujutut ja porukat siellä. Kyllä aika moni seilaa useammalla palstalla itseä kiinnostavien juttujen perässä.
Yritän sanoa sulle nyt nätisti. Ota ihan rauhassa, äläkä vedä itseesi noita Kärtsään liittyviä juttuja. Trollit innostuu siitä ja ketju täyttyy sen jälkeen jankkauksella ja solvaamisella. Trollit aistii, kun joku on herkillä jonkun asian suhteen. Ihan ystävyydellä kirjoitan tämän.
 
vierailija
Videot aitoja, mutta mistään ei voi tietää, ovatko kahden vai pysyykö muu seurue vaan piilossa.
jep, ei voida tietää ketä muita mahdollisesti mukana matkassa. Nautitaan nyt kuitenkin tästä ilahduttavasta Bojere kontsasta kun sitä taas pitkästä aikaa tulee. Hauskaa heillä siellä Kyproksella ihan oikeasti vaikuttaa olevan. Minä ainakin oikein mielellään siitä myös täällä keskustelen 🤗
 
vierailija
Mä kyl toivon et Boitsulla ei ole mitään haastiksia buukattuna tän reissun jälkeen, kun K juottaa sen täysin pöhöttyneeksi ja krapulaiseksi seuraavien päivien aikana. Tietty Kris voi tuurata jos on tosi pahassa kunnossa.
 
vierailija
Mun on kyllä tosi vaikea uskoa, että K olisi reissussa ilman ketään omasta hovista mukanaan. Se olisi niin epätyypillistä hänelle. Miettikää nyt itsekin. Sehän on aivan ennenkuulumatonta. Hänhän on suorastaan järjiltään, jos näin on päässyt käymään.
 
vierailija
Mun on kyllä tosi vaikea uskoa, että K olisi reissussa ilman ketään omasta hovista mukanaan. Se olisi niin epätyypillistä hänelle. Miettikää nyt itsekin. Sehän on aivan ennenkuulumatonta. Hänhän on suorastaan järjiltään, jos näin on päässyt käymään.
sen yhden twitteristin kaveri oli nähnyt Kärtsän lentokentällä, hänellä varmaan olis tämä tieto
 
vierailija
Mun mielestä täällä on tosi harvoin keskustelua Käärijästä, oon ollut täällä huhtikuusta lähtien. Joksuista sen sijaan keskustellaan joka päivä.
Olen tästä samaa mieltä. Juttelu on usein Joksu painotteista. K mahtuu silti hyvin ketjuun ja mielelläni luen juttuja myös hänestä. Itse olen sekaruokainen ja seuraan myös esim. Damonia.
 
vierailija
Mun on kyllä tosi vaikea uskoa, että K olisi reissussa ilman ketään omasta hovista mukanaan. Se olisi niin epätyypillistä hänelle. Miettikää nyt itsekin. Sehän on aivan ennenkuulumatonta. Hänhän on suorastaan järjiltään, jos näin on päässyt käymään.
Eihän Kärtsällä ole aiemmin ennen viisuja ollut ketään ulkomaalaisia ystäviä, niin on yleensä matkustanut Suomesta suomalaisten kanssa. Kerta se on ensimmäinenkin.
 
vierailija
Mun on kyllä tosi vaikea uskoa, että K olisi reissussa ilman ketään omasta hovista mukanaan. Se olisi niin epätyypillistä hänelle. Miettikää nyt itsekin. Sehän on aivan ennenkuulumatonta. Hänhän on suorastaan järjiltään, jos näin on päässyt käymään.
Kai se oletus johtuu siitä K:n eilisesti taksivideosta, jonka oli kuvannut itse etukameralla. Näyttää kuin muu olisi kuvannut mutta peilikuvana oleminen paljastaa. Vai onko tässä jokin käänteispskylogia tehdä näin, jotta ihmiset ajattelisivat niin? Joka tapauksessa mielestäni olisi hiukan eriskummallinen asetelma jos K:lla olisi esimerkiksi NM mukana ja Bojan yksin. Selkeesti K:n muita kavereita tuolla ei ole eikä muita Joksuja.
 
