K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi se olisi julmaa? Ihan huumorilla ne K:n jutut otetaan. Ehkä salaa toivotaan jotakin.
Ehkä K ei ymmärrä, että joku oikeasti ”tosi shippaa” heitä kahta. Olettaa, että kaikki suhtautuu leikillä siihen heidän juttuunsa ja noihin päivityksiin. Eikä hänen tarvitsekaan ymmärtää, koska se tosi shippaus on vain näiden tiettyjen ihmisten päässä. K ei ole millään tavoin tilivelvollinen heille.
 
vierailija
Miksi meidän pitäisi ankeuttaa, kun suhtaudumme kuitenkin B&K ystävyyteen lämpimään sävyyn.
Niin mä en ymmärrä miksi se on joillekin niin punainen vaate hyväksyä, että K voisi olla kaverinsa kanssa kahdestaan lomalla? Hyvän kaverin, jota harvoin ehtii näkemään rauhassa. Avokki on mukana arjessa koko ajan ja ollut lähes kaikilla lomillakin, ei kai se nyt niin vaarallista olisi joskus tehdä lomareissu erilläänkin?
Vai onko kuitenkin niin, että nämä jotka eniten vastustavat ajatusta KB yhteisestä lomasta, ovat niitä jotka oikeasti pelkäävät niillä olevan jotain muuta kuin ystävyyttä?
 
vierailija
Vois kai ne kahdestaan (siis k ja b) joskus vielä lomailla mutta tähän menessä gf on ollut mukana miltei kaikkialla tai sitten ainakin muuta lössiä. Jopa siellä JO Viron keikan soundcheckissä patsasteli. Siksi epäilen että jos tapaavat niin joku lähtee Suomesta mukaan.
 
vierailija
Niin mä en ymmärrä miksi se on joillekin niin punainen vaate hyväksyä, että K voisi olla kaverinsa kanssa kahdestaan lomalla? Hyvän kaverin, jota harvoin ehtii näkemään rauhassa. Avokki on mukana arjessa koko ajan ja ollut lähes kaikilla lomillakin, ei kai se nyt niin vaarallista olisi joskus tehdä lomareissu erilläänkin?
Vai onko kuitenkin niin, että nämä jotka eniten vastustavat ajatusta KB yhteisestä lomasta, ovat niitä jotka oikeasti pelkäävät niillä olevan jotain muuta kuin ystävyyttä?
No K.lla on paljon kavereita, paljon pidemmältä ajalta kuin joku B. Ei se nyt jonkun B.n kanssa lähde lomailemaan. Ei mitään syytä tai järkeä.
 
vierailija
Toi ois aika julmaa siis shippareita kohtaan. Mä myös uskon, että K ei kaipaa lomaa kaksistaan sen naisen kanssa, koska ois muuten tehnyt niitä enemmän. Nyt ei ole tehnyt yhtäkään sen Malediivien jälkeen, eikä varsinkaan itse maksaen siis, vaikka lomia on kyllä ollut.
siis hä? Että Kärtsän pitäisi ajatella enemmän shippareita kuin puolisoaan? DingDong vaan. Ja mistähän sellainen uskomuskin nyt putkahti sun päähän, että "ei kaipaa" ja vielä tämä vähättelevä "sen naisen kanssa". Mistä ihmeestä muka tiedät mitään heidän yhteisestä arkisesta elämästään ja kahdestaan olosta? Ensinnäkään se ei kuulu muille yhtään ja siksi toisekseen tollaislila yhteisillä isoilla lomilla porukoiden majoitukset voi olla ihan erillistaloissa tms. ja muutenkaan kaikkea aikaa ei todellakaan tarvitse viettää yhdessä.
 

Yhteistyössä