Sillä on suuri merkitys onko ne luvut 101 vai 102.Täällä ei siis sais puhua Kärtsän ja Bojanin yhteisestä lomasta vaan pitää jauhaa jostain JO kuuntelijaluvuista, niinkö?
Tollanen minä minä asenne päällä sillä. Pitäisi keskustella vaan siitä, mikä on hänelle mieleenTrolli käyttäytyy nyt kuin joku pikkulapsi
Senhän sä osaatSelkeesti täällä pitäisi vaan kritisoida yms
Nähtävästi sen verran trollin jutut kiinnostaa, että jonkun/joidenkin pitää alkaa matkia niitä. Aku ja Uuno on nähtävästi useamman kirjoittajan juttu.Trolli käyttäytyy nyt kuin joku pikkulapsi
trolli tässä varmaan vastaili itselleen ettei muka muitakaan Käärijä kiinnosta. Luulen että suurinta osaa täällä kiinnostaa K/B/JO ihan yhtä laillaSuurinta osaa täällä ei kiinnosta. Olin toivonut bändiltä hauskaa yhteiskontsaa biisin julkaisun yhteydessä, niin vähän sääli että B ei ole mukana promoissa. Mutta jos se tarttee lomaa niin sit tarttee, samapa tuo kenen kaverin kanssa. Mutta pitää kai odottaa kiertueeseen että saadaan nähdä bändiä yhdessä taas kunnolla.
Hyvä kun tajuat käyttäytyväsi huonosti täälläTollanen minä minä asenne päällä sillä. Pitäisi keskustella vaan siitä, mikä on hänelle mieleen
On toi viiden tähden hotelli, mitä oon tutkinut.Ei toi niitten huone kyllä mitenkään luksukselta näytä
Aina vaan se yksi trolli jep jep.trolli tässä varmaan vastaili itselleen ettei muka muitakaan Käärijä kiinnosta. Luulen että suurinta osaa täällä kiinnostaa K/B/JO ihan yhtä lailla
Ei kyl kiinnosta. Hyvin pientä osaa kiinnostaa K enäätrolli tässä varmaan vastaili itselleen ettei muka muitakaan Käärijä kiinnosta. Luulen että suurinta osaa täällä kiinnostaa K/B/JO ihan yhtä lailla
Jaa mä vai? Oon kuule ihan hyvässä hengessä täällä jutellut muiden kanssa. Älä yritä tunnistaaHyvä kun tajuat käyttäytyväsi huonosti täällä
ja mistähän olet tällaisen johtopäätöksen tehnyt?Ei kyl kiinnosta. Hyvin pientä osaa kiinnostaa K enää
Ohis. Mikä tuosta kommentista teki susta sellaisen että se on trollin kirjoittama? Ihan asiallinen se on.trolli tässä varmaan vastaili itselleen ettei muka muitakaan Käärijä kiinnosta. Luulen että suurinta osaa täällä kiinnostaa K/B/JO ihan yhtä lailla
No sun negailun tunnistaa täällä kaikki.Jaa mä vai? Oon kuule ihan hyvässä hengessä täällä jutellut muiden kanssa. Älä yritä tunnistaa
Täällä oli kerran asiallista keskustelua ja tosi moni kertoi fanittavansa pelkästään Joksuja. Käärijän haukkujat ja täällä valittavat ovat toki asia erikseen ja heitä tuskin on montaa.ja mistähän olet tällaisen johtopäätöksen tehnyt?
Täällä on pääsääntöisesti Joksu faneja ja onneksi niin. ÄO on heillä korkeampi.ja mistähän olet tällaisen johtopäätöksen tehnyt?
Just kerropa esimerkkejä mun viesteistä ei varmana ole mun kirjoittamiaNo sun negailun tunnistaa täällä kaikki.
En nyt ihan menisi sanomaan noin.Täällä on pääsääntöisesti Joksu faneja ja onneksi niin. ÄO on heillä korkeampi.
Varmaan myös riippuu keitä sillä hetkellä on paikalla täällä. Joskus voi olla enemmän Joksufaneja ja joskus K:n. Molemmat tänne mahtuu kylläTäällä oli kerran asiallista keskustelua ja tosi moni kertoi fanittavansa pelkästään Joksuja. Käärijän haukkujat ja täällä valittavat ovat toki asia erikseen ja heitä tuskin on montaa.
No ne viestit mitä olet tähän viestiketjuun kirjoittanut. Ne on negailua ja toisen kommentoijan haukkumista.Just kerropa esimerkkejä mun viesteistä ei varmana ole mun kirjoittamia
Missä vaiheessa olen muka haukkunut?No ne viestit mitä olet tähän viestiketjuun kirjoittanut. Ne on negailua ja toisen kommentoijan haukkumista.
Ok, kaks homppelipariako eli Käärijä on bi myös?Siis be tanskan pojathan lähtivät meksikolaiseen ravintolaan syömään. Onko ne nyt neljästään tuolla???
Se on sun tekemä johtopäätös koska haluat nähdä kaiken negana.Mua kiinnostaa Käärijä huomattavasti paljon enemmän kuin JO, silti pystyn kyllä hyppimään Joksu-viestit yli ilman tarvetta alkaa haukkumaan heitä tai heidän fanejaan.
Käärijän vihaajat ei näköjään tähän pysty vaan heti alkaa Aki ja Turo jutut…