vierailija
Mun on kyllä tosi vaikea uskoa, että K olisi reissussa ilman ketään omasta hovista mukanaan. Se olisi niin epätyypillistä hänelle. Miettikää nyt itsekin. Sehän on aivan ennenkuulumatonta. Hänhän on suorastaan järjiltään, jos näin on päässyt käymään.
Voihan noi norjalaiset olla jotain laajempaa porukkaa jotka on K:n jotain laajempaa piiriä. Tyyliin joku vanha jäkiskaveri joka asuu tätä nykyään norjassa ja on siellä kans kavereiden kaa, ja tällä yhdellä nyt vaan sattu olemaan insta aktiivikäytössä, suurimmalla osalla ei ole. Emme me oikeasti tiedetä K:n elämästä hirveästi mitään, mutta tiedetään että ystäviä ja tuttuja löytyy.
 
vierailija
Olen tästä samaa mieltä. Juttelu on usein Joksu painotteista. K mahtuu silti hyvin ketjuun ja mielelläni luen juttuja myös hänestä. Itse olen sekaruokainen ja seuraan myös esim. Damonia.
näin varmaan onkin, nyt kun emoketju on poisteluineen ja natsisääntöineen muuttunut sietämättömäksi paikaksi on varmaan meitä Käärijä ”realisteja” ja K/B fiilistelijöitä siirtynyt tänne enemmän
 
vierailija
Mun on kyllä tosi vaikea uskoa, että K olisi reissussa ilman ketään omasta hovista mukanaan. Se olisi niin epätyypillistä hänelle. Miettikää nyt itsekin. Sehän on aivan ennenkuulumatonta. Hänhän on suorastaan järjiltään, jos näin on päässyt käymään.
Hei camoon. Miten niin ennenkuulumatonta tai epätyypillistä. Ilmeisesti tykkää reissata porukassa ja nyt se reissuseura on B. Sitä paitsi on kai aika luonnollista, että viime aikoina on lomaillut läheisten kanssa, koska keikkoja ja muita töitä on ollut niin paljon, ettei yhteistä aikaa muuten löydy. Siinähän ne yhdistyy mukavasti. Muistaakseni K jossain Tjäreborg-blogissa taisi sanoa, että haluaisi joskus kyllä päästä ihan itsekseen reissuun, muistaakseni liittyi jonkunlaiseen irtiottoon ja nollaukseen. Ei sii ole mitenkään vieras tää ajatus hänelle ja ties vaikka miten paljon on joskus ennen reissanutkin itsekseen..
 
vierailija
Eihän Kärtsällä ole aiemmin ennen viisuja ollut ketään ulkomaalaisia ystäviä, niin on yleensä matkustanut Suomesta suomalaisten kanssa. Kerta se on ensimmäinenkin.
Onko K sanonut että sillä ei koskaan ole ollut ulkomaalaisia ystäviä? Vaikea uskoa, kun on tyyliin thaimaalaisia serkkujakin tai mitä se nyt olikin. Ja just oli jonkun Serbialaisen häissäkin. Voihan olla puolisuomalaisiakin ystäviä.
 
vierailija
Kai se oletus johtuu siitä K:n eilisesti taksivideosta, jonka oli kuvannut itse etukameralla. Näyttää kuin muu olisi kuvannut mutta peilikuvana oleminen paljastaa. Vai onko tässä jokin käänteispskylogia tehdä näin, jotta ihmiset ajattelisivat niin? Joka tapauksessa mielestäni olisi hiukan eriskummallinen asetelma jos K:lla olisi esimerkiksi NM mukana ja Bojan yksin. Selkeesti K:n muita kavereita tuolla ei ole eikä muita Joksuja.
Eihän Bojankaan välttämättä ole yksin. Vaikea kyllä kuvitella esim Sadieta tuonne, mutta mistäs sitäkään tietää.
 

Yhteistyössä